yaris 1,4 d4d kuro sanaudos

Pradėjo karlito, Lapkritis 09, 2012, 18:23:45 PM

« ankstesnis - sekantis »

dosv

va kaip gerai, su chip tiuningu dar ir ant smagracio iseis atsideti kapeikele :D

arunaskeras

Citatamelrunas parašė:
manau suderinsi kuro kokybę, važiavimo stilių ir tilpsi į 5.5 litro, o beto žiūrėk realias, o ne kompo sąnaudas, gal gausis tai ko tikėjais ;)
Gausis dar blogiau nes kompai daznai rodo maziau
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

trulikas

CitataMindaugas_G parašė:
pazejus i kuro sanaudas su 1.4 ir Yaris tai nzn nebent norima mazos skarbonkes  o siaip jau avensis ne ka nusileidzia tokiomis sanaudomis bet komfortu lenkia visu ugiu.

pasodink dabar moteriškę į avensį ir liepk po miestą važinėtis
Automobilių remonto paslaugos - automobilių švaros paslaugos - automobilių nuoma
8sesi8550833

katana7

Gamintojas kuro sąnaudas nustato galima sakyti idealiom sąlygom, todėl dažnai jos neatitinka tikrovės.

karlito

Citatakatana7 parašė:
Gamintojas kuro sąnaudas nustato galima sakyti idealiom sąlygom, todėl dažnai jos neatitinka tikrovės.
butent ir net toyotoj sake kad tos sanaudos isgalvotos, sake kad laboratorijoj padarytos na ziuresim, nes is yario tikiuosi mazu sanaudu, o tai kiek avensis valgo?

katana7

Ką iš tiesų rodo degalų sąnaudų skaičiai?

Renkantis naują automobilį, vienas iš svarbiausių rodiklių (šalia dizaino ir patogumo) yra taupus degalų eikvojimas. Išlaidos degalams sudaro nemenką eksploatacijos sąnaudų dalį ir gali turėti didelės įtakos pasirenkant konkretų modelį.

Nuo 2004 metų įstatymas reikalauja, kad pardavimo vietose vartotojams būtų pateikiama informacija apie kiekvieno naujo automobilio degalų sąnaudas ir taršos rodiklius. Taip vartotojui sudaromos sąlygos automobilius lyginti pagal tuos pačius kriterijus. Pagal degalų sąnaudų ir taršos rodiklius vartotojas gali objektyviai palyginti netgi skirtingų gamintojų modelius, nes šių rodiklių matavimo tvarka yra vienoda visiems Europos Sąjungoje parduodamiems naujiems keleiviniams automobiliams. Matavimų procedūra standartizuota visos Europos lygiu. Ši iniciatyva gimė jau praeito amžiaus 8 dešimtmečio pabaigoje, o 1980 metais buvo priimta Europos direktyva 80/1268. Nuo to laiko teisinė bazė buvo dar keletą kartų tobulinta, ir galiausiai buvo nustatyti matavimų kriterijai taršos standartams ,,Euro 5" bei ,,Euro 6". Svarbu suprasti, kaip apskaičiuojami degalų sąnaudų rodikliai, – tik tada bus galima suprasti tikrąją jų reikšmę. Degalų sąnaudų matavimai išreiškiami litrais, kurių reikia nuvažiuoti 100 kilometrų per bandomąjį važiavimą miesto, užmiesčio ir mišriu režimu. Iš tiesų tokie bandymai atliekami laboratorijos sąlygomis, ant riedėjimo stendo. Bandymams naudojami automobiliai, kurių rida nuo 3000 iki 15000 km. Jie turi būti be jokių papildomų aksesuarų (vilkimo įtaiso, stogo skersinių ir pan.). Bandymo pradžioje variklis turi būti šaltas, todėl automobilis turi prieš tai mažiausiai 6 valandas pastovėti 20-30°C temperatūroje. Bandymo metu gali veikti tik standartinė įranga, todėl, pavyzdžiui, oro kondicionavimo sistema ar sėdynių šildymas turi būti išjungtas. Bandymo pradžioje imituojamas važiavimas miesto sąlygomis. Automobilis įveikia 4,052 km atstumą, ir didžiausias greitis to važiavimo metu būna 50 km/h (vidutinis – 19 km/h). Greitėjama ir stabdoma pagal tiksliai aprašytą reglamentą, imituojant miesto sąlygas. Po šio etapo iš karto prasideda važiavimo užmiestyje imitacija: automobilis ant stendo nurieda 6,955 km. Didžiausias greitis per šią kelionę būna 120 km/h (vidutinis – 63 km/h) – imituojamos važiavimo greitkeliu sąlygos. Pagal per tą 20 minučių bandymą išmestą CO2 kiekį yra apskaičiuojami važiavimo mieste ir užmiestyje degalų sąnaudų rodikliai. Mišrus sąnaudų rodiklis gaunamas apskaičiuojant pirmųjų dviejų skaičių svertinį vidurkį. Nesunku suprasti, kad realiame gyvenime degalų sąnaudų rodikliai gali smarkiai skirtis nuo gautų per šiuos bandymus. Didelės įtakos rezultatams gali turėti kelio būklė, rūšis, automobilio būklė ir vairavimo stilius, todėl degalų sąnaudų rodikliai, kurie pagal teisinius reikalavimus pateikiami vartotojams, tik iš dalies atspindi realias važiavimo sąlygas. Jie skirti tam, kad būtų galima palyginti skirtingus modelius.

Erik Landõr
,,Toyota Baltic" AS
Produkto vadybininkas

kalava

#21
Citatakarlito parašė:
Sveiki pries kelias savaites isigyjau yari 2007 metu 66 kw 90 ag, demesi kreipiau i tai jog tai mazas automobilis plius toyota tai kaip ir kokybe be to is aplinkiniu zmoniu girdejes buvau kad sitie modeliai patikimiausi is toyotos mat mazai elektronikos ir tt. Problema ta, kad tikejausi kad sis zveriukas pasizymes ypac mazu apetitu maniau kad mieste tilpsiu i 4 ar 4,5 litru dizelio o pagal kompa dabar telpu i 6,4l/100km ir uzmiestyje maniau tesiurbcios 3,5L.100km ( 90/100km/h) o suvalgo visus 4,7.
Ar tai normalu???:o:o:o

kazkaip tavo lukesciai virsija net gamintojo deklaruojamas sanaudas:
 http://www.autotoja.lt/index.php?s_id=85〈=lt
http://www.autotoja.lt/index.php?s_id=85&lang=lt
o jos, kaip zinia ir kaip parasyta auksciau, papras tai bent litru skiriasi nuo realiu
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

karlito

pas mane 5 laipsniu mechanika cia 6. nezinau ir neturiu zalio supratimo kodel tokios sanaudos, akseleratoriaus neminkau greiti irgi optimalu parenku apie 90 km/h,  padangose slegis normalus :D ratai r15 hm, nu keista:|

Venza

Citatakarlito parašė:
nu va tas man ir keista, skambinau i mototoja sake viskas cia ale gerai chebra pajunge prie kompo diagnozei klaidu ner ir purkstukai norma hm nu bet tai jai jaris ima beveik 5 litrus trasoj tai ka as zn tada x5 ima 7  tai nedidelis skirtumas tarp ekonomijos hm
Jeigu nori taupesnes masinos,reikejo pirkt Prius :) ,butum i 4.5 tilpes realiai,o X 5 tavo ziniai 11  - 17 l/100km valgo :D .Taip,kad lygink su X5 ir dziaukis ekonomija :D
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

MND

Citatatrulikas parašė:
CitataMindaugas_G parašė:
pazejus i kuro sanaudas su 1.4 ir Yaris tai nzn nebent norima mazos skarbonkes  o siaip jau avensis ne ka nusileidzia tokiomis sanaudomis bet komfortu lenkia visu ugiu.

pasodink dabar moteriškę į avensį ir liepk po miestą važinėtis


tai vat yra viena beda pasodink ir liepk.... :D

ketvirtasis

Anokia čia bėda, pasodinau net liepti nereikėjo.

cYbeR_cat

Mano Yario vidutines sanaudos 6l; Daugiausia mieste vaziuojant. Lyginant su tavo turiu skubiai i servisa vaziuot

MindaugasB

Auris 1.4 D4D nuolatos mieste: ir pagal kompą ir pagal "užpili-nuvažiuoji-užpili" lygiai 6L. Kompas dar kartais pašokinėja nuo 5,9 iki 6,1-6,2 L jeigu spusteliu vietom gazioko.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Bandera

    Labas visiems:) Neseniai turiu Yaris II 1,4 D4D... Kas žino gal, ten yra skalė, kur rodo kurą 8 padalos.  Ar kai baiginėjasi visai kuras paskutinė padala turi pradėt mirksėt, ar užsidega kokia nors papildoma įspėjamomoji  lemputė?   Sujungus degimą, tarp lempučių tokios nematyti.

bladas

Baigiantis degalams, pradeda mirksėti paskutinė padala. Kartais gali to ir nepastebėti. Geriau stebėti kompo parodymus, kiek km liko nuvažiuoti