Sala pavaru deze?

Pradėjo moriux, Gruodis 08, 2012, 20:41:59 PM

« ankstesnis - sekantis »

Tuziukas

Citatasivra parašė:
CitataTuziukas parašė:
50lt turejau omenyje su tepalu. Normalus tepalas i pavarų dėžę kainuoja 20-40lt už ltr. Telpa 2.2-2.5ltr. Kaip jums 50lt su darbu gaunasi man mistika. Tepalas pilasi 75w90, DEXTRON III,arba IV. Nebent tepalas iš gariunų NO NAME 5l bakelis 20lt, bet tada ir neverkit kad dežė šala prie -10. Važinėju su TOYOTA jau 15 žiemų, tepalas ELF, skydelyje mačiau -34, dežė nešalo. KIta problema gali būti padilę bėgių perjungimo lynai, sutrukinėjusios guminės apsaugos,drėgmė, ko pasekoje prie - sunkiai juda trosas šarve. Kadangi auto Avensis Verso, ir kilometražas jos pusmilijoninis,tai nieko nuostabaus.

kartais ne 1.5l telpa? beje kalbejom apie kieta sankaba, ji troso neturi

Tuziukas

Citatakatana7 parašė:
Citatanmeras parašė:
skystis stingsta del dregmes jame :) ji reikia keist kas tam tikras laikas :) geras skystis i temp pokycius reaguoja ne taip arsiai kaip senas :)
Nenusišnekėk, kiek turi būti stabdžių skystyje vandens, kad jis pradėtų stingti. Tai nori pasakyti, kad naujam auto per metus tiek prisirinko vandens, kad pradėjo stingti skystis. Kiek iš mūsų keičia stabdžių skystį kas 2 metus, kai nurodo gamintojas? Garantuoju, kad vienetai ir dėl to nieko su sankaba nesidaro.
na cia idomi diskusija. tai bet kas tada prie salcio stingsta,kad sankaba sukieteja?

mmersass

CitataTuziukas parašė:
Citatasivra parašė:
CitataTuziukas parašė:
50lt turejau omenyje su tepalu. Normalus tepalas i pavarų dėžę kainuoja 20-40lt už ltr. Telpa 2.2-2.5ltr. Kaip jums 50lt su darbu gaunasi man mistika. Tepalas pilasi 75w90, DEXTRON III,arba IV. Nebent tepalas iš gariunų NO NAME 5l bakelis 20lt, bet tada ir neverkit kad dežė šala prie -10. Važinėju su TOYOTA jau 15 žiemų, tepalas ELF, skydelyje mačiau -34, dežė nešalo. KIta problema gali būti padilę bėgių perjungimo lynai, sutrukinėjusios guminės apsaugos,drėgmė, ko pasekoje prie - sunkiai juda trosas šarve. Kadangi auto Avensis Verso, ir kilometražas jos pusmilijoninis,tai nieko nuostabaus.

kartais ne 1.5l telpa? beje kalbejom apie kieta sankaba, ji troso neturi
Snd keiciausi pavaru dezes tepala, tilpo kazkur 2.3ltr
'05 Avensis 2.0 D4D TSpirit

AVENSIS D4D CHIP

CitataTuziukas parašė:
Citatasivra parašė:
CitataTuziukas parašė:
50lt turejau omenyje su tepalu. Normalus tepalas i pavarų dėžę kainuoja 20-40lt už ltr. Telpa 2.2-2.5ltr. Kaip jums 50lt su darbu gaunasi man mistika. Tepalas pilasi 75w90, DEXTRON III,arba IV. Nebent tepalas iš gariunų NO NAME 5l bakelis 20lt, bet tada ir neverkit kad dežė šala prie -10. Važinėju su TOYOTA jau 15 žiemų, tepalas ELF, skydelyje mačiau -34, dežė nešalo. KIta problema gali būti padilę bėgių perjungimo lynai, sutrukinėjusios guminės apsaugos,drėgmė, ko pasekoje prie - sunkiai juda trosas šarve. Kadangi auto Avensis Verso, ir kilometražas jos pusmilijoninis,tai nieko nuostabaus.

kartais ne 1.5l telpa? beje kalbejom apie kieta sankaba, ji troso neturi
tai kad ne apie sankabos trosus rašo o apie begiu perjungimo svirties,atidžiau skaityt reiketu;)

egariukas1

CitataTuziukas parašė:
tai realiai prie minus 25 avensis nebeeksplotuojamas, nes sankaba ziauriai uzkieteja? galima sulauzyti pedala. tai bet uzkieteja del skyscio, o ne del sankabos konstrukcijos, sutirsteja skystis.?
Zemesnej nei minus dvidesimt isvis rekomenduojama nekurt variklio

bladas

Citataegariukas1 parašė:
CitataTuziukas parašė:
tai realiai prie minus 25 avensis nebeeksplotuojamas, nes sankaba ziauriai uzkieteja? galima sulauzyti pedala. tai bet uzkieteja del skyscio, o ne del sankabos konstrukcijos, sutirsteja skystis.?
Zemesnej nei minus dvidesimt isvis rekomenduojama nekurt variklio

Nu čia tai užmušei:o Kas ir kam rekomenduoja? Gal kokie ispanai portugalai ar Majamio gyventojai? Juk net pas mus būna ir -30C, aš jau nekalbu apie Norvegiją, Rusiją, Aliaską ir pan . Neklaidink žmonių

mmersass

Citataegariukas1 parašė:
CitataTuziukas parašė:
tai realiai prie minus 25 avensis nebeeksplotuojamas, nes sankaba ziauriai uzkieteja? galima sulauzyti pedala. tai bet uzkieteja del skyscio, o ne del sankabos konstrukcijos, sutirsteja skystis.?
Zemesnej nei minus dvidesimt isvis rekomenduojama nekurt variklio
Tai pagal tave ziema negalima vazynetis, pastatai masina ir lauki pavasario :D
'05 Avensis 2.0 D4D TSpirit

arunaskeras

Tai jau statom visi toyotas i garazus:( ir vazinejam su moskviciais iki pavasario,B) tik gaila ir to, nes druska per ziema  sugriauš:D. Gaila kad pernai nezinojau:@ ir vazinejau prie -30:)
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

Rober

Þmogus gal ne visai teisingai mintį išreiškė:) Þinoma kad važinėti per šalčius ir galima, ir reikia :) Tačiau varikliui kiekvienas užvedimas dideliame šaltyje kenkia :) Nepaisant to, kad šiuolaikinės alyvos atlieka savo funkcijas ir per speigą, dėl žemos temperatūros, metalas traukiasi ir įvyksta šiokie tokie pokyčiai.  Tad, automobilio užvedinėjimas per didelius šalčius sveikatos varikliukui tikrai nepriduoda. Na, gal ne taip kenksminga, kaip dyzelio techninė apžiūra, bet ir dyla smarkiau, ir sulūžti gali greičiau.

Venza

 Nelabai suprantu kas variklyje dilt gali ar suluzt?Ir kuo tas dilimas pagristas?Jeigu supiltas geras tepalas,tai jis variklio detales turetu sutept ir jokio dilimo neturi but.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

pinokis

as ir nesuprantu kas ten gali suluzti. priziurek varikli, pilk gerus tepalus, keisk laiku filtrus ir kurk nors ir prie -40. sankaba visoms masinoms sukieteja prie minusines temperaturos.

Rober

Dar niekas neišrado tokio variklio, kurio detalės nediltų. Dyla cilindrai, stūmokliai, žiedai, grandinės, vožtuvai ir viska kita, kas juda  :)
O dėl sulūžimo, tai irgi panašiai, kas dirba, kruta, tas ir trūkį gali gauti :) Na pav. vožtuvo spyruoklės, stūmoklio žiedai, paskirstymo grandinė ar diržas ir pan.
Taip pat sulūžti gali starteris :)