Ar tvarkyt variklio tarpine ar grazinti auto?

Pradėjo Sofi, Rugpjūtis 02, 2012, 17:07:40 PM

« ankstesnis - sekantis »

Kestutis777

Zinau zmogu, is Tokvilos, kuris garaze dirba. Tai tarpine keisti jis pasiule oficialiai, o ne pas ji garaze. Tokvila rimta firma, kitaip jiems neapsimoketu 1 metu garantija duoti. Bet jus darykite kaip norite! Kiekvienas juk savaip supranta kokybe. Man laikas svarbu. Atvziavau, pakeite ir uzmirsau. Iskilo beda vel, tvarko nemokamai, ko is garaziniu kazin ar sulauksi. Kalba eina apie gan rimpa vieta. Kur jus pakaba tvarkote, tepalus keiciate ar lempas restauruojate, nera didelio skirtumo. Nieko nebandau pazeminti ir nebandau pasikelti.

AVENSIS D4D CHIP

Citatapinokis parašė:
kestuti 777, ar zinai kiek toj tokviloj studentu sedi kurie dar nauji ir zali? ir turbut blogai, jai  sedi zmogus is tokvilos jau pradirbes ilgus metus, turintis patirties tik tiek kad dirba ant saves garaze? ir dar tik dziaugtis reikia kad mechanikai kiti neapsieme tavo masinos jai nesupranta, blogai butu jai nesupranta ir butu apsieme remontuoti.
is kur cia isfantazavai,kad studentai dirba?kas leis zalia studenta prie auto kuri kainuoja 100-200 tukst.:)

pinokis

studentai dirba visur  tiek garazuose tiek tokvilose nuo kazko jiems reikia pradeti tai pat ir cia nereikia fantazuoti net. nuo kada corolos verso, avensiai ir kitos 2001-2006m. automobiliai kainuoja 100-200 tukst. :) . kaip baigiau studijas pirma masina kuria gavau remontuoti buvo volvo FH-12(fura)., ji tikrai kainavo daugiau nei 200tukst. As nesu nusiteikias pries dilerius tik nereikia uzsiciklinti vien jais.

kalava

ko cia pykstates? :)

studentai nuo kazko turi pradet bet kurioj srity, kaip ir medicinoj (pvz sirdies chirurgija), taciau zaliems rimtu darbu paprastai nepatikima, patirties igyja asistuodami.
Rimtuose dileriu servisuose, ypac Toyota'u, kur akcentuojama kokybe, studentu vienu prie rimtu darbu neturetu prileist. kaip yra is tikruju Lietuvoj - negaliu garantuot.
Bet cia nukrypom nuo temos.
As tvarkyciau ta pati varikli, o ne zaisciau rusiska rulete pirkinedamas naujus variklius, kurie gali but su tokiom pat ar kitomis problemomis.
Sutvarkei ir pamlrsai beda.
As neturiu tiek laisvo laiko, kad galeciau gaist laika skambinedamas po srotus ir maldamasis po garazelius remontuoti.

o remontuotis geriau kur uztikrinama kokybe ir kur duoda garantijas.
nu nepamenu nei vieno garazinio, kuris dokumento pavidalu (juridinis fakto pagrindas) duotu kokia nors garantija.
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

katana7

Citatakalava parašė:
ko cia pykstates? :)

studentai nuo kazko turi pradet bet kurioj srity, kaip ir medicinoj (pvz sirdies chirurgija), taciau zaliems rimtu darbu paprastai nepatikima, patirties igyja asistuodami.
Rimtuose dileriu servisuose, ypac Toyota'u, kur akcentuojama kokybe, studentu vienu prie rimtu darbu neturetu prileist. kaip yra is tikruju Lietuvoj - negaliu garantuot.
Bet cia nukrypom nuo temos.
As tvarkyciau ta pati varikli, o ne zaisciau rusiska rulete pirkinedamas naujus variklius, kurie gali but su tokiom pat ar kitomis problemomis.
Sutvarkei ir pamlrsai beda.
As neturiu tiek laisvo laiko, kad galeciau gaist laika skambinedamas po srotus ir maldamasis po garazelius remontuoti.

o remontuotis geriau kur uztikrinama kokybe ir kur duoda garantijas.
nu nepamenu nei vieno garazinio, kuris dokumento pavidalu (juridinis fakto pagrindas) duotu kokia nors garantija.

Visiškai pritariu išsakytai nuomonei.

AVENSIS D4D CHIP

Citatapinokis parašė:
studentai dirba visur  tiek garazuose tiek tokvilose nuo kazko jiems reikia pradeti tai pat ir cia nereikia fantazuoti net. nuo kada corolos verso, avensiai ir kitos 2001-2006m. automobiliai kainuoja 100-200 tukst. :) . kaip baigiau studijas pirma masina kuria gavau remontuoti buvo volvo FH-12(fura)., ji tikrai kainavo daugiau nei 200tukst. As nesu nusiteikias pries dilerius tik nereikia uzsiciklinti vien jais.
o ka galvoji ten vaziuoja tik corolos ir avensiai 2001metu tiktai?:)ir dirba ten zmones jau atidirbe 10-15 metu,gal kaip atsidare imone tai jie ir buvo studentai:)

Kestutis777

Citatakatana7 parašė:
Citatakalava parašė:
ko cia pykstates? :)

studentai nuo kazko turi pradet bet kurioj srity, kaip ir medicinoj (pvz sirdies chirurgija), taciau zaliems rimtu darbu paprastai nepatikima, patirties igyja asistuodami.
Rimtuose dileriu servisuose, ypac Toyota'u, kur akcentuojama kokybe, studentu vienu prie rimtu darbu neturetu prileist. kaip yra is tikruju Lietuvoj - negaliu garantuot.
Bet cia nukrypom nuo temos.
As tvarkyciau ta pati varikli, o ne zaisciau rusiska rulete pirkinedamas naujus variklius, kurie gali but su tokiom pat ar kitomis problemomis.
Sutvarkei ir pamlrsai beda.
As neturiu tiek laisvo laiko, kad galeciau gaist laika skambinedamas po srotus ir maldamasis po garazelius remontuoti.

o remontuotis geriau kur uztikrinama kokybe ir kur duoda garantijas.
nu nepamenu nei vieno garazinio, kuris dokumento pavidalu (juridinis fakto pagrindas) duotu kokia nors garantija.

Visiškai pritariu išsakytai nuomonei.


Pritariu ir as tam. Sutvarkei ir pamirsti, o jei iskilo tapati beda, tai garantinis padengia islaidas. Neturiu nei laiko, nei noro maltis po garazus. Kitas reikals, kai reikia zibintus keistis ar siaip kokia smulkme. Pagrindinius darbus atlieku pas dylerius, bet smulkme, kaip oro filtro, valytuvu, lempuciu pakeitimus darau pats.

Venza

Citatakalava parašė:

As tvarkyciau ta pati varikli, o ne zaisciau rusiska rulete pirkinedamas naujus variklius, kurie gali but su tokiom pat ar kitomis problemomis.
Sutvarkei ir pamlrsai beda.
As neturiu tiek laisvo laiko, kad galeciau gaist laika skambinedamas po srotus ir maldamasis po garazelius remontuoti.

o remontuotis geriau kur uztikrinama kokybe ir kur duoda garantijas.
nu nepamenu nei vieno garazinio, kuris dokumento pavidalu (juridinis fakto pagrindas) duotu kokia nors garantija.

 Jeigu neturi geru pazistamu meistru,sutinku,kad geriau remontuotis servise,bet tada reikia turet stora pinigine :D .Aisku,jeigu 2000lt ne pinigai,tai tikrai neverta skambinetis po srotus ir gaist laika.Is kitos puses,tada kam tas dyzelis ir kam cia taupyt? :D Dar vienas niuansas,kad tau garantija servisas suteiks tik variklio tarpinei ir jeigu atsitiks kita beda,teks moket is naujo ;)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Sofi

Sveiki visi :)
Taigi sutvarke mano auto Tokvila, pasirodo reikejo ir variklio korpusa slifuoti, tai dabar turiu pilnai perrinkta, sutvarkyta ir ivairiu nauju detaliu prikista varikli. Labai tikiuosi, jog vazinesiu ilgai ir sekmingai :) Dar karta aciu visiems uz patarimus :)

Venza

 Labai idomu butu galutine remonto kaina isgirst :)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Sofi

Kaina tai kosmosas aisku, bet ir darbo jiems ten buvo pakankamai ... jei nebutu reikeje visiskai isrinkti variklio (slifuoti ir korpuso paties), su suderintom nuolaidom ir PVM butu kainave 3550 Lt, bet kadangi prisidejo papildomi darbai ir dar ten kazka papildomai reikejo keisti viso gavosi 4998 Lt :( Zodziu daug ... bet garantija yra metams, be to, kaip ten bebutu, vis tik patikimumas taip pat manau didesnis.

Beje, kokia nuomone del galimybes pasikartoti analogiskam gedimui? ir po kokio kilometrazo tai galetu ivykti? Aciu

spyglys

Sakiau as, kad tikrai nebus ta kaina, kokia sudernai.

Garantija asq, labai gerai.

Jei teisingai eksloatuosi, tau sitas gedimas nepasikartos.

Sofi

Spygly, o ka turit omenyje "teisingai eksploatuosi"? na as tai nelakstau, gazo per daug nespaudziu :) ar yra kokiu nors specifiniu dalyku ka tureciau zinoti, kad viskas su auto ok butu? Aciu :)

katana7

CitataSofi parašė:
Spygly, o ka turit omenyje "teisingai eksploatuosi"? na as tai nelakstau, gazo per daug nespaudziu :) ar yra kokiu nors specifiniu dalyku ka tureciau zinoti, kad viskas su auto ok butu? Aciu :)
Neperkaitint variklio.

airis

Citatakatana7 parašė:
CitataSofi parašė:
Spygly, o ka turit omenyje "teisingai eksploatuosi"? na as tai nelakstau, gazo per daug nespaudziu :) ar yra kokiu nors specifiniu dalyku ka tureciau zinoti, kad viskas su auto ok butu? Aciu :)
Neperkaitint variklio.

drisciau priestarauti, man tarpine perpute normaliai eksplotuojant ir neperkaitinus, tiesiog pradejo dingti antrifizas ir viskas.

Po remonto meistrai sake problema daugiau neturetu pasikartoti. o slifavo irgi galva su bloku.