Variklio galvos tarpines remontas

Pradėjo Zalias, Liepa 18, 2010, 10:20:57 AM

« ankstesnis - sekantis »

Edg89

antifrizas prieš tai dingdavo koki 100ml/1000km,  dar nespejau tiek nuvažiuoti po remonto. galvą vežė tikrinti į specializuotą servisą, europos pr., Kaune:)

sarunas777

Sveiki, pas mane lygiai tapati problema. 2.2 d4d 110kw. kaip manot kiek realiai galima gauti už tokį auto su tokia problema? (2006m, oda, važiuokle tvarkinga) ?

Rolkis72

Paskaičiuok kiek toks remontas kainuoja ir išminusuoji iš tvarkingos auto kainos

pecionka

Citata iš: Rolkis72 Įrašytas Rugpjūtis 24, 2020, 10:39:29 AM
Paskaičiuok kiek toks remontas kainuoja ir išminusuoji iš tvarkingos auto kainos

Manau iš tavo formulės reikia dar išminusuoti nervus ir laiką kurį sugaiši tvarkydamas (plius betvarkant gali išlįsti dar problemų). Tad kaina žymiai mažesnė.

Rolkis72

Tai jei pats tvarkysi, tai taip,o juk pats netvarkysi,o ir nervai bus tik vieni,kai patuštins tavo piniginę

pecionka

Nesutinku, kam imti auto už X-Y pinigų, kur X tvarkingos auto kaina, o Y - remonto kaina, kai galima paimti tvarkingą auto už X ir neturėti jokio galvos skausmo.
Čia turi būti X-Y-Z kur Z yra kompensaciją už tai kad apsiėmei tvarkyti automobilį vietoj dabartinio savininko.
Kitaip nelogiška, niekas nenupirks arba savininkas turi viską suremontuoti ir pardavinėti už rinkos kainą.

LM

Manau teoriniai dalykai tos kainos.
Kas perka su defektu ir dar motoro tikrai žino ką daro ir taip numuš kainą, kad šypsena nuo veido dings ilgam  :think: :goodboy:
Jeigu nori parduoti su defektu jau neverta skaičiuoti - TU NORI ATSIKRATYTI ŠIUO AUTO.

Cyberis

Sveiki Kolegos,

Na ir man ta pati bėda. (Avensis T27, D4D, 93 KW) Aušinimo bakelyje kaupiasi CO2 (netikėtai patikrino servise, tvarkant kitas bėdas). Taip pat, ryte atėjus, net nekūrus mašinos, atsukus antifryzo bakelio kamštelį, "nusičiaudo" išeinant slėgiui. :)

Kuris variantą geriau rinktis?

- Susitvarkyti? Kiek preliminariai gali kainuoti? ~1000Eu?
- Bandyti parduoti? Šiuo metu tikriausiai pati problemos pradžia, niekas nesijaučia, variklis nekaista, šildymas veikia.

LM

Citata iš: Cyberis Įrašytas Spalis 01, 2020, 12:07:07 PM
Sveiki Kolegos,

Na ir man ta pati bėda. (Avensis T27, D4D, 93 KW) Aušinimo bakelyje kaupiasi CO2 (netikėtai patikrino servise, tvarkant kitas bėdas). Taip pat, ryte atėjus, net nekūrus mašinos, atsukus antifryzo bakelio kamštelį, "nusičiaudo" išeinant slėgiui. :)

Kuris variantą geriau rinktis?

- Susitvarkyti? Kiek preliminariai gali kainuoti? ~1000Eu?
- Bandyti parduoti? Šiuo metu tikriausiai pati problemos pradžia, niekas nesijaučia, variklis nekaista, šildymas veikia.
Kad atsukus kamštį sušnyščia dar nereiškia kad pramušta tarpinė. Sistemoje yra slėgis o kai atidarai tai ir sušnypščia.
Ar antifrizas dingsta? Ar dapilti reikia?
Jeigu tik tarpinę pakeisti tai nemanau, kad 1000eur kainuos, jeigu galvutė nesutrūkus...
Reiktų pašnekėti su meistrais kurie šį darbą darys. Jie ne pirmą kartą su tuo susiduria ir tikrai kainą geriausiai nusakys.

LM

Ar senai turi auto?
Nuvaryk pas normalų motoristą, tegul pasižiūri.
Jeigu nepučia šlangų, neburbuliuoja per išsilpėtimo bakelį, jeigu nemažėja antifrizas, tai kam tas remontas? :think:
Geriausiu atveju pasikeisk aušinimo skysti ir jeigu noras yra vėl pamatuok CO2.


Sonixas

Sveiki. Galiu padet su automobiliuko remontu bei pakonsultuot. CO testas toksai sau dalykas net padarius varikli ir pakeitus ausinimo skysti ir vel patikrinus su co testu pilnai isitikines jog parodys vel jog reikia daryt varikli. bent jau dyzelinei toyotoi taip.
Zmogus moka ne uz darba,o uz kito zmogaus zinias :D

Cyberis

Sveiki,

P.S. Truputį ne į tą temą pataikiau, nes pas mane III Avensis (T27, D4D, 93KW, 220K rida, važinėju jau metus), tikriausiai ir remontas bus brangesnis nei T25.

Priešistorė tokia.

Važiuojant, nušoko trišakis (vadinamas trajnikas) per kurį cirkuliuoja antifryzas. Sutrunijo plastmasė. Kiek domėjaus - Avensių liga. Nutrūkus variklis užkaito tik 1-2 daugiau padalomis, kol pastebėjau ir sustojau. Kritinės ribos, bent pagal skydelį, nepasiekė.

Autoservise sutvarkė trišakį, supylė antifryzą ir užkūrus pamatė, kad cirkuliuojant matosi oro burbuliukai, todėl nutarė patikrinti CO2 kiekį antifryzo bakelyje.
Deja procedūroje tiesiogiai nedalyvavau, bet buvo pažįstami žmonės, pasakė, kad regentas rodo, kad yra susikaupę CO2, bet kiek supratau šiuo metu dar didelio kiekio nėra. Gal tai problemos pradžia. Todėl įtarė "prapūstą" variklio tarpinę.

Taip pat jaučiasi šlangos sukietėjimas ir ryte prasukus kamštelį (neužkūrus mašinos) slėgis išeina ir šlangos tampa minkštos.

Tai va situacija tokia. Mano noras įsitikinti ar tikrai tarpinės problema ir sugalvoti ką toliau daryti :)

Sonixas

Citata iš: Cyberis Įrašytas Spalis 02, 2020, 08:53:32 AM
Sveiki,

P.S. Truputį ne į tą temą pataikiau, nes pas mane III Avensis (T27, D4D, 93KW, 220K rida, važinėju jau metus), tikriausiai ir remontas bus brangesnis nei T25.

Priešistorė tokia.

Važiuojant, nušoko trišakis (vadinamas trajnikas) per kurį cirkuliuoja antifryzas. Sutrunijo plastmasė. Kiek domėjaus - Avensių liga. Nutrūkus variklis užkaito tik 1-2 daugiau padalomis, kol pastebėjau ir sustojau. Kritinės ribos, bent pagal skydelį, nepasiekė.

Autoservise sutvarkė trišakį, supylė antifryzą ir užkūrus pamatė, kad cirkuliuojant matosi oro burbuliukai, todėl nutarė patikrinti CO2 kiekį antifryzo bakelyje.
Deja procedūroje tiesiogiai nedalyvavau, bet buvo pažįstami žmonės, pasakė, kad regentas rodo, kad yra susikaupę CO2, bet kiek supratau šiuo metu dar didelio kiekio nėra. Gal tai problemos pradžia. Todėl įtarė "prapūstą" variklio tarpinę.

Taip pat jaučiasi šlangos sukietėjimas ir ryte prasukus kamštelį (neužkūrus mašinos) slėgis išeina ir šlangos tampa minkštos.

Tai va situacija tokia. Mano noras įsitikinti ar tikrai tarpinės problema ir sugalvoti ką toliau daryti :)
atvaziuokit paziuresim ir pasakysiu ar reikia kazka daryt ar ne
Zmogus moka ne uz darba,o uz kito zmogaus zinias :D