check engine lempa ir trukciojimai

Pradėjo nmeras, Lapkritis 17, 2012, 21:07:36 PM

« ankstesnis - sekantis »

nmeras

snd vaziuojant, perjungiu is 4 i 5 greitis apie 80km/h numinu gaza ir toks lyg traukt lyg palaukt jausmas, atleidziu siek tiek pedala lyg ir gereja, numinu vel abejoja ir .... galu gale "check engine" uzsidega ir stojam :(  sustoju nebepriima apsuku. uzgesinu palaukiu kokias 5sek uzkuriu viskas kaip is pypkes eina vel :) ar cia ieskot jau kazko ar cia iprasti reikalai kazin?   :o cia mano pirmasis dyzelinis auto, tai ne kazka teismanau :p
P.S. filtrai visi, tepalai, dirzai pakeisti, kuras is neste :)

looking4snow

Nepavadinciau tokio dalyko iprastais reikalais. :) Jeigu buvo uzsidegusi lempute, kazkas turejo islikti atmintyje iki kol neatjungsi akumo + ir galima nuskaityti, kas ten buvo negerai.

p.s. jeigu kas Klaipedoje turi su kuo nuskaityti, galetumete i PM brukstelti - man irgi praverstu pasitikrinti.

nmeras

siaip nuskaityma autodata raso per dignostine jungti tik nelabai suprantu kuo ten uztrumpint nurodytus kontaktus ar tik paprastai laidu?  kas junge pasidalinkit patirtimi :)

nmeras

snd nuskaiciau klaida 34 kas reiskia:  hoses interchanged/not conected, turbochaarger vane position sensor, egr valve actuator, maf sensor, ecm.
klaida istryniau, gal tik koks daviklis subludijo :) prasukau apie 150km ivairiais rezimais, kol kas nieko.  jei kartosis reiks nuo egr valymo ko gero pradet :D

nmeras

#4
dabar kiti pastebejimai: vaziuojant nuspaudi gaza pradeda greitet, o pasiekus 2 -2,2 k apsukas trauka dar karta padideja, jausmas toks kaip automatine deze pavara perjungtu. Zodziu du kartus turbina pradeda pust panasu pirma karta prie kazkur 1,5k, ir antra prie 2 - 2,2k :)
Gal cia turbinos pozymiai apie artejanti remonta? :(

gytis13

Kad man rodos šitų variklių (mano senesnė versija 81kW ) labai primityvi diagnostikos sistema - vienas kodas reiškia gal 10 gedimų ir nieko nesuprasi, reikia tam tikrų įgūdžių. Man buvo 78 kodas - kuro sistema, tai variklis normaliai dirbo, tik lemputė vis degdavo. Specialistai pareguliavo kažkokį vožtuvą kuro siurblyje - atseit per žemas kuro slėgis, daugiau lemputė neužsidegė. Bet jie šitą bajerį žinojo, ne kart susidūrę tai ir sutvarkė. Tarp kitko, tai remonto manuale buvo neaprašyta. Kitas bajeris - staiga variklis ėmė dusti pakėlus apsukas. Radau gedimą pats lengvai - oro šlangos chamutai atsileidę (su tuo kažkada buvau susidūręs, tai patikrinau - akurat). Bet šį kartą diagnostikos lemputė neužsidegė. Tai ta diagnostika kaip čia pasakius, galvoj košės turint būna kad padeda. O turbinos įsijungimo savo variklyje aš nejaučiu.

nmeras

o egr voztuvelio pozymiai uzsikisusio nepanasus? kartais nesijaucia nieko, o kartais net pridusimas apie 2k apsuku.

nmeras

na ka, snd isvaliau egr ir oro srauto matuokli. Uzsikuriu dirba viskas gerai, vaziuoju laukiu truktelejimo nera, jau laimingas, perjungiu pavara pasiekiu 2k apsuku ir vel ta pati pauze, pravazinejau 50km mieste ir pastoviai tas pats, arba 1 syk truktelna ir pradeda vaziuot arba trukciuoja iki 2,5k apsuku paskui jau nieko. Kur dar ka ziuret? ant laisvu jokiu pauziu nera. vaziuojant i kalniuka ir nuspaudus laikiau gaza iki dugno tai netrauke netrauke ir uzsidege check vel. klaida ta pati ismirkseta uztrumpinus "34". Diagnostikos niekas nenori daryt arba sako nieko nematyt bus ir nei nejungia :D

Farmeris

Citatanmeras parašė:
na ka, snd isvaliau egr ir oro srauto matuokli. Uzsikuriu dirba viskas gerai, vaziuoju laukiu truktelejimo nera, jau laimingas, perjungiu pavara pasiekiu 2k apsuku ir vel ta pati pauze, pravazinejau 50km mieste ir pastoviai tas pats, arba 1 syk truktelna ir pradeda vaziuot arba trukciuoja iki 2,5k apsuku paskui jau nieko. Kur dar ka ziuret? ant laisvu jokiu pauziu nera. vaziuojant i kalniuka ir nuspaudus laikiau gaza iki dugno tai netrauke netrauke ir uzsidege check vel. klaida ta pati ismirkseta uztrumpinus "34". Diagnostikos niekas nenori daryt arba sako nieko nematyt bus ir nei nejungia :D
kaimynu Baltarusu forume skaičiau kai tokie simptomai reikia turbina restauruoti..:(  http://www.toyota-club.by/forum/viewtopic.php?f=4&t=6557&start=120
Corolla Verso.

nmeras

bet iki 2k ir virs kokiu 2,3k dirba puikiai :) nebent stringa svirtis kur reguliuoja kampa :)

Farmeris

Citatanmeras parašė:
bet iki 2k ir virs kokiu 2,3k dirba puikiai :) nebent stringa svirtis kur reguliuoja kampa :)
ten rašo kad visa turbina restauravo ..sparnuotę tvarkė..
Corolla Verso.

diagnostikas

jei tikrai beda su turbina, nebutinai reikia restauruoti, jei nestringa geometrija,uztenka ja sureguliuoti

Farmeris

Corolla Verso.

nmeras

kazin ar taip buna :D  ar cia panasu i turbinos isiderinima?

Farmeris

Citatanmeras parašė:
kazin ar taip buna :D  ar cia panasu i turbinos isiderinima?
panašu itai kad tau netraukia..:D:D
Corolla Verso.