DPF FILTRO PASALINIMAS

Pradėjo kepure, Liepa 16, 2012, 17:33:48 PM

« ankstesnis - sekantis »

MindaugasB

Siaip tai jeigu pasiskaitytum sia ar kitas temas, rastum atsiliepimus. Ko dar reikia? :)
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

MnDs

iskastravau gal kazkur pries pusantru metu startline. degalu sanaudos akivaizdziai sumažėjo, dūmais nebeapsipila, trauka nezinau ar pagerejo, bet pamatavus tai 20Nm daugiau nei priklauso :)

Niurkt

Citata iš: DenisL. Įrašytas Balandis 27, 2014, 18:58:51 PM
Sveiki visi,
perskaiciau visas cia esancias temas susijusias su 2.2 130kw D-Cat dpf filtru, ir tiesiog noreciau isgirsti atsiliepimus tu kurie jau kuri laika vazinejasi pasaline si "geri" :)

Citata iš: MindaugasB Įrašytas Balandis 29, 2014, 22:05:37 PM
Siaip tai jeigu pasiskaitytum sia ar kitas temas, rastum atsiliepimus. Ko dar reikia? :)

Ne į temą, bet turbūt čia vienas nepakančiausių auto-forumų kokius esu matęs  :) Palyginus normaliai paklausė, diskutuoja, bet pusė senbuvių iškart stūmt pradeda ieškot info  :-] Čia juk forumas. Jeigu tyngi rašyt tai manau geriau nerašyt, o dabar skyrei laiko kad parašyt kad susirask temą, kai tiesiog per tą patį laiką galėjai parašyt kažką naudingai :)

Jei norit kad nebūtų klausimų sukurkit vieną konkrečią temą su visais atsakymais ir nebebus diskusijų.

Va ėmė MnDs ir trumpai parašė, neatrodo kad sunku buvo...
Buvo: '95 BMW 316i Compact / 75 kW
Buvo: '99 Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark / 106 kW
Yra: '06 Toyota Corolla Verso 2.2 D4D / 100kW

MindaugasB

#333
Citata iš: Niurkt Įrašytas Balandis 30, 2014, 08:47:52 AM
Jei norit kad nebūtų klausimų sukurkit vieną konkrečią temą su visais atsakymais ir nebebus diskusijų.

Tai palauk, temas kuriu ne as ir ne kazkas kitas, o dazniausiai burundukai, kuriems reikia spresti ju svarbiausias problemas. O perteklines ir pasikatojancios temos daro chaosa forume, nes negali kokybiskai rasti ko reikia. Sutinku, kad nevisada temoje visa informacija ir irasai buna naudingi. Link to reikia dirbti.


Prasom, pries keleta min nauja tema jau raudoniolikta karta apie ta pati: http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,5016.0/topicseen.html#msg87303


Ir kaip gali buti pakantus, a?  :-]
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Venza

Citata iš: Niurkt Įrašytas Balandis 30, 2014, 08:47:52 AM
Ne į temą, bet turbūt čia vienas nepakančiausių auto-forumų kokius esu matęs  :) Palyginus normaliai paklausė, diskutuoja, bet pusė senbuvių iškart stūmt pradeda ieškot info  :-] Čia juk forumas.
Tai,kad cia ne forumas,o virtuali sugedusiu Toyotu taisykla.Gerai,kad dar kas nors pries klausdamas pasisveikina,o tai pagrinde PADEEEEKIT!!!!!!!!!!!!!! Bendravimo minimumas,gavus patarima dar ir parasyt kaip sekesi ne koznas teikiasi.Gal kaip tik sitam forume adminas pakanciausias,kad netrina tu prisikaliotu ir besikartojanciu temu.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

saulius1966

Į temą :) Po "kastracijos" yra vienas minusas - padidėja garsas tuščiame bakelyje, kadangi turinys pašalinamas, ypač jaučiasi mašinai stovint, jei apsukos apie 1100 - rezonuoja, kai pvz variklis dar neįšilo ir apsukos šiek tiek aukštesnės laikosi. "Kastravau" prieš metus , Klaipėdoje, su emuliatorium. Bėdų nėra, traukia, kuro "ryja" kažkiek mažiau.
Bet kadangi tvarkė kartu ir turbiną, tai yra vienas erzinantis dalykas, tai staigiau paspaudus važiuojant pedalą, reikia šiek tiek palaukti kol "prarauna". nežinau kame čia  bėdos ar turbinos geometrijos neišstatymas iki galo ar kas kita... jau susigyvenau :) Turbinos slėgį matavo ir Klaipėdoj ir Vilniuj, sakė "nesikabinėk" tipo, na nežinau, jei kas padėtu išspręsti tuos "pravalus" akseleruojant, tai būtu liuks.
P.S. EGR ir MAF valyti ir 100% neįtakoja

MindaugasB

Saulius1966 - o nuo kokiu apsuku ima turbina rauti?
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

saulius1966

Maždaug nuo 2000
Bet jei iš lėto spaudi, jei spusteli staigiau, tai ir prie 2500 gali būti užlaikymas, ypač nervina perjunginėjant pavaras ir kai reikia staigiau pajudėti sankryžoj, nejau pastoviai laikyti aukštas apsukas...

Saulius SSS

Niurkt, MindaugasB labai teisingai aprasė tą "neapykantą".
Venza,o tu pastebejai,kad pagrinde tie,kurie dalina tuos patarimus su savo masinom nevargsta ☺ . Bedu maiseliai vienadieniai "nariai".
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

Venza

 Tai jokie jie ten ir "nariai" .Gavo atsakyma ir dingo arba isizeide,kad atsakymo negavo ir iskart dingo  :)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

MindaugasB

Citata iš: saulius1966 Įrašytas Balandis 30, 2014, 11:47:00 AM
Maždaug nuo 2000
Bet jei iš lėto spaudi, jei spusteli staigiau, tai ir prie 2500 gali būti užlaikymas, ypač nervina perjunginėjant pavaras ir kai reikia staigiau pajudėti sankryžoj, nejau pastoviai laikyti aukštas apsukas...

Siaip dyzelio sukimo momentas prie 1800-3000 apsuku yra didziausias ir tame diapazone "geriausiai traukia". Bet jeigu turbina suveikia tik ties 2500 apsuku, nera gerai. Cia teorija, o praktikos as nezinau, kas ten gali buti sugede, ar neveikia ar nuluzo.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

rolikas

Citata iš: Venza Įrašytas Balandis 30, 2014, 12:58:29 PM
Tai jokie jie ten ir "nariai" .Gavo atsakyma ir dingo arba isizeide,kad atsakymo negavo ir iskart dingo  :)
110% (y)

MnDs


tevas

mano auto niekas nekastruota, nuo 1800 pradeda traukti ir tik spek vaira laikyti, ypac 3 pavara iki 4000 - 4300 rpm. Nedumina visiskai, duobiu nera, bent jau nepajauciu. kokio gali pjaustyti, ka jau gamintojas sudejes? beje ir virs 200.000km laiko tie filtrai drasiai, manau svarbu duoti prasipusti. Su mazom apsukom dcat gali uzkimsti ir 5000km pravaziaves, jei vaziuosi iki 1800rpm, o tokiu yra vaziuotoju :)

dtinas

mano d-cat irgi nuo 1800 rpm jau pradeda traukt. Taip buvo ir pries "kastracija" ir po "kastracijos".
Visiskai nesijaucia turbo lago, t.y. staigiai nuspaudus gazo pedala, masina soka is kart. Nereikia nieko laukt.