DPF FILTRO PASALINIMAS

Pradėjo kepure, Liepa 16, 2012, 17:33:48 PM

« ankstesnis - sekantis »

Jurgis

Yra ir Kaune Duslitoje DPF filtru. Siule sumontuot nauja aisku neoriginala. 1500 Lt

katana7

Citataarunaskeras parašė:
Gal kam prireiks
http://www.autoreviu.lt/portal/index/product/2762/dpf-filtrai-montavimas-plovimas-ir-pardavimas?ref=mail
Teko su jais bendrauti, tai sakė Toyota geriau nevaryt ir neplaut, nes rezultatas dažniausiai beveik nulinis. Pinigai išmesti, kaip į balą.

MindaugasB

Citatakatana7 parašė:
Citataarunaskeras parašė:
Gal kam prireiks
http://www.autoreviu.lt/portal/index/product/2762/dpf-filtrai-montavimas-plovimas-ir-pardavimas?ref=mail
Teko su jais bendrauti, tai sakė Toyota geriau nevaryt ir neplaut, nes rezultatas dažniausiai beveik nulinis. Pinigai išmesti, kaip į balą.

O kitoms masinoms tinka praplovimas? Nissan, Opel pvz?
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

katana7

Kiek supratau, tai daugiau ten reklamos, nei naudos iš to TUNAP valiklio.

Jurgis

Jau radau specialistu kurie emuliatoriu pastato uz 700Lt. Reikia tik mechaniskai surast kas ispjauna DPF'a. Siauliuose kaip supratau abu darbus atlieka uz 900Lt. Jei kam reikes, kontaktus turiu. Pats planuoju kita savaite isbandyt sita paslauga

Jurgis

Pastatytas emuliatorius uz 700Lt. Melyno/balto dumo problema isspresta. Ka pavyko suzinoti pries montuojant emuliatoriu:
Regeneracijos yra dvejopos, t.y priverstine (per 5 purkstuka) ir savaimine. Uzglusinus 5 purkstuka pas mane vyko savaimine regeneracija. Kompas matydamas blogus slegio parametrus is DPF filtro, keisdavo degimo kampa, ko pasekoje cilindrai i ismetimo sistema isstumdavo dyzelio kuris DPF filtre degindavo suodzius. Sis procesas startuodavo varikliui pasiekus 70-80 laipsniu temperatura. Delko buvo atsirades ir melynas dumas paaiskinti negaliu. Bet problema isspresta, nedumina dabar isvis. Viso sprendimo samata:
800Lt bereikalo pakeista turbina, 350Lt keistas penktas purkstukas, 100Lt bereikalo pakeistas diferencinio slegio daviklis, 700Lt pastatytas emuliatorius ir eile mokejimu uz diagnostika:)

GALLANT

Moralas butu toks, reikia is karto vaziuoti pas rimtus meistrus, o ne dalinti visiem litus ;)

Jurgis

Kokius rimtus meistrus rekomenduotum? Spresdamas sita problema nekarta slenksti myniau Melgoje, Autotojoje, BCE, Transporto elektronikoje. As skaityciau kad moralas kitas, nepirkti D-CAT'o prabegusio daugiau negu 100kkm

GALLANT

Na siaip tai sutinku, kad visu pirma nereikia imti masinos su DPF, bet jei jau taip isejo, tada jei Siauliuose galiu duoti numeriuka, kad 101% gerai pasalina DPF, deje Kaune niekuom negaliu padeti.

Jurgis

Tai galiausiai ir suradau Siauliuose esancius meistrus, jie turi atstova Kaune, kuris gali padaryt elektrine dali, bet nelenda mechaniskai prie DPF, reikia paciam pasirupint korio iskrapstymu. Manau cia apie tuos pacius snekam

GALLANT

Nerijus arba Edvardas, Siauliuose turejo atvaziuot su juoda A6 katafalkas ANE422 numeris.

Jurgis


Spakains

Sveiki.
Kaip tie Vilniečiai, kur Durpių 1 (868611086) ir 1300 lt ima? Kas nors pjovėt filtrą pas juos? Domina atsiliepimai, kaip rezultatai, ar nepašalina ko nereikia tuo pačiu (pvz katalizatoriaus), nes šiais laikais tai populiaru servisuose - palieki ratus pakeist, pasiimi be katalizatoriaus :D
Planuoju kaip tik pas juos varyt kitą savaitę, užkniso dūmai.
Dar vienas klausimas: kaip su ta regeneracija po emuliatoriaus pastatymo - auto visiškai nustoja regeneruot, ar nebūna taip, kad vis tik sugalvoja riebesnį mišinį į cilindrus paduot (savaiminė regeneracija). Þodžiu - ar ta operacija tikrai išsprendžia visas bėdas ir nepridaro naujų?
Apskritai galvojau gal pirkt naują filtrą, bet Diezas toyotoms neturi, o Tokviloj 5000 lt + 900 darbai, tai kažkaip nepriot...

Spakains

Buvau čia pas vienus meistrus Verkių g. užsukęs (Viktoras), sakė kaip tik dabar testuojasi naują įrangą, nes būtent d-cat'ams yra problemos su tais filtrais - net ir pastačius emuliatorių, vis tiek kompas daro savaiminę regeneraciją, riebina mišinį ir t.t. Tai žodžiu kitą savaitę jie bus jau prasitestavę, kaip ten kas, jei viskas ok - pjausiu ir aš pas juos tą filtrą.
Parašysiu, kaip sekėsi.

dtinas

#104
riebina misini nes pas d-cat yra ne dpf filtras, bet dpnr. Be suodziu sulaikymo, dpnr filtras dar neutralizuoja azoto oksidus. Tu oksidu neutralizacija vyksta periodiskai uzriebinat misini(butent del to pas d-cat kuros sanaudos didesnes nei pas d4d). Tai vadinasi emuliatorius tik emuliuoja slegio daviklius. Tai tada nieko gero. Va kai pilnai "isjungs" visas ekologijas, tada bus O.K. ir kuro d-cat ims tikrai maziau :), tiek pat kaip ir d4d.