Ar tvarkyt variklio tarpine ar grazinti auto?

Pradėjo Sofi, Rugpjūtis 02, 2012, 17:07:40 PM

« ankstesnis - sekantis »

pinokis

as greiciausiai pirkciau kita varikli, arba ardyciau pats ten nieko sunkaus nera, tik galva reikia vezti slifuoti ir tikrinti. o sofi atveju teks remontuoti ir nieko nepakeisi cia, pati nesusiremontuos.

kalava

CitataSofi parašė:
Sveiki,

Taigi padarem Tokviloj antra testa ir jis deja teigiamas, t.y. patenka dujos i antifriza ir kai jos ten patenka - ji isstumia, del to ir dingineja. Taigi sis testas rodo nesandaruma ir tai reiskia, jog arba tarpine, arba galva arba gali but ir pats variklio blokas...

Taigi diagnostika aiski, dabar reikia remontuoti... todel klausimas: jei butu sprendziama remontuoti Tokviloj arba Mototojoj, kur geriau? Zinoma dar yra tie geri meistriukai Durpiu g., bet ten eiles pas juos dideles. Gal dar kas pasiulymu kokiu turit del meistru? Aciu

manau Tokviloj. Nes Mototojoj ne visada tepalus sugeba pakeist kaip priklauso, tai ka jau ten variklio galvos tvarkymas...
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

spyglys

O gal geriau parduot?

Nuleist kaina kazkiek ant remonto ir tiek.

Nebus teigiamu emociju jau su situ automobiliu, kitas reikalas, jei paravejas apmokes kazka, tada cia ner blogai, isardys, dar ka paziures, pakeis ir bus kaip nauja uz tuos pacius pinigus.

Sofi

Parduot nuleidus kaina ir i minusa iskart sest? nesamone... Prdavejas apmokes 60 proc remonto kainos, derinu nuolaidas dabar tokviloje, tai jei viskas pavyks, tokvila uz kokius 3600 turetu suremontuoti... manau tvarkysiu ir po keliu metu parduosiu, o gal ir ne, gal sekmingai vazinesiu :)

spyglys

Tai minuse tu ar taip ar taip, bet jei pardavejas apmoka kazka, tai, manau, jau sis tas neblogai.. Tik dabar idomu, ar galva trukus ar tarpine... Siulau neprisikabinti prie sumos 3600, nes jei bus trukusi galva, cia su 3600 Tokvilos pinigais nzn ar iseis. Situ atveju tarpine - paprasciausia iseitis.

Venza

Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

pinokis

man atrodo kad 1500lituku toks varikliukas kainuoja, aisku jai neklystu

Venza

 Tada as geriau 2 variklius nusipirkciau uz remonto kaina :D :D :D
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

pinokis

bet varikli pasikeisti sofi turbut neiseitu nes kiek suprantu ji moteris. variklis butu plikas ir reiktu pakeisti purkstukus, kolektorius, tarpines, generatori, siurbli ir t.t. taigi tai iseitu vel nemazi pinigai uz detaliu perdejima o dar varikli isimti ir ideti ir vel pinigai.  del tarpines pakeitimo as abejoju ar tokviloj 3600lt uzteks nes nueme galvute jau prades burti kad reikia keisti itempejus ar grandine, voztuvu gumeles ir t.t.. vietoj sofi as ieskociau rimtu meistru `kurie dirba savo garazuose nes tokie broko nedaug daro ir nori kad klijentai grystu, aisku nesutom paciom bedom :) . o kainos zenkliai skiresi

Kestutis777

Citatapinokis parašė:
bet varikli pasikeisti sofi turbut neiseitu nes kiek suprantu ji moteris. variklis butu plikas ir reiktu pakeisti purkstukus, kolektorius, tarpines, generatori, siurbli ir t.t. taigi tai iseitu vel nemazi pinigai uz detaliu perdejima o dar varikli isimti ir ideti ir vel pinigai.  del tarpines pakeitimo as abejoju ar tokviloj 3600lt uzteks nes nueme galvute jau prades burti kad reikia keisti itempejus ar grandine, voztuvu gumeles ir t.t.. vietoj sofi as ieskociau rimtu meistru `kurie dirba savo garazuose nes tokie broko nedaug daro ir nori kad klijentai grystu, aisku nesutom paciom bedom :) . o kainos zenkliai skiresi

Tokviloje dirba ne burtininkai, o rimti Toyotu meistrai. Keiciau tarpine pas juos ir nieko jie ten nebure, padare ka reikia ir 1 metu garantija dave, kas yra labai svarbu. Po remonto gali drasiai pasiblaskyti, tikrindamas kokybe.
Jei as tvarkyciaus, tai tik pas juos.
Garaziniai gali ir nieko nepadaryti, isskyrus hermetiko prikliukinti i ausinimo skysti ir paimti 2000 uz tai. O atsiradus bedai peciais patrukciotu, kad tipo ne ju bedos.

pinokis

vadinasi nematej tikru garaziniu matej tik tokius garazinius pas kuriuos atvazevus  stovi hermetiko kibiras, kuvalda ir zubila dar dektines butelis. as sneku apie tuos kurie dirba ant saves ir irangos turi daugiau nej atstovybes ir kurie sudo nemala, tik viena problema pas tokius reikia eiles laukti apie menesi.

MnDs

#71
sutinku su Pinokiu, garazinis ilgai neissilaikys jei dirbs kaip Kestutis galvoja. Beto tikrai taip negalvokit kad firminiame servise mechanikai ismano auto kaip 5 pirstus, toli grazu iki to, pasijungia diagnostika ir gerai jei kompas gedima ismeta, o jei auto akivaizdziai kazkas ne taip ir diagnostika nieko nerodo pasibaigia visi mandrumai ir prasideda speliojimai, "gal ta reikia keisti gal ana..."

Venza

 Dazniausiai kaip tik geri meistrai iseina is firmu dirbt i savo garazelius.Zmones nori tobulet,siekt issukiu ir gaut atlygi uz pasiekimus darbe,o ne uz darba.
 Kestutis777,kaip suprantu dirbi savarankiskai,o ne studijoj kazkieno?Kodel?
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Kestutis777

Prie ko cia studija?  As kalbu apie kokybe. Jei meistras is Tokvilos, tai drasiai tvarkyciaus ir pas ji, bet jei siaip garazinis, tai nezinau. Kai norejau tvarkyti diesel servise, tai ten D-CATo mano neapsieme tvarkyti. Siule tik pas atstovus tvarkyti.
Jei diesel serviso mechanikai neapsieme, matyt yra tam priezasciu.

pinokis

kestuti 777, ar zinai kiek toj tokviloj studentu sedi kurie dar nauji ir zali? ir turbut blogai, jai  sedi zmogus is tokvilos jau pradirbes ilgus metus, turintis patirties tik tiek kad dirba ant saves garaze? ir dar tik dziaugtis reikia kad mechanikai kiti neapsieme tavo masinos jai nesupranta, blogai butu jai nesupranta ir butu apsieme remontuoti.