Corolla verso 2008 gesta ant laisvu apsuku

Pradėjo Remiss, Spalis 25, 2012, 22:00:47 PM

« ankstesnis - sekantis »

Toshis

Akuma pasiziurek gal jam paskutinioji  ;)

jusve

kad po to karto kai teko užstumt, mašina tik užgęsta ant laisvų stovint. Ir paskui užsikuria tik paspaudus mygtuką. Tai nemanau, kad čia akumas gali būt kaltas.

merkcurio23

Sveikas, turejau tokia pacia problema ir variklis pas man toks pats 2.2 d4d 100kw. Gesdavo ant laisvu bei netolygiai dirbo variklis, jausmas lyg apsukos sokineja. Nekeisk jokiu purkstuku, ne juose problema. Nusiemes variklio apsauga po desine virsuje variklio pamatysi kuro siurblio voztuva, atsisuka dviais varztais, ji ir reikia pakeisti. Jeigu dar neisprendei problemos, parasyk man i skype nick : merkcurio2216. Atsiusiu nuotraukas kurioje vietoje ta detale kaip atrodo jei nezinai :) jeigu keisi jokiu budu i jokias tokvilas nevaziuok, nes ten orginalaus kuro siurblio voztuvo kaina 1600lt (metaliuko kuri atsisuksi ir prisuksi dviais varztais) beje tokviloi uz toki darba 80lt prase.. :D susiradau srote kuro siurblio voztuva uz 5 kartus mazesne kaina, pasikeiciau ir problemos nebera. 

tevas

Jei masina priziurima pagal gamintojo reikalavimus, laiku keiciami filtrai, tepalai, laikas nuo laiko patikrinami mechanizmai, galintys "uzsinesti siukslem" ar suodziais, pilamas kokybiskas kuras, tada puse temu forume net neatsirastu.

Vladas55

Teisingai Tevas rasai,jeigu naudotumem kokybiska kura,trecdalio gedimu nebutu.As skaitau kiek sugaistam laiko remontams,detalem,pylant kokybiska brangesni kura galbut ir islosi siek tiek,nes brangios detales.

Ivo9

#20
Sveiki, pradėjo ir man šita problema kartotis vis dažniau ir dažniau. Stovint sankryžoje, kažkur 1 minutės intervale apsukos būna stabilios, tada staiga nežymiai pakyla ir variklis užgęsta. Jei bandau užkurti nespaudžiant gazo, tai variklis užsikuria labai trumpam ir vėl užgęsta. Ir taip galiu daryti n kartų. Bet jei spaudžiu gazą, tai nenoriai, dusdamas užsiveda. Bet, kaip ir minėjau, reikia laikyti gazą iki dugno. O šiaip važiuojant trauka normali, kurą valgo normaliai, jokių trukčiojimų ir panašiai. Ankščiau tai įvykdavo kartą per mėnesį, dabar - du kartus per dieną... Visi įmanomi filtari pakeisti. Pažystamas buvo prisijungęs su kompu, jokios klaidos nemeta.. Merkurio23 problemos sprendimas atrodo lengviausias ir logiškiausias- kuro siurblio vožtuvo keitimas. Tačiau, pasidomėjus kiek jis kainuoja naujas, nesinori rizikuoti. Iš laužyno irgi nesinori pirkti katės maiše. Todėl būtų įdomu išgirsti kitų forumiečių patirtį. Ačiū.


Atnaujinimas: meistras įtarė DPF filtrą ir atjungė dvi šlangeles, kurios berods jungiasi į DPF valdymo bloką (ar kaip jis ten vadinasi), po variklio dangčiu. Sako, žiūrėk kas bus. O rezultatas toks, kad jau sankryžoje nebeužgęstu 3-čia diena... Aišku pastebėjau, kad ryte išvažiavus iš požeminio garažo ir po kurio laiko pašilus varikliui ir net užgęsus mėlinai lemputei apsukos sukyla iki 1100RPM??? Paskui po kiek laiko nukrenta iki 800 RPM ir visą laiką būna stabilios. Ar tai normalu???
Tai dabar mastau ką reiktų daryti dėl DPF'o:
-ar DPF jau miręs;
-ar bandyti pajungti šlangutes atgal ir važiuoti 50 km aukštom apsukom, kad jis prasivalytų?
-ar tartis dėl filtro regeneracijos?
-ar labai kenkia auto važinėjimas tomis atjungtomis šlangutėmis?


Iš viso su auto pravažiavau 7000km. Nesu tikras ar DPF būtų valęsis kada.
Ką manot?
Ačiū.

NNZ

mest dpf, tik padaryt kompui emuliatoriu, kad negalvotu jog pastoviai reikia valyti DPF ir viskas.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Ivo9

Bet DPF kol kas super didelių problemų nesukelia,apart variklio išsijunginėjimo stovint, viskas lyg ir OK. O kaip jį išpjovus ir pastačius emuliatorių per techninę apžiūrą pažiūrės?

NNZ

na pokolkas visos toyota praeina. Tai kad dpf uzsikises, delto ir usgesta. Siaip turetu service rezime veikti, bet pas jus iskart uzgesta.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Ivo9

#24
Gal kažkam bus naudinga: atšalus orams užgesau kelis rytus iš eilės vėl, prieš tai apsukoms pašokinėjus 700-900 RPM diapazone... Išsivaliau EGR ir MAF. Nepadėjo. Trūko kantrybė ir nuvariau į Tokvilą, kad atnaujintų softą. Atnaujino. Prie to paties patikrino DPF'ą, važiuojant trasoje ir matuojant temperatūra prieš DPF'ą ir už jo. Sakė veikia puikiai. Jau beveik savaitė kai nebegęsta ant laisvų apsukų, o ir apsukos pašilus varikliui stovi ties 800 RPM kaip įkaltos. Dar garsiai nenoriu džiaugtis, bet panašu, kad problema buvo softe.
P.S. bet sąnaudos kaip įkaltos - 9.4l - 100% miesto ciklu, senjoro režimu...

dagas

Kiek kainuoja softo atnaujinimas?

tevas

Citata iš: Ivo9 Įrašytas Lapkritis 20, 2014, 12:51:40 PM
Gal kažkam bus naudinga: atšalus orams užgesau kelis rytus iš eilės vėl, prieš tai apsukoms pašokinėjus 700-900 RPM diapazone... Išsivaliau EGR ir MAF. Nepadėjo. Trūko kantrybė ir nuvariau į Tokvilą, kad atnaujintų softą. Atnaujino. Prie to paties patikrino DPF'ą, važiuojant trasoje ir matuojant temperatūra prieš DPF'ą ir už jo. Sakė veikia puikiai. Jau beveik savaitė kai nebegęsta ant laisvų apsukų, o ir apsukos pašilus varikliui stovi ties 800 RPM kaip įkaltos. Dar garsiai nenoriu džiaugtis, bet panašu, kad problema buvo softe.
P.S. bet sąnaudos kaip įkaltos - 9.4l - 100% miesto ciklu, senjoro režimu...

Senjoro rezimas gali buti apgaulingas - norima sutaupyti, o gaunasi atvirksciai. 2.2 motoras nemegsta zemu apsuku, taupymo (ir ne tik) atzvilgiu. As trumpais atstumais praktiskai nevazineju, tai tokios sanaudos nebent apie 180 km/h vaziuojant. O apsukos gali pakilti norint labiau pasisildyti ;) nors melyna ir nesviecia, ypac mieste, stovint kamsciuose.

katana7


Ivo9

Citata iš: katana7 Įrašytas Lapkritis 21, 2014, 07:05:46 AM
Apie 120 Lt.

Aš sumokėjau 150 LT, nes ne tik softą naujino.
tevas>> tas apsukų šokinėjimas buvo ne dėl nepašilusio variklio. Variklis būdavo jau pilnai įšilęs. Tiesiog jausdavosi,kad apsukoms krentant automobilis lyg ir pradeda gesti, tada vėl šoktelėdavo, tada vėl krisdavo. Ko pasekoje, blumt ir užgesdavo visai. Na kol kas so far so good.

Ignas D-cat

Gal kasnors galite apšviesti kas yra softo atnaujinimas? Kam to reikia?
BMW 320d 1998m.
VW Passat FL 1,9TDI 2001
Toyota Avensis 2,2 D-cat 2006