DPF FILTRO PASALINIMAS

Pradėjo kepure, Liepa 16, 2012, 17:33:48 PM

« ankstesnis - sekantis »

DenisL.

MindaugasB-  kaip jau rasiau visas temas perskaites jau esu ir pirmas klausimas buvo ar viskas ok ilgiau eksploatuojant "kastruota" auto. Tokios atskiros temos nebuvo ir nenorejau sukurti dar n-tosios temos  todel paklausiau sioje. Ir stai  MnDs ir Saulius 1966 nepatingejo ir brukstelejo atsiliepimus, ir tikrai dekui uz tai ;) gal bus ir daugiau geranorisku klubieciu kurie pan papostins.

p.s.
Siaip esu cia naujokas nes tik neseniai isigijau nauja auto o kol vazinejau su senesne priklausiau kitam forumui kur ir pagalbos ieskojau ir kartu padedavau pasidalinti turimom ziniom ;). Taip kad vyrai gyvenkime draugiskai ir nevaziuojam labai ant naujoku ;)

Venza

 Nieko asmenisko tau,paprasciausiai gyniau MindaugasB nuomone  ;) .Saunuolis,kad atrasai ir bendrauji  (y) Tikekimes pritapsi forume,niekas tavo automobilyje neges ir uzsuksi cia pabendraut  (h)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

S_Kulikauskas

Ir man iš po Golfo 1,4 atrodė kad rauna taip, kad suvaldyti sunku :) , dabar pripratau ir norėčiau dar galingesnio bet šiaip jo pas dyzelį yra tas momentas su pavarų perjungimu, jai nors kokia klaida iškart jauti, kad priduso, bet dabar išmokau ir tiek ramiai važiuojant tiek draguojant jokių "pravalų" nebeliko.

MindaugasB

Citata iš: DenisL. Įrašytas Balandis 30, 2014, 20:26:07 PM
MindaugasB-  kaip jau rasiau visas temas perskaites jau esu ir pirmas klausimas buvo ar viskas ok ilgiau eksploatuojant "kastruota" auto. Tokios atskiros temos nebuvo ir nenorejau sukurti dar n-tosios temos  todel paklausiau sioje. Ir stai  MnDs ir Saulius 1966 nepatingejo ir brukstelejo atsiliepimus, ir tikrai dekui uz tai ;) gal bus ir daugiau geranorisku klubieciu kurie pan papostins.

Wellcome :)
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

vitiok

daug reikalu yra DPF paciam isplaut,ar geriau isprogramuot nors ir brangiau?

katana7

Išplaut gal ir nedaug, daugiau jį išmontuoti iš automobilio. Taip pat reikalinga speciali chemija.

sauliusc

Sveiki, nemažai išdiskutuota DPF pašalinimo klausimu, kiek skaičiau atsiliepimai teigiami, rašau turbūt tik paraginimą norėdamas gaut mest von tą DPF filtrą. Auto toyota corolla verso 2006 d-cat, įsigijau prieš mėnesį, rida ~150000 (panašu kad tikra ir ko gero perdaug nevaikyta, todėl DPF fltras nebeatlieka savo funkcijos). Taigi mėnesio važinėjimo patirtis:

  • 30km pravažiavus užsidega girlianda (trauka kaip nebūtų keista nedingo), nuvažiuoju į tokvilą, reziume toks, jog dpf vamzdeliai užsinešę, egr užsinešęs ir pačiam DPF reikia regeneracijos(klaida p1426). Po šitų darbų dar randa kad interkūlerio žarna kiaura, pataria pasikeist ir kuro filtrą. Interkūlerio žarnos reikia laukti kelias dienas
  • Kadangi check engine užgesinta, kol laukiu interkūlerio žarnos reikia išvažiuoti į kelionę - pasekmė 100km pravažiuoju normaliai, likusius 300km - ekonomiškai, nes vėl dėl limp mode važiuoju ant 90
  • Pakeičiu interkūlerio žarną, kuro filtrą, dar autotojoj pabumba kad lyg ir dare dpf regeneraciją nes dėl tos interkūlerio žarnos kiauros vėl užsinešė greitai (tipo remontas tęsiasi, šį kartą nemokamai, bet dar ir to skysčio pataria susipilt kur dpf regeneraciją palengvina). Na manau jau valio, pagaliau džiaugsiuos nauja auto
  • Nuriedu vėl kokius 30km mieste per savaitę, ir vėl staigmena, šįkart P0400, stringantis egr vožtuvas, dar pamėgiu ištrinti klaidas ir į trasą, bet už 40km tas pats, skambinu jau beveik kaip vietinis draugelis į autotoją, priimkit, vėl ta stebuklinga lemptė dega
  • Autotojoj egr'ą išvalo, bet perspėja kad nuo tiek kiek jis buvo užsinešęs neturėtų strigt, tad jei vėl ta pati klaida kada išlys - reikia keist
  • Suvažinėju iš kauno į šventąją ir atgal be užsidegusios klaidos (tiesa jau apsiginklaves OBDII bluetooth adapteriu dėl visa ko). Na ką, pagaliau susitvarkė. Bet dar po 60km vėl klaida - šikart P2002 arba užsikišęs DPF filtras
Taigi tiek nuotykiu su mano toyota per pusantro mėnesio nuvažiavus ~1500km. Kadangi važiuojant magistrale paskutinius 400km dpf manau tikrai turėjau prasipūst, manau jam galas, taigi laukiu nuomonių ir turbūt paraginimo lupt tą DPF lauk. Tiesa autotojoj jau tris kartus buvau, už diagnostiką tik pirmą karą paėmė pinigus.

MindaugasB

150 k rida yra standartine Lietuvos turguose. Jeigu butu ji tikra, tai DPF gal dar ir nesikimstu jau taip is karto, jeigu regeneracija padarytum. Bus tikrai daugiau nei 150k.

O siaip tai pjauk. Startline tau Kaune patogiausia bus.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

guners

Kas tas OBDII bluetooth adapteris, ir kokiu tikslu naudojamas?
O kas liecia DPF kastracija, tai pirmiausia ir reikejo nuo jo pradeti. As tai padariau pries men., kol kas viskas gerai, karieta rieda...
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

guners

Citata iš: MindaugasB Įrašytas Liepa 13, 2014, 16:55:48 PM
150 k rida yra standartine Lietuvos turguose. Jeigu butu ji tikra, tai DPF gal dar ir nesikimstu jau taip is karto, jeigu regeneracija padarytum. Bus tikrai daugiau nei 150k.

O siaip tai pjauk. Startline tau Kaune patogiausia bus.

2006 m. tikrai bus daugiau redejusi, manau +100t. pridek dar:)
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

MindaugasB

Citata iš: guners Įrašytas Liepa 13, 2014, 17:07:15 PM
2006 m. tikrai bus daugiau redejusi, manau +100t. pridek dar:)

Apie tai ir kalbu, kad 8 metu dyzeline masina retokai gali buti nuvaziavusi 150 tukst. km.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

sauliusc

Citata iš: guners Įrašytas Liepa 13, 2014, 17:04:47 PM
Kas tas OBDII bluetooth adapteris, ir kokiu tikslu naudojamas?
O kas liecia DPF kastracija, tai pirmiausia ir reikejo nuo jo pradeti. As tai padariau pries men., kol kas viskas gerai, karieta rieda...
Tai va aš ir galvojau kad tik laiką be reikalo tempiau su "operacija" :) O adapteris šitas paprastas klaidoms nuskaityti ir jas ištrinti per telefoną:
http://www.ebay.co.uk/itm/400711424660?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Liepa 13, 2014, 16:55:48 PM
150 k rida yra standartine Lietuvos turguose. Jeigu butu ji tikra, tai DPF gal dar ir nesikimstu jau taip is karto, jeigu regeneracija padarytum. Bus tikrai daugiau nei 150k.

O siaip tai pjauk. Startline tau Kaune patogiausia bus.
rida gali būti tikra, 15/10/2008 buvo 56373 km nuvažiavus, pati mašina tvarkingai atrodo, uošvis mašinomis kažkada vertėsi, pažįstamas jo šitą mašiną pasiūlė, oficialiai tai parvežta į lietuvą buvo su užkabinta apačia mašinos, bamperis tvarkytas ir radiatorius. Ir po kapotu dar lipūškė likusi kad pernai gegužę keisti tepalai ir rida ~140000km. Nors aišku po to kai dar radau veidrodėlį su samariezu suremontuotą ir šitos bėdos, tai neaišku kur kiek tiesos, įdomu ką pasakys kai sužinos kokią mašiną pardavė :)

guners

Kartais ir "pažįstami" kiaulę pakiša. Iš tavo aprašytų bėdų akivaizdu, kad mazgai yra nusidėvėję, kurie gali atsirasti dėl didelės mašinos explotacijos. Dar turint mintyje, kad vakariečiai dizelius perka ne į Bažnyčią savaitgaliais važinėti... Bet tai tik mano nuomonė, kuri gali skirtis nuo kitų:-)
Bet dpf tai vienareikšmiškai pjauk lauk, kitaip sukiši dar krūva pinigų visokiems praplovimams ir regeneracijoms, o finiše vistiek reikės operuot.
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

sauliusc

Na aš amžinas optimistas  :D Kad mašinos rida teisinga dar pakolkas tikiu, nes bent jau vizualiai mašina gerai atrodo, technikinė irgi praėjo be problemų, o dėl DPF optimizmas jau dingo :D
Unorava mašina papuolė, bet vistiek patina, yra skirtumas persėdus nuo senutės beškės, kai važiuoja, tai važiuoja smagiai  :-]

Warewolf

Tai jei 2008 buvo beveik 60tukst rida, per du metus, tai dar per sesis kiek turejo isukt ?  :goodboy: