6 menesiu pasaka apie Avensio sankaba..

Pradėjo micha222, Rugpjūtis 20, 2012, 21:00:18 PM

« ankstesnis - sekantis »

micha222

Nusipirkes pries pusmeti 2005 avensi universalą 2.0DWD paskaiciau siame forume protingu pasiulymu ir nusprendziau kad laikas pasikeisti sankabos komplekta su plaukiojanciu smagraciu.
Viska uzsakiau UAB"Lirsota" sumokejau kruva pinigu uz originalus(Assin man atrodo ar kazkaip panasiais skamba tas pavadinimas) na ir aisku tikejausi bent jau 4-5metus apie ta vieta pamirsti.

Visas veiksmas vyksta Šiauliu Nissan centre.

Po 3 menesiu dingsta sankaba.
Meistrai isarde randa kad sankabos diskelis nutrukes nuo kniedziu!
Servisistai sako kad nusipirkau fufliaka(nes detale pirkau pats is Lirostos) ir kad pats esu kaltas.Detales pardavejai sako kad kalti serviso darbuotojai (gal but atvirksciai idejo)arba as pats koki traktoriu bandziau patempti...nu krc brieda stumia, visi vieni i kitus pirstais rodo - kalciausias lieku as!
Na dar del detales "Lirosta" atstovas sako jei noriu uzpildyt reklamacija prekes grazinimui turejau visa sankabos komplekta jiems atvezti i Vilniu na ir gal but jie kazka pagalvoje kokia savaite padarytu.
Aisku mes dirbantys zmones marinuoti savaite ar pora laiko masinos neturim ir patikim antra karta "Siauliu Nissan" centrui pakeisti sankabos diska nes galbut tikrai koki broka uzsakes buvau...susimoku antrakart.
Nauja sankabos diskas idetas(si kart ji uzsako autoserviso darbuotojai is tos pacios LIROSTA firmos ta paty Toyoto originala)....po poros savaiciu sankaba dingsta, vel diskelis nulekia nuo kniedziu !
Meistrai uzsieme uz galvu, "Lirosta" atstovas kryzium gula ir sako kad pirma kart girdi jog kazkas gali buti negerai su Toyota originaliu sankabos disku.
Autoserviso atstovai apkeliauja/apskambina visus Šiauliuose ties sankabom besispecializuojancius žmogeliukus - ir visi draugiškai nutaria kad kito varianto nera kaip tik sankabos disko brokas.
Siai dienai nuspresta kad bus pakeistas sankabos diskas is kitos firmos - ne Toyota originalas ir tikraiusiai viskas susitvarkys.Na nes du kartus pirktas sankabos diskas is Lirostos ir tikriausiai jie gave brokuota diskeliu siunta.

PS. Asmeniskai netikiu kad po sio 3karto sankabos keitimo viskas bus gerai todel noreciau isgirsti sio forumo senbuviu komentaru/patarimu.Nes po klausimo serviso darbuotojo o kas jei ir po trecio karto tas pac, supratau kad jie jau niekuom man nebepagelbes....

AVENSIS D4D CHIP

Citatamicha222 parašė:
Nusipirkes pries pusmeti 2005 avensi universalą 2.0DWD paskaiciau siame forume protingu pasiulymu ir nusprendziau kad laikas pasikeisti sankabos komplekta su plaukiojanciu smagraciu.
Viska uzsakiau UAB"Lirsota" sumokejau kruva pinigu uz originalus(Assin man atrodo ar kazkaip panasiais skamba tas pavadinimas) na ir aisku tikejausi bent jau 4-5metus apie ta vieta pamirsti.

Visas veiksmas vyksta Šiauliu Nissan centre.

Po 3 menesiu dingsta sankaba.
Meistrai isarde randa kad sankabos diskelis nutrukes nuo kniedziu!
Servisistai sako kad nusipirkau fufliaka(nes detale pirkau pats is Lirostos) ir kad pats esu kaltas.Detales pardavejai sako kad kalti serviso darbuotojai (gal but atvirksciai idejo)arba as pats koki traktoriu bandziau patempti...nu krc brieda stumia, visi vieni i kitus pirstais rodo - kalciausias lieku as!
Na dar del detales "Lirosta" atstovas sako jei noriu uzpildyt reklamacija prekes grazinimui turejau visa sankabos komplekta jiems atvezti i Vilniu na ir gal but jie kazka pagalvoje kokia savaite padarytu.
Aisku mes dirbantys zmones marinuoti savaite ar pora laiko masinos neturim ir patikim antra karta "Siauliu Nissan" centrui pakeisti sankabos diska nes galbut tikrai koki broka uzsakes buvau...susimoku antrakart.
Nauja sankabos diskas idetas(si kart ji uzsako autoserviso darbuotojai is tos pacios LIROSTA firmos ta paty Toyoto originala)....po poros savaiciu sankaba dingsta, vel diskelis nulekia nuo kniedziu !
Meistrai uzsieme uz galvu, "Lirosta" atstovas kryzium gula ir sako kad pirma kart girdi jog kazkas gali buti negerai su Toyota originaliu sankabos disku.
Autoserviso atstovai apkeliauja/apskambina visus Šiauliuose ties sankabom besispecializuojancius žmogeliukus - ir visi draugiškai nutaria kad kito varianto nera kaip tik sankabos disko brokas.
Siai dienai nuspresta kad bus pakeistas sankabos diskas is kitos firmos - ne Toyota originalas ir tikraiusiai viskas susitvarkys.Na nes du kartus pirktas sankabos diskas is Lirostos ir tikriausiai jie gave brokuota diskeliu siunta.

PS. Asmeniskai netikiu kad po sio 3karto sankabos keitimo viskas bus gerai todel noreciau isgirsti sio forumo senbuviu komentaru/patarimu.Nes po klausimo serviso darbuotojo o kas jei ir po trecio karto tas pac, supratau kad jie jau niekuom man nebepagelbes....
panasu kad rankos kreivos pas meistrus;)

katana7

O gal geriau  buvo sankabos k-tą keisti pas oficialų Toyota atstovą Sovli? Ir gauti 1 m. garantiją.

Henris

Siaip jei uzsakai dalis is pardufkes ir tvarkai normaliam servise, tai garantijos tikrai turi buti tiek dalim tiek darbam. Cia gi ne turgus. Ir tau turetu maziausiai rupet is kur gauti detale. O jei darbam garantijos servisas neduoda, tai kam tu vaziuoji antra karta ir trecia pas juos...
Ir siaip reikejo detis sankaba vienmase nuo avensis verso, nors cia greiciau rankos kreivos meistru kaip kazkas minejo.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

pinokis

o visu pirma kam tu isvis sugalvojai keisti ta sankaba? tik cia paskaitiai ir nusprendiai pakeist?

gisas

kam važiuoji į nissan, kai kitoje kelio pusėje yra toyota? leisk spėti, pigiau? ir kaip visada skūpus sumoka kelis kartus. Už dabar išleistus pingus toyotoje butų pakeitę, davę garantiją ir dar pinigu būtų likę.

P.S kaip nusprendei kad reikia keisti? kokie simptomai?
Internetas, televizija, telefonija
Avensis '04 2.0D-4D

S_Kulikauskas


Tuziukas

aha as ir galvoju ko i sovli nevariai kitoje gatves puseje? su garantija viskuo, varyk dabar ju pasiklausti,pasitarti

pinokis

o kuom skiriasi nissan centras nuo toyotos centro? kuom ypatingas toyotos centras? dar yra volsvagen,mazda,na visokiu bet kodel puse cia isikibe toyotos. meitrai kad ka nors blogai bus padare as abejoju nes visos dalys naujos ir nera ant ko susikirsti, cia greiciausiai bus brokuota dalis. o garantijos niekas neduos jai uzsisakai dalis pats

S_Kulikauskas

Jai as teisingai supratau, tai sulauzo diskelio ne spyruokles, o nusuko pati asbesta (ar kokia ten ta medziaga).
Tokiam gedimui nutinkti reikalinga viena specifine salyga.

Ziurint logiskai, kai sankaba atleista, diskelis didziule jega suspaudziamas is abieju pusiu ir ji nusukti sansu nedauk. Kai sankaba isminta jis sukasi ore, vel nusukti neimanoma. Diskelis nusukams daznaiusiai atleidimo metu, todel kad tuo metu jam kliuva didziule sukimo jega, o jis dar neprispaustas.
 Cia daznaiusias draguojanciu piemenu gedimas, bet jai tu vaziavai kaip zmogus tai kyla klausimas ar tas diskas tikrai tinka, ar jis pakankamai prispaudziamas ?

gisas

Citatapinokis parašė:
o kuom skiriasi nissan centras nuo toyotos centro? kuom ypatingas toyotos centras? dar yra volsvagen,mazda,na visokiu bet kodel puse cia isikibe toyotos. meitrai kad ka nors blogai bus padare as abejoju nes visos dalys naujos ir nera ant ko susikirsti, cia greiciausiai bus brokuota dalis. o garantijos niekas neduos jai uzsisakai dalis pats
skiriasi tuo kad butu gaves garantija dalims ir darbams. sugedo, nuvarei masina kieme numetei ir tegu zinos, o dabar duodas po google ir forumus nezinodamas ka daryt ir toliau sekmingai kisa pinigus
Internetas, televizija, telefonija
Avensis '04 2.0D-4D

pinokis

tai bet kokiam centre duoda garantija as namatau skirtumo kokiam centre taisyti automobili. cia jis padare klaida kad dalis pirko pats. as jai dalis perku pats tai ir keiciu pats , jai varau remontuoti tai dalis palieku patiems servizams. todel ir sakau kad centru nereikia kaltinti nera jokio skirtumo kokiam centre remontuoji.

NNZ

realiai nėra skirtumo, tik tais atvejais, kad centre dažniausiau žino tam tikrus niuansus(garažiniai kurie susidurę irgi žino). Šituo atveju brokas Lirostos, ir nesvarbu kas statė, garantija turi būt. Sankbą vienu atveju blogai įmonoma pastatyt, kai ne ta puse įdedamas diskas( kartais nėr skirtumo) kad ir neišcentruotas vistiek neturi nurauti, o tik stipriai vibruot.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Tuziukas

tai jei masina toyota, tai ir i toyota varai. kai turesi nisana, vaziuok i nisan serviza. toyotoje nemanau kad butu tiek s primale. na bet kaina..

tamsa

Sofi kitoj temoj apie tarpines keitima pateike eile istatymu, kuriais remiantis tu, kaip pirkejas, esi saugomas ir nekokybiska preke ar paslauga yra ne tavo problema. siulau atsiversti ir pacituoti tiek vienam, tiek kitam tiekejui ir isreikalauti kompensacijos uz nekokybiskas paslaugas. jei nepadeda, visada yra vartotoju teisiu gynyba, kuri bent jau pakonsultuos, kaip elgtis. jei leisim, kad ir toliau taip butu (pardaviau, o toliau ne mano problema), tai taip ir bus.