DPF FILTRO PASALINIMAS

Pradėjo kepure, Liepa 16, 2012, 17:33:48 PM

« ankstesnis - sekantis »

casio33

Atjungus matuokle uzsidege variklio lemoute ir dar pora...bet ira taip kad trauka pasidare gera vaziuoja gerai

Rolkis72

Pabandyk išsiimti oro srauto matuoklę ir prapūsti su karbiuratorių valikliu,jei nepadės,perki naują matuoklę

casio33

Dekui uz pagalba (y)beda matuolei manau

casio33

 Visgi pabandzius dar karta pavazinet be matuoles veiksmas tas pats traukos nera pradeda niuo 2,5 apsuku traukt,beto atjungus matuokle juk ismeta klaidas o atgal prijungus sek tiek pavazinejus klaidos nusiema,juk jei butu gedimas matuolei tai rodytu klaida?

slashas

Ne visada, pas toyotas jos yra hot wire, tai turi visiškai numirti, kad klaidą išmestų. Bet jei ir atjungus ją blogai važiuoja reiktų žiūrėti jau su kuro padavimu ir oro paėmimu kas vyksta. Gal koks kuro slėgio reguliatorius durniuoja, gal pati turbina stringa. Diagnostikos reikia ;)

Mants

man panasai buvo, kai buvo labai karsta, iki 2000 apsuku gazo nepriimdavo, o paskui "pramusdvo" kartu su dumu kamuoliu
tai matuokle prasiploviau su el.kontaktu valikliu. padejo. trecia vasara jau vaziuoju :)
Toyota Verso 2009 2,0 D4D 93kw
Toyota Yaris 2010 1.3 74kw

casio33

Sendien pabandysiu pravalyt kontaktus,o rytoi jei nepageres i serviza,tik gaila kad nerodo klaidos jokios,nors vakar tikrai pasiulius atjungt matuokle pradejo gerai vaziuoto nors visa kelia is anyksciu jokios traukos,bet gal cia buvo tik del to kad  buvau trumpam varikli isjungias ar seip sutapimas,nes kad isitikinti pabandziau dar karta buvo vel tas pats be traukos,ka dar galeciau pats paziureti?kuro filtras turbut neprie ko?

Rolkis72

Keista,kad kompas klaidos neparodo,o turėtų manau rodyti

slashas

Pvz hot wire matuoklės klaidą gausi tik kai rezisotorius nukeps arba grandinė nutrūks, bet jei rezistoriai tik purvini jokių klaidų negausi, Toyota gan kvailas automobilis diagnostikos atžvilgiu, automobilis galį visiškai nevažiuoti ir jokių klaidų, tai tik lieka gyvų parametrų stebėjimas, tą pačia matuoklę ar kuro padavimą, oro paėmimą per kompo gyvus parametrus galimą diagnozuoti.
Ps valyti reikia tai, jokių būdu neliesti tik nupurkšti, brake cleaneris turi šalutinį efektą nes veikia rezistorių lako padengimą, geriau naudoti tikrą MAF cleanerį:

casio33

Susitariau rytoi i serviza,zodziu taip sendien ryte iki senuku kilometra vaziavo gerai,trauka buvo ant laisvu dirba tolygiai kures gerai,vaziuojant atgal vel vos juda traukos nera tik gazo duodant sek tiek patrukcioja,klaidu nerodo ant laisvu nedumina duma ismeta tik kai pramusa

deficky

gal kas patars kur tvarkingai isoperuoja katalyzus avensiui, gali vilniuj arba kaune, noriu po tokios operacijos dar tech kad nesikabinetu

casio33

Jau vaziuoju trauka ira nezinau,kiek ilgai sendien idomiausia kad likus prie servizo 100 metru uzsidege lemputes,problemos buvo su DPF katalizatoriu  pravale ir EGR operuot neskubejo,bet ateiti gali reiket

deficky

Ka reiskia egr operuot? Are eina ji programiskai atjungt? Mechaniskai uzglusint gali bet pasak keliu veikeju Kur chipuoja tipo neina isjungt programiskai egr lkad neveiktu

casio33

 As apie DPF filtro salinima kalbejau nes servize sake kad reiks,operuot Bet uzteko pravalyt tik nezinau ka gal egr labai daug nekalbejo zinau tik problema kazkur ten buvo.

Acteksas

#809
Ar po DPF salinimo galima nebepilt tepalo skirto su dpf varikliams ? Kuo tas tepalas ypatingas ? Nes autotoja siule pilt pigesni tepala, sako ner dpf nereik ir to brangaus tepalo, galima paprastesnio pigesnio...2.2 dcat