Uzgesta siltas variklis D4D 85kW 2003

Pradėjo donisk, Sausis 28, 2013, 13:58:04 PM

« ankstesnis - sekantis »

donisk

Sveiki, iskilo tokia problema, kad siltas variklis ant laisvu apsuku uzgesta. O visa istorija tokia. Kuras buvo pilamas ne is koloneles, bet ir ne baltarusiskas. Pradejo gesti ant laisvu apsuku. Nuvaziavau pas meistra, pakeite kuro filtra (sake kad ir baka gerai butu isvalyti, bet tada buvo pilnas bakas). Prie mano akiu kuro filtra keite ir pats maciau kaip is kuro filtro isbego visokios siuksles. Po kuro filtro pakeitimo gal kokius 3 men viskas buvo gerai, bet vel atsinaujino ta problema. Tada meistras pasiule ir kuro baka ir filtra vel pakeisti. Praeita savaite vazioujant (variklis jau buvo gerai susiles) vel uzgeso, bet uzgeso taip, kad net tempiant nebeuzsikuriau. Pastovejo masina keleta dienu lauke, kol sulaukiau eiles pas meistra, ir tempiant uzsikure ir pats nuvaziavau iki meistro. Meistras sestadieni isvale kuro baka, bet sake lb jau daug siuksliu ten nebuvo, dar siandiena bandys aiskintis kame problema. Gal esate su kuom nors panasaus susidure?

Saulius SSS

aš porą kartų esu ant lenkimo užgeses.bet ant laisvų dirbdavo.tai teko valyti baką.ten (ne toyotai) bake ,kur kuro paėmėjas buvo sietelis užsiklijaves.tai per jį praeidavo tik ribotas kiekis kuro.beje kuras irgi buvo naudojamas "kanistrinis".
reziume:ką sutaupiau ant salerkos.tą atidaviau motoristo sūnui už juodą,smirdantį darbą. neskaitant,kad pildamas iš kanistro kartais ir pats apsitaškai ir mašina nuo kanistrų pasmirsta.
na jei salerka "už dyką" tada kita matematika.
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

donisk

matai, pas mane kaip tik atvirksciai, kai duodavau daugiau apsuku, masina negesdavo, bet gesdavo prie laisvu arba paskutiniu metu jau nelabai noredavo begetis prie zemesniu apsuku (tarkim 4 begis, vaziuoji 60). toks dalykas budavo, kai paspausdavau gazo pedala, apsukos sukildavo trumpam nuo 2 iki 2,5 ir nukrisdavo atgal iki dvieju ir tada pradedavo greiteti masina. meistras minejo, kad cia susije yra tie uzgesimai ir traukos laikinas nebuvimas. o jei tolygiai greiteji ir 4 pavara jungi tik apie 70 tai tada jokio traukos sumazejimo nebudavo.

aurimas979

jaigu apsukos taip sokineja sakau gal sankaba buksuoti gali.

egariukas1

Citatadonisk parašė:
matai, pas mane kaip tik atvirksciai, kai duodavau daugiau apsuku, masina negesdavo, bet gesdavo prie laisvu arba paskutiniu metu jau nelabai noredavo begetis prie zemesniu apsuku (tarkim 4 begis, vaziuoji 60). toks dalykas budavo, kai paspausdavau gazo pedala, apsukos sukildavo trumpam nuo 2 iki 2,5 ir nukrisdavo atgal iki dvieju ir tada pradedavo greiteti masina. meistras minejo, kad cia susije yra tie uzgesimai ir traukos laikinas nebuvimas. o jei tolygiai greiteji ir 4 pavara jungi tik apie 70 tai tada jokio traukos sumazejimo nebudavo.
Apsukos seip sau nesukyla,turi ir greitis padidet,jei jau taip yra,reiskia laukia dar vienas malonumas

donisk

#5
na buvau siandien pas meistra, tai jis dar tiksliai nebuvo issiaiskines kas yra, bet pasake, kad tikriausiai 3 purkstukai bus pareje, bandys dar pravalyma daryti, tada ziures, o apie sankaba nieko neuzsimine. siaip sake, kol salta tai kuriasi ir vaziuoja gerai, bet kai susyla paspaudi gaza, sukeli apsukas, tada atleidus gaza, uzdusta masina. sake visiskai tiksliai dar nezino kodel slegis krenta.
apie purkstukus siandien beveik pusdieni forume praisskaitinejau, kiek zmones minejo, gal ir buvo kazkokiu panasiu simptomu, bet tiksliai tokiu kaip pas mane, neuztikau.

donisk

#6
tai vat issiaiskinau, yra pareje purkstukai, meistras sake, kad 1 ir 3 tikrai, matosi kad per atbratke kuras atgal subega, o 2 ir 4 pusetini tokie, bet irgi po truputi kuras bega atgal. tai tikriausiai isvada tokia, kad geriausia db visus 4 keisti, nie 2 dabar ir nezinia po kiek km kitus 2 reikes keist...

dtinas

kaip sakant, sutaupei pildamas is kanistru. Mano uosvis irgi pyle is kanistru i savo freelander. Sutaupe ir uz tai keite 2 purkstukus, pompa is bako ir vale kuro baka.

donisk

manau nebutinai reikia kura kaltinti, juk buvo rasyta, kad ir baltarusiska kura pila ir is kanistru ir tarnauja gerai. cia gali buti bet kas, nieko nera amzino juk :) gali buti, kad jau savo atitarnavo tie purskstukai :(

donisk

pasirodo meistras klydo, problema yra voztuvas kuris stovi prie siurblio ir reaguliuoja kuro padavima. jis buvo sugedes, nors ir elektrinis yra, kazkodel kompas klaidos nemete. dabar tas voztuvas yra pakeistas ir viskas veikia gerai, bet dar rytoj pratestuos, paziures ar tikrai viskas gerai ir bus galima vaziuoti :)