Renkuosi. Reikai patarimo.

Pradėjo jamax, Lapkritis 12, 2012, 14:42:22 PM

« ankstesnis - sekantis »

MindaugasB

#30
Noriu pabrėžti, kad neturiu jokių asmeniškumų prieš nieką. Teturiu nuomonę ir požiūrį, kuris neprivalo sutapti su kitų forumiečiu požiūriu :) O diskusijos/gičai/debatai man patinka. Sako, kad juose gimsta tiesa

P. S. Ar man vienam naršyklės langas toks didelis ir ištęstas į ekrano šonus?
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

MindaugasB

Citataarunaskeras parašė:
Labai malonu, kad atsirado norinciu padiskutuoti:) ponas Mindaugai pabandykim paskaiciuoti. pirmiausia nepamirskim kad kalba eina apie toyota corolla verso.Kadangi tokios naujos jau nebegamina tai imam sekanti modeli toyota verso.Aisku tokios pat komplektacijos. Jo naujo kaina benzininio 81600 , dyzelio 95820 skirtumas 14220 Kuro sanaudos benzino -6,9 dyzelio- 5,3 Cia nurodyta gamintojo realios procentaliai bus didesnes abieju.Skirtumas 1,6 As jau neimu tokio Varijanto : 1,8 l benzininis ,,VVT-i" (147 AG)    7,0 l/100 km   - 2,2 l dyzelinis ,,D-4D" (150 AG)   6,8l/100 km Kuris neatsipirktu NIEKADA. Bandom skaiciuoti Benzino kaina koloneleje 4,8 lt. dyzelio 4,5 lt skirtumas 0,3 lt Vaziuojam Su benzinine nuvaziuoti 100 km kainuotu 4,8 * 6,9 =33.12 dyzelis 4.5*5.3=23.85 Su dyzeliu sutaupom 9.27 lt 100 km arba 0.0927 lt vienam km Tai kad sutaupyti 14220 reikia nuvaziuoti 153398 km  (14220/ 0.0927=153398). Bet cia tik kuro skirtumas. Dar pridekim tepalu filtru ir darbu kainu skirtuma, tai tikrai masina turi nuvaziuoti apie 200 tuks.Na nezinau gal as neteisingai skaiciuoju:) Gal yra ir tokiu masinu kurios naujos dyzelines pigesnes uz benzinines as tikrai visu modeliu nesu lygines, bet manau kad naujos toyotos dyzelines yra visos brangesnes uz benzinines. Tai kuris taupo pinigus ir nors truputi skaiciuoja tai dyzeline nauja masina perka su ja galvodamas nuvaziuoti bent 300 tuks. ir tik tada parduoti. O jei zmogui atsitiko tokia beda, kad sudauze ir nebenori jos toliau vazineti tai tada ir parduoda. Tai dabar vel prieinu prie tos situacijos kodel manau kad gerai dauzyta pirkti. As tikrai negaliu sau leisti nusipirkti naujos is salono masinos, ko tikrai labiausiai  noreciau. Tai man lieka rinktis naudota. Tai be dideliu isvedziojimu einu prie savo varijanto pirkau puses metu  senumo masina su 13 tuks rida buvo  dauztas priekis Pakeiciau visas sugadintas dalis (iskaitant ir pagalves )i kitas nuo tokios pat masinos, tai paaiskinkit man, ko ji dabar skiriasi nuo tos masinos kuri buvo pries sudauzima.

Sąžiningai pats viską perskaičiavau ir taip, sutinku, viskas teisinga. Pasikartosiu, ką jau ir taip visi žino: su dyzeliu reikia važiuoti ir važiuoti daug. Kuo daugiau važiuoji, tuo jis greičiau atsiperka. Keliais įrašais aukščiau paminėjau, jog per metus nuvažiuoju vidutiniškai 35 000 km. Šis automobilis, kurį skaičiavote, Arūnai, man taip pat atsipirktų per 4,5 metų. Nežinau ar tai daug ar mažai. Neturiu vaikų, tik žmoną. Jeigu su vaikais dar tektų važinėtis po darželius ar mokyklas, tikiu "atsipirkimas" įvyktų dar greičiau.

Arūnai, negaliu vertinti nei Jūsų, nei kito asmens poreikių tiek finansinių galimybių. Natūralu, kad dauguma perka naudotą automobilį. Aš irgi nesu išimtis. Tačiau negaliu sutikti, kad daužtas automobilis yra teisingas kelias (aišku kaip dieną, kad teisingo kelio nėra, na gal tik iš salono :)), bet manau ir tikiu, kad ir toliau liksiu prie nuomonės, jog daužtas automobilis nėra patvarus tiek, kiek jis buvo prieš avariją. Airbagai pakeisti — super, dalys originalios irgi puiku, bet faktas lieka faktu, kad tai automobilis turėjęs eismo įvykį. Vakarų europa, kaip žinia, tokių kratosi ir parduoda į rytus, lenkam, lietuviam, kazachams ir t.t.

Jeigu trūks-plyš neturėčiau kur dėtis ir tektų pirkti daužtą mašiną, imčiau su daužtu užpakaliu. Psichologiškai saugiau jausčiausi :)
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Bemsas

Narsykle istempta, nes Ralfas idejo laaaabai ilga nuoroda.

waldosius

manau reiktų frazę daužtas automobilis išskaidyti:
-įlenktas
-silpnai daužtas( be lempų, bamperio ar lenktu sparnu)
-vidutiniškai daužtas ( su išovusiais airbagais, bet nedeformuotos pagrindinės konstrukcijos)
-sudaužytas  ( be stogo, priekis nesiskiria nuo galo, viršus nesiskiria nuo apačios ir t.t.)
 :D

mano nuomone, įlenktas, ar silpnai daužtas niekuom nesiskiria nuo nedaužto, apart savininko psichologiniu diskomfortu :)

horn

#34
CitataVenza parašė:
 Kitaip ir but negali,nes ieskot nedauztos,su maza rida,pigios ir geros :D .O gera kokiu 70% gali but tik po avarijos!( cia pagrindine priezastis kodel automobilis buvo parduotas)Virs 20 metu tame versle,bet pagrinde vien tik naivuoliai su klausimu "ar nebuvo dauztas?" :(
Ne visi taip masto. Aš geriau važinėsiu su senesne, bet sveika, nei su naujesne, bet daužta. Turėjau 3 variantus daužtus, galvojau susitvarkysiu, bet iš jų 2 nesusitvarkiau ir bėdų buvo daugiau negu būtų automobilis nedaužtas. Tai manau, geriau brangiau ir su rida didesne, negu daužtą ir suki galvą ką toliau daryt. Pakeisti bet kurią detalę lengviau nei atstatyt kėbulo ar važiuoklės geometriją ir padaryt jį atsparų korozijai.

bladas

Kodėl visi tokie garantuoti, kad jei mašina daužta, tai ji neturi kito rimto gedimo? Juk ir taip daroma - atsiradus rimtam gedimui, jis aptvarkomas (paslepiamas), tada šiek tiek bakstelį kokį galinį sparną, ir stumia pardavimui, ir kabina makaronus - ajajai, kokia gera auto buvo - ledas, gaila, kad apdaužiau, neturiu pinigų remontui ir t.t., čia tik menkas įlenkimas, susitvarkysi ir važinėsi šimtą metų

Arturas

Nusipirkes naudota automobili kad ir geros bukles negali 100 procentu buti tikras kad ji nebuvo dauzta ir sutvarkyta aksciau :) Kiek teke girdeti net ir nauja masina gali buti kazkiek dauzta, ilenkta ir tik sutvarkyta. Cia mano nuomone.
Foto bus veliau :)

arunaskeras

Labai saunu, kad mes cia taip diskutuojam. Gal surasim ir gera sprendima. Aisku, kad kiekvienas turi savo nuomone ir laikosi jos. Bet galima padaryti ir keleta isvadu. Jei perkam nauja dyzeli vadinasi reiks daug vazineti, kad apsimoketu, Jei iskome dauztos taip pat reikia apziureti visa masina o ne tik ta vieta, kur sudauzyta, nes gali buti jau ir nudeveta, o dar blogiau jau ne pirma karta dauzta. Perkam sveika pavazineta, taip pat laimes reikalas. Jei apziuresi viska ir teisingai ivertinsi jos stovi tada viskas gerai, bet jei kazka praziopsosi, tada teks leisti nenumatytus pinigelius remontui. Man vistiek persasi ta nuomone, kad geru naudotu masinu beveik niekas neparduoda. Tai jau geriau butu issiaiskinti del ko ji parduodama ir tada nuspresti ka su ja daryti. As nenoriu nieko izeisti, bet kai masina jau yra perparduodama tai mazeja sansu ja nupirkti gera, nes  daznai buna ji "paruosta" pardavimui. O gali buti, kad parduodantis zmogus net nezino tikros jos bukles. Sekmes visiems perkantiems masina.
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

Bemsas

Kaip tik prisiminiau istorija, kai pardavinejau masina, kurios priekis buvo sumaltas ir sutvarkytas. Ateina pirkejai su meistrais ir klausia, kur buvo dauzta, nes meistrai pamate, kad masina visa dazyta. Sakau va galinis kampas :) Na jie aisku ir pripuole prie galinio kampo. Ir ciupinejo, ir kilimus kele. Po apziuros pasake, kad idealiai sutvarkyta, nera prie ko prikibti :D O apie prieki ir pamirso ....

MindaugasB

Prieš tai man teko važinėti su įtariamu skenduoliu iš amerikos. Kaina buvo kiek mažesnė už brangiausią tuo metu buvusį kitą automobilį, bet vidurkį laikė. Iš pradžių tradiciškai viskas tvarkoje, TA praėjo savo eiga, be jokio remonto (tiesa, reikėjo galinio gabarito lemputę pakeisti už kelis litus). Po kelių mėnesių pradėjo smirdėti, vėliau galinis bamperis pasirodė, kad buvo priklijuotas ir tas pasimatė tik jį atsukus vienoje pusėje (varžtas vienoje pusėje buvo, o kitoje jis buvo įkištas ir priklijuotas su guma ar silikonu kokiu tai ten. Teko kažkaip suktis, nes važiuojant 80 km ir daugiau jis daužydavosi bei plakdavosi. Dar po kiek laiko, kai dėjo parktroniką galinį, pasimatė virintas dadarytas galinis balkis ar kaip ten jį pavadinti, už bamperio.

Galvoju, kad daužta buvo ir dar nuskendusi. Vargom du metus. Smirdėdavo ir nei naujas salono filtras, nei ortakių valykas ten su chemijom, garais karštais ir panašiais dalykais nepadėjo. Ką darėm, niekas neėmė. Lyg barsukas būtų ten tuose ortakiuose nudvėsęs. Nu ir kibenimat pardavėm.

Dabar vokiškas Auris 3 metų, atvažiavo su 30 tūkst. rida. Brangiau sumokėjau, bet kolkas viskas tvarkoje. Su pilna serviso knyga, jokių avarijų ar panašių dalykų. Į Tokvilą nuvariau, kad ščyrai apžiūrėtų (tiesa jau po pirkimo). Nieko nerado. Akumas ir tas kaip naujas.

Širdyje džiaugiuosi permokėjęs. Nesuku galvos dėl taisymų ar pašalinių kvapų :)
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis


Bemsas

#41
http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-s550-5-5-l-limuzinas-2007-benzinas-1967422.html

Va sitas tai saziningas pardavejas, masina tikrai nedauzta, kaip ir parasyta komentaruose. Kiek matau jinai jau puse metu tikrai kabo ir 22.000 lt numete

Va jos foto, kokia ji atkeliavo i LT
http://images.copart.com/website/data/pix/20081028/16589259_5X.JPG

http://www.autobidmaster.com/carfinder-online-auto-auctions/lot/16589259/COPART_2007_MERCEDES_BENZ_S550_CA_MARTINEZ_CA/

tadusia

na panasu kad pardavejas nemeluoja, masina atrodo tikrai nedauzta, gal tik mazumele aprukus buvo :D

arunaskeras

Citatabemsas parašė:
http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-s550-5-5-l-limuzinas-2007-benzinas-1967422.html

Va sitas tai saziningas pardavejas, masina tikrai nedauzta, kaip ir parasyta komentaruose. Kiek matau jinai jau puse metu tikrai kabo ir 22.000 lt numete

Va jos foto, kokia ji atkeliavo i LT
http://images.copart.com/website/data/pix/20081028/16589259_5X.JPG

http://www.autobidmaster.com/carfinder-online-auto-auctions/lot/16589259/COPART_2007_MERCEDES_BENZ_S550_CA_MARTINEZ_CA/
O pagal ka sprendziat kad cia ta pati masina? Noreciau suzinoti del bendro isprusimo.
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

Bemsas

Citataarunaskeras parašė:

 O pagal ka sprendziat kad cia ta pati masina? Noreciau suzinoti del bendro isprusimo.

Ten kur yra LOT aprasymas yra duotas VIN numeris. Ta VIN suvedi i Regitros puslapi ir turi ta numeri, kuris Autoplius foto :)