aukšto slėgio kuro siurblys ir DRV vožtuvas

Pradėjo muimui, Gruodis 18, 2012, 21:29:32 PM

« ankstesnis - sekantis »

muimui

Sveiki,

susidūriau su problemėle. Diagnostikoje nustatė aukšto slėgo kuro siurblio DRV vožtuvo gedimą ir jį reikia keisti, bet čia nedidelė problema. Problema didesnė tame, kad tokio koks pas mane yra aš niekur nerandu. Pagal siurblio kodą kiek žiūriu internete tai tas DRV vožtuvas visai kitoks ir dar niekur neteko matyti siurblio kad būtu su tokiu vožtuvu kaip pas mane. Mašina yra Corolla Verso 2006 m. 2.2 D-Cat 130kw. Įdomu ar pas kitus variuojančius tokį modelį tas siurblys toks pats kaip pas mane? Ar visgi pas mane jau kažkada kažkieno buvo keistas :@ įdedu nuorodą į savo siurblio foto su apibrauktu davikliu. Gal kas ką pasiūlysite? Problema yra tame varikliui nepasiekus darbinės temperatūros (neįšilus) jis persijungia į avarinį rėžimą (užsidega engine lemputė ir TRC bei VRC (jei nesumaišiau pavadinimų)) ir paskui visai užgesta, po kokių 2-3 tokių užgesimų  (kol nebuvo didelių šalčių) įšilus motorui jokių problemų nebūna, ir kuriasi ir važiuoja ir nebe persijungia į avarinį rėžimą. Su trauka jokių bėdų nėra kai variklis sušyla ir nebe persijunginėja. Tik tiek kad dega lemputės engine, tsc ir vrc, o mašina važiuoja normaliai. dar problema ta kad prie minusinės temperatūros gerokai sunkiau kuriasi ir jau sugebėjau numarinti akumuliatorių.  
http://i46.tinypic.com/28b8ksz.jpg

arunaskeras

Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

muimui

dėkui, pamėginsiu paskambinti. Visgi įdomu ar dar yra tokiu D-cat'u su tokiu būtent davikliu, nes asmeniškai aš pats nerandu toytos su tokiu davikliu kaip pas mane.

arunaskeras

#3
Dar cia galima susirasti kokiom masinom buvo naudojamos vienodos dalys
http://www.toyodiy.com/parts/xref
Bet  tavo daviklio kazkodel ner, arba Nr kazkur kitur rasosi
Siurblys yra
http://www.toyodiy.com/parts/xref?s=22100%E2%80%910R020&mE=on
 Bet ant jo daviklio ner:)
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200508_TOYOTA_COROLLA+VERSO_AUR10R-GRFEXW_2202.html?hl=22100
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

muimui

#4
Ant siurblio nupieštas daviklis yra, bet nėra daviklio kodo. Šitie davikliai tokio kaip savo kodo neturi jie tiesiog arba eina su tokio kodo siurbliais arba ne. Pagal tą katalogą aš žiūrėjau kaip ir atitinka kodai, bet tas daviklis kuris įdėtas pas mane man - mįslė......


muimui

Panašus, bet netoks, nes tas kur pas mane dabar į jį "fiškė" kišasi iš šono. Ilgis kaip ir atitinka, bet tai nebent kažkas sugebėjo nuo 2L toyotos įdėti daviklį, o siurblį seną palikti.... visgi mistika šioje vietoje....

Saulius SSS

aš ebay mačiau ir daugiau daviklių,bet dydis kitoks. tvirtinimas tas pats.gal nėra svarbu...?
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

muimui

mačiau ir aš tų ebay'jui daviklių bet tokio kaip pas mane nemačiau nei vieno :( tvirtinimai atitinka. Nusipirkau vieną pagal siurblio kodą, bet ištraukus esamą naujojo vidinė dalis buvo (yra) kitokia :( negi čia tik pas mane toks neaiškus daviklis? :)

dariux

Sveiki,

na aš nesu labai jau didelis specialistas kas tas vožtuvas apie kurį šnekam, bet mano bėda,tai buvo siurblio 2 elektromagnetiniai vožtuvai užteršti (raudonas ir žalias ar mėlynas), na plika akim nesimatančiom šiukšlėm, tai su ultragarsu išplovė ir visos bėdos baigėsi.
SIMPTOMAI BUVO: dinginėdavo trauka, mašina tai traukia, tai ne, neklauso "gazo" pedalas, net ant tuščių apsisukimų dinginėdavo apsukos, kaip pvz. gazuoji iki 3 tūkst, atleidi iki 2 tūkst. ir vėl gazuoji iki 3 tūkst, tai savaime dingsta galia variklio, jis gesta. Beja galvojau EGR, jį pats ploviau-bet nieko nepadėjo.
KURAS BUVO PILTAS per penkis metus tik statoil ir neste, jokių kanistrų.Tai va.
Ačiū vyrams, kurie dirba TURBOCENTRE Vilniuje Savanorių pr. berods 174 A, labai greit diagnozavo ir pataisė mašiniuką. Kainos: plovimas 50 Lt/ Vnt. x 2 = 100 Lt
+40 darbas+ 50 lt diagnostika, Viso 190 Lt. Važiuoju jau 3 savaites. :)

looking4snow

Kas cia per plovimas ultragarsu? Ar yra tokiu meistru Klaipedoje?
Man lygiai tokie patys simptomai ir netgi diagnozavo jau butent tuos voztuvelius. Tik niekaip neprisiruosiu pasikeisti, nes nepigiai kainuoja... :D

GALLANT

Plovimas ultragarsu, tai kai davikli ideda i specialia vonele su chemija (skysciu) ir tas skystis yra vibruojamas mazdaug 2-5khz dazniu.

muimui

dariux tai ką surašėte, pas mane nieko panašaus nebuvo. Bet problemos (tikiuosi baigėsi) šiandiena įdėjau visą naują siurblį ir užgeso (kol kas ir tikiuosi jog visam) engine lemputė. Mašina kuriasi važiuoja. Daugiau bus aišku po nakties (ryt parašysiu gal kam ateityje bus naudinga) kai pastovės ilgesnį laiką ir atšals. Nebeieškau to daviklio, nes neaišku kas pas mane buvo "prichalturinta" išlaidos sakyčiau neįpatingai didelės gavosi 450 ltl. (neskaičiuojant ankstesnių diagnostikų ir būrimų)

Sonixas

atsiusk man koda savo daviklio.man rodos nera skirtumo ar 2,0 litro ar 2,2 jie tokie pat,atsiusk koda o as pasiziuresiu.ir ji galima uzsakyt atskirai nuo siurblio,
Zmogus moka ne uz darba,o uz kito zmogaus zinias :D

muimui

#14
na ką šiandieną ryte problemos kartojasi, nors siurblys pakeistas. Pažanga tik tiek, kad į avarinį rėžimą variklis persijungė tik vieną karta, po to nebegeso ir nebe persijungė. Engine TRC ir VSC lemputės vėl degė visą dieną. trauka ir visa kita dirba puikiai.

Daviklį galima užsakyti atskirai nuo siurblio. Naujas daviklis kainuoja 600ltl tik tiek, kad tas daviklis tokio kaip kodo neturi. Eina davikliai pagal siurblio kodą ir tiek. Siurblio kodai matosi mano pirmame poste nuorodoje į siurblį