pirksiu avensi patarkit

Pradėjo tadikas28, Rugpjūtis 25, 2012, 15:23:33 PM

« ankstesnis - sekantis »

guners

CitataVenza parašė:
Citataguners parašė:
As turiu benza, todel dyzeliu problemu nzn.
Aktualu nes galvoju apie tokios auto pirkima netolimoj ateity jei niekas neatkalbes.

 Apie dyzeliu problemas ir yra ilgiausios siame forume temos.Jeigu netingi daug skaityt,tai nesunkiai suzinosi apie ju problemas ir sprendimo budus :D

Beda ta kad postai apie dyzeliu problemas yra su snesnem, o mane domina 3 kartos avensio bedos, jei tokiu yra isryskejusiu.
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

guners

Kazkaip skurdokai klubieciai atsiliepiat i mano klausima. Mano nuomone dar labiau pagerejo apie avensius, nes nera bedu, nera apie ka diskutuoti:)
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

Saulius SSS

tai,kad nelabai kas turi dar 3 avensiu. tuo labiau nesenas modelis,vis dar garantija galioja tai kaip ir nera problemu.uztai ''skurdokai'' ir gauni info.;)
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

guners

Zinau tik tiek, kad D-Cat neimsiu, siaip iki siol labai patenkintas VVT-I varikliu, bet pavaziavus su dizeliu labai patiko trauka, zodziu dinamika variklio D4-D yra geris;)
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

Raiforas

Citatalaizekas parašė:
Dujas deda, bet reikia deti papildomai tepima. Gali paklausto Alonzo yra forumietis, dabar vazineja su avensiu 1.6 (liktai) su dujom, sake jam gerai.
Dujos su papildomu tepimu yra mitas tik eilinis marketingas kaip nulupti bapkes,viskas ten tepasi ir taip normaliai su variklio alyva!

spyglys

Del III kartos dyzelio:

visi jau geri tiek 2,0 tiek 2,2... visuose grandine, bet...

Perkant as asmeniskai neprikciau TIKRAI D-CAT'o ir variklio su DPF filtru. Visa kita yra OK. Asq, dvigubas smagratis turetu buti jau nenaujiena perkant belekoki siuolaikini dyzeli.

katana7

Citataspyglys parašė:
Del III kartos dyzelio:

visi jau geri tiek 2,0 tiek 2,2... visuose grandine, bet...

Perkant as asmeniskai neprikciau TIKRAI D-CAT'o ir variklio su DPF filtru. Visa kita yra OK. Asq, dvigubas smagratis turetu buti jau nenaujiena perkant belekoki siuolaikini dyzeli.
Kiek žinau III kartos jau nebuna be DPF. Visi tiek 2,0, tiek 2,2 turi DPF.

trulikas

viskas priklauso nuo mašinos būklės
Automobilių remonto paslaugos - automobilių švaros paslaugos - automobilių nuoma
8sesi8550833

horn

CitataRaidas parašė:
Citatalaizekas parašė:
Dujas deda, bet reikia deti papildomai tepima. Gali paklausto Alonzo yra forumietis, dabar vazineja su avensiu 1.6 (liktai) su dujom, sake jam gerai.
Dujos su papildomu tepimu yra mitas tik eilinis marketingas kaip nulupti bapkes,viskas ten tepasi ir taip normaliai su variklio alyva!
Kodėl tą mitą montuoja į naujus automobilius, kurie išeina su gamykline garantija ir dujų įranga? Visi tik lazdavoja, bet nė vienas dar nepasakė jokio argumento. Laukiu atsakymo.

guners

#24
Citataspyglys parašė:
Del III kartos dyzelio:

visi jau geri tiek 2,0 tiek 2,2... visuose grandine, bet...

Perkant as asmeniskai neprikciau TIKRAI D-CAT'o ir variklio su DPF filtru. Visa kita yra OK. Asq, dvigubas smagratis turetu buti jau nenaujiena perkant belekoki siuolaikini dyzeli.

Na dyzelinio variklio III Avensyje be PDF kiek ziurejau Toyotu atstovybese LT nera. Kaip supratau is diskusiju forume, tai ju beda kad uzsinesa ir kemsasi. O ka jis duoda, neiseina jo is vis nenaudoti arba pakeisti kazkuom kitu. Del dvigubo smagracio tai kiek girdejau turejo II Avensiai, gal jau III isprede Toyota sia problema?
Na 2.2 varikliai manau turetu buti visai smagus, as vaziavau su 2.0.
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

MindaugasB

#25
Citataguners parašė:

Na dyzelinio variklio III Avensyje be PDF kiek ziurejau Toyotu atstovybese LT nera. Kaip supratau is diskusiju forume, tai ju beda kad uzsinesa ir kemsasi. O ka jis duoda, neiseina jo is vis nenaudoti arba pakeisti kazkuom kitu. <...>

Po teisybei kemšasi. Yra regeneracijos daromos, pakeliant apsukas tuo pačiu ir temperatūrą išmetimo sistemoje DPF prasivalo. Suodzius ismeta laukan. Kiti ispjauna ir stato apgavikus. Yra temu apie DPF, pasiskaityk, ten daug prikalbeta forume :) nesunkiai rasi
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

guners

CitataMindaugasB parašė:
Citataguners parašė:

Na dyzelinio variklio III Avensyje be PDF kiek ziurejau Toyotu atstovybese LT nera. Kaip supratau is diskusiju forume, tai ju beda kad uzsinesa ir kemsasi. O ka jis duoda, neiseina jo is vis nenaudoti arba pakeisti kazkuom kitu. <...>

Po teisybei kemšasi. Yra regeneracijos daromos, pakeliant apsukas tuo pačiu ir temperatūrą išmetimo sistemoje DPF prasivalo. Suodzius ismeta laukan. Kiti ispjauna ir stato apgavikus. Yra temu apie DPF, pasiskaityk, ten daug prikalbeta forume :) nesunkiai rasi

Jo, radau FORUME nemazai diskusiju sia tema, sios problemos isvengti neiseina, anksciau ar veliau PDF uzsikims.
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

MindaugasB

#27
As pats su D4D tik trecia menesi vazineju. Iki tol vien benzinu vaziuodavau. Kolkas DPF nesikemsa, masina sviezia, rida tik 33K. Apgalvojau visus uz ir pries DPF pjovima. Ispjauciau jeigu jau nieko daugiau niekas negales padaryti. Ateiciai darysiu regeneracijas. Zmones daro, vazineja ir gerai. Visada bus dvi nuomones siuo klausimu - pjaut lauk ar palikt? :) manau, kad ispjauti visada spesi
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Avensius

Toks iškart Avensis turėjo pasirodyti 2009 metais, nes modeliui iki facelift'o kažko trūko. Pasikeitimai minimalūs, bet keičiantis bendrą vaizdą į gerąją pusę ir jau tada per daug negali kabinėtis, kad Avenis dizainas nuobodus :) http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-avensis-2-0-l-sedanas-2181353.html

guners

Man III Avensis iki facelift buvo grazesnis, bent jau priekis.
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.