Dėl variklio darbo sustojus

Pradėjo barmenas1, Lapkritis 14, 2012, 22:42:54 PM

« ankstesnis - sekantis »

barmenas1

Gavau pranešimą , kad važiavus ilgą kelią ir sustojus negalima variklio išjungti pora minučių.Kiek čia logikos?

Venza

#1
Negalima variklio isjungt staigiai sustojus visoms turbininems masinoms po greito ir sportisko vaziavimo dideliais sukiais.Reikia,kad turbina praaustu ir,kad staiga sustojus ir isjungus varikli,turbinai nebutu nutrauktas tepimas,nes ji dar sukasi.Lygiai taip pat negalima uzgazuot variklio iki max sukiu ir staiga isjungt degimo net ir stovint!
 Jeigu tu vaziavai visa kelia ramiai,tai neturi reiksmes.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

robkez313

#2
tai manuale yra parasyta kiek minuciu kokiu greiciu vaziavus reikia ant laisvu kad variklis padirbtu..jei mieste 60km/h tai nereikia, jei virs 100 km/h tai lygtai pora minuciu..tiksliai nepamenu

Aichi

Pagal Corollos manualą, jei važiuoji mieste nereikia palikti ant laisvų apsukų, jei važiuoji ilgesnį laiką virš 80 km/h - turi padirbt 20 s. ant laisvų apsukų, jei virš 100 km/h - 1 min., jei velki priekabą, ilgą laiką važiuoji į įkalnę - 2 min. turi dirbt ant laisvų apsukų.

barmenas1


eceris

CitataAichi parašė:
Pagal Corollos manualą, jei važiuoji mieste nereikia palikti ant laisvų apsukų, jei važiuoji ilgesnį laiką virš 80 km/h - turi padirbt 20 s. ant laisvų apsukų, jei virš 100 km/h - 1 min., jei velki priekabą, ilgą laiką važiuoji į įkalnę - 2 min. turi dirbt ant laisvų apsukų.
cia panasiai skamba kaip anu laiku instruktoriai mokindavo-antra pavara jungiam kai pasiekiam 20 km/h, trecia kaip pasiekiam 40 km/h, ketvirta, kai 60 km/h:p
   bet siaip esi teisus-kuo maziau pjauni motora, tuo greiciau isjungi;)