Nesikuria kai daugiau negu -10

Pradėjo vvytautass, Sausis 27, 2013, 11:09:23 AM

« ankstesnis - sekantis »

LG

Citatavvytautass parašė:
Autotoja atliko diagnostika, pakeitė žvakes ir tvirtino kad per šalčius kursis. Bet vistiek ta pati problema. Iš pradžių griebe, poto tusčiai suka starteri be jokio kurimosi.

2005 toyota corolla verso 2,2 D4D

VIDEO: http://www.youtube.com/watch?v=16NRGvljJpk&feature=youtu.be

pas mane bėdų pradžia buvo panaši. http://www.toyotaclub.lt/forum/viewthread.php?forum_id=136&thread_id=3170


mano problema buvo, kad kuriant auto krisdavo kuro slėgis. galutiniam variante po visų diagnostikų ir tikrinimų viskas baigėsi degalų vožtuvo keitimu + variklio programos keitimu. Po tvarkymų tokių problemų kaip pirmam mano video nebėra, matysim kaip seksis ateityje. problemos sprendimas nebuvo pigus, bet bent jau šiuo metu kuriasi tikrai gerai.
Toyota Avensis
2010 m. 2.0L D4D 93 kW

GALLANT

kazi kiek kainuotu vien softo atnaujinimas ir kokie parametrai jame pasikeicia ?

polton

Citatawaldosius parašė:
panasiai kaip cia: http://www.youtube.com/watch?v=yhO4XOSgJw8 arba cia http://www.youtube.com/watch?v=8SbyK59xhnM dar placiau buvo rasyta kazkurioje temoje. trumpai: atjungi slanga nuo filtro i varikli ir pajungi kad imtu valikli, o gristamaji is variklio pajungi atgal i valiklio buteliuka. tokiu budu variklis dirba tik ant valiklio. tai pat reikia sujungti ateinancio kuro slangute i filtra su slangele kuria kuras grysta atgal i baka, kad kuro nevarytu laukan. bandem dar ant peugeot kurio variklis gan stripriai drebejo, tai kai variklis pradejo dirbti tik ant valiklio, jo drebejimas iskart zenkliai sumazejo :D, tik neatkreipiau demesio kaip drebejo kai pajungem vel ant kuro.

gal galit kas pasayti, kur ta abratke pasislepus avensi 81kw stovi? :)

S_Kulikauskas

Ta prasme ant paties filtro jos nera ? Ar tu ne apie dyzeli kalbi ?

egariukas1

Ant filtro jos ir neturi but,ten tik padavimas,reik ziuret,kur iseina i baka slangele

polton

Citataegariukas1 parašė:
Ant filtro jos ir neturi but,ten tik padavimas,reik ziuret,kur iseina i baka slangele

ant filtro tai tikrai nera, is virsaus bandziau ziureti, tai nesimato kur ji galetu buti... :( Sakau gal kas kada esat ciupineje, kaip ir kur geriau prie jos prieiti...

egariukas1

#21
Paskui nueisiu paziuret,parasysiu.Jau apziurejau,po slanga,kur is turbinos,nueina slangele i baka,plonesne,nei kuro padavimo

geduxazz

Sveiki, prisijungsiu ir aš prie forumiečių ;)
Nekurdamas naujos temos klausimėlį turiu dėl užvedimo. Parsivariau savo verso 06 d-cat'ą prieš pat šalčius. Pasikeičiau tepalus, filtrus visus ir ryte niekaip užvest negaliu. Kai buvo mažesnis šaltis tai starteris suko gražiai bet niekas negriebė ir tik iš kokio 3 karto užsivesdavo. Dabar pastovėjus per naktį niekaip neužvedu, su užvedimo kabeliais tas pats - suka, bet niekas negriebia nieko, o pabandžius buksyru patraukt užtenka pusės rato prasisukimo ir tą pačią sekundę užsiveda bei dirba kuo gražiausiai, o paskui gali pastovėt 2-3 valandas ir kuo puikiausiai vedasi. Nuvariau į servisą, sakė žvakės geros, akumas ale per silpnas, bet man labai įdomu vistiek, nes jei akumas silpnas tai manau variklį sunkiai suktų, bet jis dabar suka gerai, tik nesikuria.
Dar servisa tokį dalyką pasakojo, kad būna, jog kai silpnas akumas purkštukų nepajungia, ar tiap gali būt?;)

Saulius SSS

Geras akumas staigiau suka starteri. Jei ant buksyro jungtum didesne pavara ir letai temptu,galetum ilgai tampyti. Cia svarbu staigus prasukimas ,o ne letas zulinimas. Pakrauk akuma. Jei jis dar atsigaus. Arba keisk ir pamirsk galvos skausma ziurint i termometra.
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

Atex

Citata iš: geduxazz Įrašytas Sausis 20, 2014, 14:47:23 PM
Sveiki, prisijungsiu ir aš prie forumiečių ;)
Nekurdamas naujos temos klausimėlį turiu dėl užvedimo. Parsivariau savo verso 06 d-cat'ą prieš pat šalčius. Pasikeičiau tepalus, filtrus visus ir ryte niekaip užvest negaliu. Kai buvo mažesnis šaltis tai starteris suko gražiai bet niekas negriebė ir tik iš kokio 3 karto užsivesdavo. Dabar pastovėjus per naktį niekaip neužvedu, su užvedimo kabeliais tas pats - suka, bet niekas negriebia nieko, o pabandžius buksyru patraukt užtenka pusės rato prasisukimo ir tą pačią sekundę užsiveda bei dirba kuo gražiausiai, o paskui gali pastovėt 2-3 valandas ir kuo puikiausiai vedasi. Nuvariau į servisą, sakė žvakės geros, akumas ale per silpnas, bet man labai įdomu vistiek, nes jei akumas silpnas tai manau variklį sunkiai suktų, bet jis dabar suka gerai, tik nesikuria.
Dar servisa tokį dalyką pasakojo, kad būna, jog kai silpnas akumas purkštukų nepajungia, ar tiap gali būt?;)
Man tas pats buvo. Teko du purkštukus keist.
ATmosphères EXplosives

geduxazz

Citata iš: Atex Įrašytas Sausis 20, 2014, 15:51:33 PM
Man tas pats buvo. Teko du purkštukus keist.
O čia su purkštukais kas blogai galėtų būti? Srovės negauna reikiamos ir neatsidaro ar kas?

Bemsas

Jei kompresija bloga, irgi tik is buksyriaus uzkursi.

geduxazz

Citata iš: Bemsas Įrašytas Sausis 20, 2014, 20:10:14 PM
Jei kompresija bloga, irgi tik is buksyriaus uzkursi.
bet jeigu mane ryte užveda ant buksyro tik prasukus ratus, aš galiu užgesint variklį ir jis vėl užsives tada gražiai, čia tik po nakties tokia situacija. Rytoj servisa dar pažiūrės su kitu akumu kaip vedasi ryte ir bus aišku ar jis kaltas ar reikės giliau lįsti.

Atex

Citata iš: geduxazz Įrašytas Sausis 20, 2014, 19:14:47 PM
O čia su purkštukais kas blogai galėtų būti? Srovės negauna reikiamos ir neatsidaro ar kas?
Tada dar man klaidą P0093 (nuotėkis aukšto slėgio kuro padavimo sistemoje) pradėjo rodyti. Rado, kad nesandarūs 2-as ir 3-ias purkštukai. Pakeičiau į naujus (apie 1800 Lt./vnt.). Problemų neliko.
ATmosphères EXplosives

Bemsas