Avensis D-CAT kuro sanaudos

Pradėjo paranoish, Spalis 08, 2012, 18:39:07 PM

« ankstesnis - sekantis »

paranoish

CitataJurgis parašė:
Autoriui pirmiausia siulau tiksliai pamatuoti, uzsipili pilna baka pravaziuoji 200-300 km ir vel uzsipili pilna

Taip ir matuojama...

Atsalus oram su pilnu baku nenuvaziavau 400km mieste... leiskit atspet.. tai irgi normalu D-CAT'ui? ;)

darius555

CitataMuzikantas parašė:
Tai ką daryti? Vieni sako  13 norma kiti, kad tragedija. Tokvila irgi sako, kad taip gali būti. Važiuojant 2 km. per centrą kai vidutinis greitis 16 - 20 km/h gal ir realu, bet skaičius 13 man nepatinka. Mašina man labai patinka, atrodo pavyko paimti nenudrožta ir su tikra 170 000 km rida. Tikrinau Tokviloj, nes yra serviso knyga. Galima būtų nekreipti dėmesio ir važiuoti nes lyg ir pinigai leidžia, bet kai paskaitai forume, kad gali ir 8 užtekti tai norėčiau ir aš tokių parodymų. Bet man kažkaip keistai atrodo, kad ant tos pačios mašinos tokie dideli skirtumai ir tik miesto rėžimu. Trasoje rodikliai panašūs. Patarkit ką nors protingo gerb. specai. mat pats toli nuo technikos. Iš anksto dėkoju.

13 tikrai per daug Lexusas 220d valfgo 10l per salcius mieste vien, issivalyg EGR'a nelaukdamas kol check'as uzsidegs ir paziurek tokviloj kokioj nors ar ECU programa atnaujinta, kai turejau Avensi D-CAT mieste ziema man max 9.5 yra buve. O jei EGR'o nevalysi tai ir DPF'as uzsikims

darius555

http://www.youtube.com/watch?v=2j5OoR2XI3c

Va jums D-CAT sanaudu paslaptis, tiesa pamenu Avensi kaip turejau rydavo su nevalytu >10, o kai jis zaraza uzsikemsa, check'as neuzsidega ir buna kad katalizatoriu sueda. Siaip dabar ziema ir pvz mano Opel Corsa 1.7DI valgo 6.9/100

vitiok

Prasisikt dazniau tokiai tackei reikia duot ir neuzsikims niekas,aisku as ne pries profilaktiska isvalyma :)

darius555

Citatavitiok parašė:
Prasisikt dazniau tokiai tackei reikia duot ir neuzsikims niekas,aisku as ne pries profilaktiska isvalyma :)

Dazniausia DPF uzsikisimo priezastis ir yra EGR'o neisvalymas, ko pasekoje nesudeges kuras grazinamas ne i kolektoriu o o i duslintuva, rekomenduociau issivalyt kas 30k ir aisq duoti prasisikt dazniau, nes kas idomiausia engine check'as l.retai uzsidega kaip uzsikemsa EGR

vitiok

Citatadarius555 parašė:
Citatavitiok parašė:
Prasisikt dazniau tokiai tackei reikia duot ir neuzsikims niekas,aisku as ne pries profilaktiska isvalyma :)

Dazniausia DPF uzsikisimo priezastis ir yra EGR'o neisvalymas, ko pasekoje nesudeges kuras grazinamas ne i kolektoriu o o i duslintuva, rekomenduociau issivalyt kas 30k ir aisq duoti prasisikt dazniau, nes kas idomiausia engine check'as l.retai uzsidega kaip uzsikemsa EGR
Ne pries,tuo labiau valandos darbas :)

dava1

Nu ok. pasireikšiu ir aš.
Mane, tiesa sakant, siutina tokio lygio ekologija. Paaiškinsiu. Tie pašnekesiai, kad D-CAT yra ala bais galingas, tad jis ir turi vartoti krūva dyzelino yra paistalai. Esu turėjęs D-CAT nuo nulio km, ir kol tas filtras yra šviežias, užmiesty lygiai laikant iki 100kmh, suvartojimas nesiekdavo 5 litrų, esu iki Utenos ir atgal i Vilnių su 4.2 vidurkiu suvažiavęs (aišku greitis mažesnis).

Dabartinis gi avensis taip pat, buvo padoriai vartojantis. Mieste vidurkis 7.5-8.5 ltr/100 km. Užmiestį esu 50km atkarpą su 4.1 vidurkio rekordu įveikęs, jei labai jau atsargiai važiuot. Visa tai - iki praėjusių metų pavasario, kai įvedė tą 7% biošuduko priedą.
Nežinau kaip kitiems, man vasaros jau suvartojmas buvo vidutiniškai gerokai didesnis už žiemos. Mieste iki 13 litrų. Nesakau, kartais paspaudžiu, bet pradėjau žiūrėti momentinį suvartojimą. Tad, važiuoji lygiu keliu penkta pavara 85 kmh greičiu, ir staiga nuo 5 litrų šoka iki 9-11, tada vėl krenta, auto pastoviai sustojęs smirdį įkautintu metalu.
Dar geriau, mieste kol variklis šaltas, suvartojimas ok, iki 7.5 litro. Tik įkaista, prasideda ta ekologija.

Tai va, šimtą metų man tokia ekologija, kuri kelia suvartojimą 1.5-3.0 litro. Pasakymas apie reikėjimą "duot prasišikt" man asmeniškai yra apgailėtinas. Kas čia do nesamonė. Tas prasišikimas yra šiaip jau nelabai pigus. 170 kmh va-iuojant autostradoj, prasišikantis Avensis įmušė vidurkį 10 litrų. Sory, mano žmonos Saabas 2.3 TURBO AERO 250 arklių ir dar automatas tiek vartoja.

Tad, kai tik sulauksiu, kad kas pasakys, jog D-CATui išpjovus tą filtrą ir įstačius emuliatorių tokios nesamonės su visokiom pasyviom, aktyviom regeneracijom pasibaigia, iš principo žadu spjauti ant tos ekologijos, kuri mano akim:
1. Padidina kuro suvartojimą +/- 1.5-2.0 litrais šimtui kilų.
2. Kainuoja absurdiškai brangiai: filtras 5 kLTL, penktas purkštukas berods ar ne 4 kLTL.

AVENSIS D4D CHIP

Citatadava1 parašė:
Nu ok. pasireikšiu ir aš.
Mane, tiesa sakant, siutina tokio lygio ekologija. Paaiškinsiu. Tie pašnekesiai, kad D-CAT yra ala bais galingas, tad jis ir turi vartoti krūva dyzelino yra paistalai. Esu turėjęs D-CAT nuo nulio km, ir kol tas filtras yra šviežias, užmiesty lygiai laikant iki 100kmh, suvartojimas nesiekdavo 5 litrų, esu iki Utenos ir atgal i Vilnių su 4.2 vidurkiu suvažiavęs (aišku greitis mažesnis).

Dabartinis gi avensis taip pat, buvo padoriai vartojantis. Mieste vidurkis 7.5-8.5 ltr/100 km. Užmiestį esu 50km atkarpą su 4.1 vidurkio rekordu įveikęs, jei labai jau atsargiai važiuot. Visa tai - iki praėjusių metų pavasario, kai įvedė tą 7% biošuduko priedą.
Nežinau kaip kitiems, man vasaros jau suvartojmas buvo vidutiniškai gerokai didesnis už žiemos. Mieste iki 13 litrų. Nesakau, kartais paspaudžiu, bet pradėjau žiūrėti momentinį suvartojimą. Tad, važiuoji lygiu keliu penkta pavara 85 kmh greičiu, ir staiga nuo 5 litrų šoka iki 9-11, tada vėl krenta, auto pastoviai sustojęs smirdį įkautintu metalu.
Dar geriau, mieste kol variklis šaltas, suvartojimas ok, iki 7.5 litro. Tik įkaista, prasideda ta ekologija.

Tai va, šimtą metų man tokia ekologija, kuri kelia suvartojimą 1.5-3.0 litro. Pasakymas apie reikėjimą "duot prasišikt" man asmeniškai yra apgailėtinas. Kas čia do nesamonė. Tas prasišikimas yra šiaip jau nelabai pigus. 170 kmh va-iuojant autostradoj, prasišikantis Avensis įmušė vidurkį 10 litrų. Sory, mano žmonos Saabas 2.3 TURBO AERO 250 arklių ir dar automatas tiek vartoja.

Tad, kai tik sulauksiu, kad kas pasakys, jog D-CATui išpjovus tą filtrą ir įstačius emuliatorių tokios nesamonės su visokiom pasyviom, aktyviom regeneracijom pasibaigia, iš principo žadu spjauti ant tos ekologijos, kuri mano akim:
1. Padidina kuro suvartojimą +/- 1.5-2.0 litrais šimtui kilų.
2. Kainuoja absurdiškai brangiai: filtras 5 kLTL, penktas purkštukas berods ar ne 4 kLTL.
noreciau paziureti kaip tas SAAB prie 170km/h 10 ltr vartoja:D

dava1

jei labai norėsi, galėsi pažiūrėt.
saabas realų suvartojimą +/- 0.5 litro nuo kompo duoda.

jis kitus prikolus turi, kaip kad nuolatiniai smulkūs gedimai, kurie paprastą vartotoją gali į kapus nuvaryt. bet čia apie anuos nesiplėsiu.

esmė, kad mano nuomone, d-cat'o suvartojimas yra ne dėl tų arklių, o ekologijų.

AVENSIS D4D CHIP

na stebuklinga masina jeigu tiek kuro vartoja;)kiek teko su SAAB vazineti tai ne ta masina kur ekonomija pasizymi:)

dava1

nepasižymi.
mieste 15-16.
užmiesty labai padoriai sakyčiau.

dtinas

#41
Citatadava1 parašė:
... važiuoji lygiu keliu penkta pavara 85 kmh greičiu, ir staiga nuo 5 litrų šoka iki 9-11, tada vėl krenta, auto pastoviai sustojęs smirdį įkautintu metalu.

...Tai va, šimtą metų man tokia ekologija, kuri kelia suvartojimą 1.5-3.0 litro.

...Tad, kai tik sulauksiu, kad kas pasakys, jog D-CATui išpjovus tą filtrą ir įstačius emuliatorių tokios nesamonės su visokiom pasyviom, aktyviom regeneracijom pasibaigia, iš principo žadu spjauti ant tos ekologijos...

pilnai Tau pritariu. Tos padidintos sanaudos yra del to, kad tas suodziu filtras atlieka dar ir Nox neutralizavimo funkcija, to pasekoje pastoviai uzriebinamas misinys ir is to vardan "ekologijos" didesnes kuro sanaudos. Mazinamas Nox, bet CO2 daugeja... As irgi galvoju taip pat kazkada mesti lauk tas ekologijas nafik ir pereiti prie ekonomijos.

vitiok

#42
CitataAs irgi galvoju taip pat kazkada mesti lauk tas ekologijas nafik ir pereiti prie ekonomijos.
Man pvz. ta ekologija nemaiso,to labiau ryja visai dar pakenciamai,uztat kiek spaudi tiek traukia :)
Aisku jei uzdroztas dyzelis ir ryja belekiek apie viska pradedi galvot ir ne tik apie ekonomija su ekologija :)

n30n

Su visa pagarba Vitiok, bet su tokia D-Cat trauka sanaudos tikrai nera normalios... o ir tie D-CAT'ai praktiskai netraukia....
Su nostalgija prisimenu chip'uota 530d, kur sanaudos trasoje mazesnes + automatas ir traukia belenkaip geriau....
Sioje puseje deje D-CAT'am dar toli toli.....

zhygis

Man tas pasts - uzriebina misini - +2litrai/100km. Vakar prasinesiau autostrada 3-4begiu ant 120-140km, visi filtrai issivale, sanaudos siandien jau mazesnes. Vat tau ir stebuklai.