dyzelio vedimasis priklausomas nuo laiko intervalo

Pradėjo black avensis, Gruodis 12, 2012, 10:23:06 AM

« ankstesnis - sekantis »

GALLANT

na jo, tada siurbli gavau uz 40lt..... tai realiai pradejau nuo pigesnio varianto.....

black avensis

#16
Šiandien galutinai įsitikinau, kad kažkur eina oras. Pamaigius pompą ir gerai įsiklausius aiškiai girdisi kaip eina burbuliukai filtre ir greičiausiai nesandarumas bus pačiame filtre, nors jau du kartus keičiau filtro galvą, beje ir tą įsukamą plastikinę apačią keičiau. Kažkas šioje temoje yra rašęs kad jam leido orą per filtro korpusą,gal atsimenat ties kuria vieta.

sivra

Citatablack avensis parašė:
Šiandien galutinai įsitikinau, kad kažkur eina oras. Pamaigius pompą ir gerai įsiklausius aiškiai girdisi kaip eina burbuliukai filtre ir greičiausiai nesandarumas bus pačiame filtre, nors jau du kartus keičiau filtro galvą, beje ir tą įsukamą plastikinę apačią keičiau. Kažkas šioje temoje yra rašęs kad jam leido orą per filtro korpusą,gal atsimenat ties kuria vieta.
Neardomas tas mehanizmas, neužsandarinsi. Pabandymui kad isitikinti galiu pasiulyti nebrangu diagnostikos, ar netgi problemos sprendimo buda. Nusiperkame VW ar AUDI dvieju vamzdeliu kuro filtra, ir statom vietoj originalaus. Šlangu diametrai tinka, nesumaišykit kuro judejimo krypties. Viena problema sunku nuorinti, bet imanoma. Asmeniškai esu rades 5 kiauras pompas, 2 mašinos metus važineja su vw filtru, nes pigiai nerado nusipirkt.
Kartais TOYOTA remontuoju, o IMPREZA sau sportuoju.

arunaskeras

Citatasivra parašė:
Citatablack avensis parašė:
Šiandien galutinai įsitikinau, kad kažkur eina oras. Pamaigius pompą ir gerai įsiklausius aiškiai girdisi kaip eina burbuliukai filtre ir greičiausiai nesandarumas bus pačiame filtre, nors jau du kartus keičiau filtro galvą, beje ir tą įsukamą plastikinę apačią keičiau. Kažkas šioje temoje yra rašęs kad jam leido orą per filtro korpusą,gal atsimenat ties kuria vieta.
Neardomas tas mehanizmas, neužsandarinsi. Pabandymui kad isitikinti galiu pasiulyti nebrangu diagnostikos, ar netgi problemos sprendimo buda. Nusiperkame VW ar AUDI dvieju vamzdeliu kuro filtra, ir statom vietoj originalaus. Šlangu diametrai tinka, nesumaišykit kuro judejimo krypties. Viena problema sunku nuorinti, bet imanoma. Asmeniškai esu rades 5 kiauras pompas, 2 mašinos metus važineja su vw filtru, nes pigiai nerado nusipirkt.
Visiskai teisingai reikia mesti lauk ta filtra ir deti arba kita su viskuom arba nuo VW. As buvau rases apie tai kaip buvo mano turetai auto bet neradau pro kur trauke ora. Bandziau ir pusti su kompresorium ir vakuma sudaryti, bet nieko nesigavo, neradau skyles. Idejau nuo VW ir baigesi problema.Del uzsipumpavimo nebuvo prablemos  d4d 2,0l uzsipumpuoja greitai su starteriu.
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

black avensis

#19
Na taip ir padaryčiau, bet nesinori išmesti naujo originalaus filtro, tai jeigu ką paieškosiu nuo mazdos filtrą, nes jis identiškas toyotos filtrui, bet pati galva gal bus kitokio principo, nes pats filtras pagal katalogą tinka ir mazdoms.

black avensis

#20
Na ir aš pasikeičiau visą filtrą į VW, tik man įdomus vienas klausymas, ar CR sistemoje  filtro pralaidumas turi didelę reikšmę. Vis dėlto VW TDI ir Toyotos D4D visa kuro sistema tai skiriasi, nors iš kitos pusės tie patys toyotos filtrai eina ir seniesiems TD varikliams. Na pavažinėsiu  dabar taip, o vėliau jeigu kas nepatiks reiks pirkti naują tą filtro pompą, nes ir naujas originalus filtras dar liko, beje domėjausi tai ta galva nauja kainuoja apie 200 litų.