Ar tvarkyt variklio tarpine ar grazinti auto?

Pradėjo Sofi, Rugpjūtis 02, 2012, 17:07:40 PM

« ankstesnis - sekantis »

katana7

Citataairis parašė:
Citatakatana7 parašė:
CitataSofi parašė:
Spygly, o ka turit omenyje "teisingai eksploatuosi"? na as tai nelakstau, gazo per daug nespaudziu :) ar yra kokiu nors specifiniu dalyku ka tureciau zinoti, kad viskas su auto ok butu? Aciu :)
Neperkaitint variklio.

drisciau priestarauti, man tarpine perpute normaliai eksplotuojant ir neperkaitinus, tiesiog pradejo dingti antrifizas ir viskas.

Po remonto meistrai sake problema daugiau neturetu pasikartoti. o slifavo irgi galva su bloku.
Šie varikliai turėjo problemą dėl brokuotos galvutės tarpinės, keičiant sumontuoja naujo pavyzdžio ir problemos pasibaigia.

Singer

Sveiki, prikelsiu aprimusią temą. Situacija panaši, tik automobilio gražint nėra galimybės. Taip išėjo, kad reikia trečią kartą keist galvos tarpinę. Ar verta? Kiek kartų galima tokį remontą atlikt, ar yra koks nors resursas tokiems darbams? O gal ieškot kito variklio? Kiek gali kainuot naudotas D-CAT motoras ir kiek jo būna (ta prasme tik blokas su galvute, ar dar kas nors komplekte)?

GALLANT

Reik is karto varyt pas normalius meistrus ir nereiks 10 kartu atlikti utos pacius darbus. resursas aisku yra, nes kiekvienu tarpines keitumu turi buti slifuojama galva, o jos storis nera begalinis, nebent tamstos meistrai neslifavo jos tai tada gali keisti N kartu.

Bemsas

Reikia slifuoti galva ir deti remontines tarpines. Nes kiek zinau jos irgi eina pagal stori. Slifuoji galva ir dedi storesne remontine tarpine.

kepure

bemsas teisus del tarpiniu storio.as priesh 3menesius turejau idealu varikliuka tai po labai stipriu derybu gavau 2600lt norejau gauti 3000.Sofi tesiog plikas variklis karteris blokas galvute virsutinis dangtelis aprenki ji tesiog savo irengimais ir tiek.na buna kiti ten palieka kolektorius ir t.t bet is ju tau naudos mazai nes tavieji manau tvarkingi:)Jei reiktu 2.2 110kw varikliuko tai yra 1200lt.Vienas kedainishkis tai iseme d-cata idejo paprasta 2.2d4d ishkastravo penkta purkstuka su dpfu ir vaziuoja.

Saulius SSS

Citatakepure parašė:
bemsas teisus del tarpiniu storio.as priesh 3menesius turejau idealu varikliuka tai po labai stipriu derybu gavau 2600lt norejau gauti 3000.Sofi tesiog plikas variklis karteris blokas galvute virsutinis dangtelis aprenki ji tesiog savo irengimais ir tiek.na buna kiti ten palieka kolektorius ir t.t bet is ju tau naudos mazai nes tavieji manau tvarkingi:)Jei reiktu 2.2 110kw varikliuko tai yra 1200lt.Vienas kedainishkis tai iseme d-cata idejo paprasta 2.2d4d ishkastravo penkta purkstuka su dpfu ir vaziuoja.
parduodant naudota varikli
kolektoriu nenuimineja tam,kad nereiketu keisti tarpiniu po jais ir ,kad atsukant ismetimo kolektoriaus verzles daznai nutruksta spilkos pacioj galvoj.tada vadinasi ''pasi...po nastojascemu''.
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

darius555

CitataSinger parašė:
Sveiki, prikelsiu aprimusią temą. Situacija panaši, tik automobilio gražint nėra galimybės. Taip išėjo, kad reikia trečią kartą keist galvos tarpinę. Ar verta? Kiek kartų galima tokį remontą atlikt, ar yra koks nors resursas tokiems darbams? O gal ieškot kito variklio? Kiek gali kainuot naudotas D-CAT motoras ir kiek jo būna (ta prasme tik blokas su galvute, ar dar kas nors komplekte)?

O kodel reikia keisti 3-a karta?

katana7

Citatadarius555 parašė:
CitataSinger parašė:
Sveiki, prikelsiu aprimusią temą. Situacija panaši, tik automobilio gražint nėra galimybės. Taip išėjo, kad reikia trečią kartą keist galvos tarpinę. Ar verta? Kiek kartų galima tokį remontą atlikt, ar yra koks nors resursas tokiems darbams? O gal ieškot kito variklio? Kiek gali kainuot naudotas D-CAT motoras ir kiek jo būna (ta prasme tik blokas su galvute, ar dar kas nors komplekte)?

O kodel reikia keisti 3-a karta?
pramušė, todėl ir reikia keisti.

darius555

Citatakatana7 parašė:
Citatadarius555 parašė:
CitataSinger parašė:
Sveiki, prikelsiu aprimusią temą. Situacija panaši, tik automobilio gražint nėra galimybės. Taip išėjo, kad reikia trečią kartą keist galvos tarpinę. Ar verta? Kiek kartų galima tokį remontą atlikt, ar yra koks nors resursas tokiems darbams? O gal ieškot kito variklio? Kiek gali kainuot naudotas D-CAT motoras ir kiek jo būna (ta prasme tik blokas su galvute, ar dar kas nors komplekte)?

O kodel reikia keisti 3-a karta?
pramušė, todėl ir reikia keisti.

3-a karta :@, kokiu periodiskumu jas pramusineja?

dtinas

gal keisti reikia ne tarpine, o meistra ?.. Kas ten pas Tave darosi? Kiek pravaziuoji po remonto? Taip tikrai neturi but..

dtinas

beje, biski ne i tema, bet pazystamas ieskosi pirkti avensi 2,2 d4d. Kiek patikrinome, pas visas antifrizo tebera likuciai issipletimo bakeliuose (maziau arba daug maziau normos). Gal tik tokias vokeiciai ir teparduoda?..

bokirbas

parašas

vitiok

#102
Citatadtinas parašė:
beje, biski ne i tema, bet pazystamas ieskosi pirkti avensi 2,2 d4d. Kiek patikrinome, pas visas antifrizo tebera likuciai issipletimo bakeliuose (maziau arba daug maziau normos). Gal tik tokias vokeiciai ir teparduoda?..
Cia normalu,kada karstas buna iki normos kelias todel ir antifrizo mazai saltam,jei pilsi saltam iki normos ispjaus kiek jam reikia kada ikais ;)
jau patikrinta ne vienam man,beje ir pats galvojau kad kazkas negerai bet deja taip turi buti :)

dtinas

pas mano d-cat saltam stovi tarp low ir max normos. Pasilus varikliui pakyla iki max ir nesispjaudo.

Toshis

Kazkaip dalipau iki sios temos beskaitynedamas foruma :) skaiciau vienus atsiliepimus kitus ir galvoju jeigu pas mane islystu viena problema su tarpine(ausinimas dingtu, tepalo lygis didetu ar sakykim pasidarant "testa" pasirodytu kad kaip ten saket dujos ismetimo i ausinimo sistema metasi) ka patartumet daryti keist tarpine ar parduot auto o gal varikli keisti. Kazkaip varikli keisti 2007 ar 2008 auto neinau man atrodo geriau pakeist tarpine arba stumt toki auto arba as klystu(nors kai paziurejau si tema senai nebesvarstoma). ;) Anskciau ar veliau susidurs su toyotos tarpinem :) nebet kazka praleidau beskaitinedamas...