Avensio D4D purkstukai

Pradėjo simzem, Kovas 23, 2009, 22:42:47 PM

« ankstesnis - sekantis »

Viktoras777

Na siurblio netikrinom. Pradesiu turbut nuo lengviausiu darbu, zvakiu ketimu, ir kuro filtro ketimu. Nor nemanau kad jis bus kaltas... Kuras buvo visada pilamas kokybiskas. Dar itarimas kyla del starterio, gal jis nedasuka tinkamai. Gal truksta sukimo momento? Ar gali buti starterio problema, jei saltas nesikuria? Nes kiek girdejes kad karstas sunkiai vedasi del starterio problemos? Kas dar belieka? Scv voztuvas gal? Seip klaidu nemeta trauka gera, dirba graziai. Silta kuriasi kaip ir priklauso. Dumo nemeta, tik kai nesikuria salta, ismeta uzkurus.

egyda

#301
Man tas pats, ismeta baltai melsvus dumus, is 2-3karto uzvesdavau, bisk pasuki starteriu iskarto griebia, bet  ~500aps/m visas variklis drebedavo 2s, bet poto eidavo gerai, pakeite scv tai pagerejo, visada vedas ispirmo karto bet daznai apsukos buna starto metu ~500 po 2s, kaip sakiau pasikrato dumai ir poto eina, kas keisciausiai viena karta daugiau kita karta maziau dumo sviesiai meslvo, tai gal siurblys grybauja? Nu tepalo ir antifrizo kiek buvau ipyles tiek ir yra, karstas variklis jokiu problemu, aj beto tie silta diena tiek salta diena vedasi taip pat, ir nei  vienas servisas nenustato kame bedos.

Viktoras777

#302
Man kuriant iskart griebia, bet neuzsiveda, toliau vedant kelis sykius taip pagriebus nesekmingai, ima ir ir uzsikuria lygiai graziai, tik debesi dumu ismeta pilku.... Speju prie minuso isvis nebeuzvesiu... Pries purkstuku restauracija irgi buvo panasiai, tik prie didesnio minuso neuzvesdavau, -8~10 salcio. O daba ir prie pliuso jau sunkiai.... Tada rado 2 kiaurus purkstukus ir 2 ant ribos. Juos restauravo pakeite antgalius ir problemu nebuvo iki pat kol atveso orai.... Tasyk sake kad blogas tipo kuras buvo. Nes purkstukku angaliai kaip iskoreje buvo...  Nors auto turiu virs 3 metu piltas kuras tik statoile ir nestej pravaziuota mano paties 70tukst km. Viso dabar rodo 193tukst, (tikra rida)Visada viskas ok buvo. Nesuprantu negi ir sitose degalinese visokio brudo galima uzsipilt?

Laisvidas

Citata iš: Viktoras777 Įrašytas Spalis 11, 2016, 22:05:00 PM
Man kuriant iskart griebia, bet neuzsiveda, toliau vedant kelis sykius taip pagriebus nesekmingai, ima ir ir uzsikuria lygiai graziai, tik debesi dumu ismeta pilku.... Speju prie minuso isvis nebeuzvesiu... Pries purkstuku restauracija irgi buvo panasiai, tik prie didesnio minuso neuzvesdavau, -8~10 salcio. O daba ir prie pliuso jau sunkiai.... Tada rado 2 kiaurus purkstukus ir 2 ant ribos. Juos restauravo pakeite antgalius ir problemu nebuvo iki pat kol atveso orai.... Tasyk sake kad blogas tipo kuras buvo. Nes purkstukku angaliai kaip iskoreje buvo...  Nors auto turiu virs 3 metu piltas kuras tik statoile ir nestej pravaziuota mano paties 70tukst km. Viso dabar rodo 193tukst, (tikra rida)Visada viskas ok buvo. Nesuprantu negi ir sitose degalinese visokio brudo galima uzsipilt?

Man tai tokios ridos juokingos realiai :D Iskur tu zinai ,kad rida tikra? Geras tas kuras tiek nestej tiek statoile....

Viktoras777

#304
Na del ridos zinau tiksliai, parvezta ir pirkta is gimininaicio is prancuzijos lenvai dauzta, su visais yrasais knygelem. tad su rida kazkaip nelinkes abejoti. seip matosi pagal stovi, kad tikra rida. 70 tukst km pravaziavau ir neturejau jokiu problemu iki pat dabar. Kurdavosi seniau ir prie -25 be problemu.
beje pildavau neste prodyzeli, gal jis ten ilgainiui nera gerai tiem purkstukam..... kas ten zino.... nors variklis su juo dirba svelniau.... na zodziu bet kokiu atveju teks tvarkyt, pasikeisti zvakes kurios nera dar keistos nuo auto gimimo turbut... toliau filtra kuro... ir dar itarimas kyla del scv voztuvo. gal jis kaltas del prasto kurimosi ryte.....skaiciau kad uztenka kartais apsukti ji ir kurimasis pagereja...

augisz

Pas mane tas pats, kai po ilgos pastovejimo, pvz po nakties atejus bandant uzkurt tai pirmas prasukimas grybsteli ir paskaiu ant tuscio lyg suktu kol uzgriebia. Paskiau sviesiu dumu pirstelna ir veikia gerai, apsukos kaip ikaltos, trauka nesumazejus, sanaudos lyg ir nepadidejusios, skysciai nedingineja kaip ir. Purkstukai kaip ir tvarkoj kai ziurejo su diagnostika.  :G

Popilas

Nu man ir taip su kūrimu nepatenkintas , žvakės pakeiciau bet dar nekuriau , ryt varysiu generatorių kad paziuretu šviesos mirkciot labai pradėjo riedant laisvų. Tai pasakysiu kad starteri pazetu

egyda

Pas manes kazkaip keistai pakaitinimo rele veikia, ijungi degima ~1s dega indikatorius ir klankt iskarto prie -1, paziurejus kaip kitiems jinai veikia tai ilgiau dega.

Awriuxx

Citata iš: egyda Įrašytas Spalis 12, 2016, 18:58:30 PM
Pas manes kazkaip keistai pakaitinimo rele veikia, ijungi degima ~1s dega indikatorius ir klankt iskarto prie -1, paziurejus kaip kitiems jinai veikia tai ilgiau dega.

Kad indikatorius išsijungia, tai nereiškia kad žvakių nebekaitina. To klankt klausykis po kapotu, kai išgirsi, tada nustos kaitinti. O ir neturi ilgai kaitinti prie tokios temperatūros

egyda

Citata iš: Awriuxx Įrašytas Spalis 12, 2016, 19:55:47 PM
Kad indikatorius išsijungia, tai nereiškia kad žvakių nebekaitina. To klankt klausykis po kapotu, kai išgirsi, tada nustos kaitinti. O ir neturi ilgai kaitinti prie tokios temperatūros

Man tas klankt salono viduje girdisi kuo puikiausiai, matyt kazkokiu dar problemu esama.

Tadas25

Sveiki,

Atėjo metas, kad visgi be purktšukų remonto matyt neapsieisiu... Jokių problemų kaip ir nėra, išskyrus spustelėjus gazą pasigirsta kalenimas iki tam tikrų apsukų, kiek skaitinėjausi tai susidarė įspūdis, kad kalena purkštukai... Buvo tokia situacija, kad draugas nemokamai pasiūlė pajungti kompą ir šiaip pasižiūrėti ką rodo diagnostika. Tai purkštukų parodymai nenudžiugino... Pernai pavasarį jau diskutavome šiame forume, apie mano toyotos purkštukus, bet tada bėda buvo rasta kitur ir purkštukų parodymai įpylus į pilną baką dvitaktėm žoliapjovėm skirto raudono stihl tepaliuko pagelbėjo. Dabar pamačius tokius skaičiukus ir pasiskaitinėjus baisu, kad neišdegintų cilindrų. Taip pat pastebėjau, kad prie grįžtamųjų vamzdelių yra pabėgusio tepaliuko, ten kur statosi tokios kolbos į pačią galvutę, matyti kažkada ten kažkas kišo nagus. Noriu paklausti tikrai žinančių ir galinčių patarti. Visų pirma ar didelio mokslo reikia išsiimti purkštukus, ar sudėtingas pats darbas, jeigu jie neprikepę. Ką reikia nusiardyti, kokių įrankių reikia? Taip pat žinau, kad po purkštuku dedasi trys tarpinės, po dangteliu viena tarpinė, kiek dar tarpinių ir įvairių dalykų keičiasi tvarkant purkštukus ir kokia bendra suma gaunasi +-? Ar po purkštukų remonto reikia išsivalyti karterį? ar sudėtingai jis nusiima? kiek kainuoja +- tarpinė ar dar kas reikalinga keisti po karterio nuėmimo? Dinamometrinis raktas reikalingas keičiant purkštukus ir kokio dydžio raktai prie jo turi būti? Kiek kainuoja +- vieno purkštuko patikra ant stendo? Ar patikrinus ir suremontavus senus purkštukus juos būtina adaptuoti ir ar adaptacija aliekama vietoje kur remontuos purkštukus ar reikia jungti kompą prie mašinos ir adaptuoti juos jau sudėtus atgal? Taip pat gal būtų žmogus kuris jau darėsi tai savomis rankomis ir galėtų pasakyti visą eiliškumą kas kaip ardosi, kad nenuardyt ko nereikia? kokių foto naudingų gal turi ir pan. Taip pat radau manualą tik neatseku ar būtent mano matorui jis tinka apie purkštukų keitimą ten surašyta užveržimo jėgos grįžtamųjų ir pan. Pridedu purkštukų parodymus. Mašina Toyota Avensis universalas 2.2l D4D 110kw. 2005m. Iškarto ačiū už patarimus.

Sonixas

Citata iš: Tadas25 Įrašytas Sausis 23, 2017, 21:49:45 PM
Sveiki,

Atėjo metas, kad visgi be purktšukų remonto matyt neapsieisiu... Jokių problemų kaip ir nėra, išskyrus spustelėjus gazą pasigirsta kalenimas iki tam tikrų apsukų, kiek skaitinėjausi tai susidarė įspūdis, kad kalena purkštukai... Buvo tokia situacija, kad draugas nemokamai pasiūlė pajungti kompą ir šiaip pasižiūrėti ką rodo diagnostika. Tai purkštukų parodymai nenudžiugino... Pernai pavasarį jau diskutavome šiame forume, apie mano toyotos purkštukus, bet tada bėda buvo rasta kitur ir purkštukų parodymai įpylus į pilną baką dvitaktėm žoliapjovėm skirto raudono stihl tepaliuko pagelbėjo. Dabar pamačius tokius skaičiukus ir pasiskaitinėjus baisu, kad neišdegintų cilindrų. Taip pat pastebėjau, kad prie grįžtamųjų vamzdelių yra pabėgusio tepaliuko, ten kur statosi tokios kolbos į pačią galvutę, matyti kažkada ten kažkas kišo nagus. Noriu paklausti tikrai žinančių ir galinčių patarti. Visų pirma ar didelio mokslo reikia išsiimti purkštukus, ar sudėtingas pats darbas, jeigu jie neprikepę. Ką reikia nusiardyti, kokių įrankių reikia? Taip pat žinau, kad po purkštuku dedasi trys tarpinės, po dangteliu viena tarpinė, kiek dar tarpinių ir įvairių dalykų keičiasi tvarkant purkštukus ir kokia bendra suma gaunasi +-? Ar po purkštukų remonto reikia išsivalyti karterį? ar sudėtingai jis nusiima? kiek kainuoja +- tarpinė ar dar kas reikalinga keisti po karterio nuėmimo? Dinamometrinis raktas reikalingas keičiant purkštukus ir kokio dydžio raktai prie jo turi būti? Kiek kainuoja +- vieno purkštuko patikra ant stendo? Ar patikrinus ir suremontavus senus purkštukus juos būtina adaptuoti ir ar adaptacija aliekama vietoje kur remontuos purkštukus ar reikia jungti kompą prie mašinos ir adaptuoti juos jau sudėtus atgal? Taip pat gal būtų žmogus kuris jau darėsi tai savomis rankomis ir galėtų pasakyti visą eiliškumą kas kaip ardosi, kad nenuardyt ko nereikia? kokių foto naudingų gal turi ir pan. Taip pat radau manualą tik neatseku ar būtent mano matorui jis tinka apie purkštukų keitimą ten surašyta užveržimo jėgos grįžtamųjų ir pan. Pridedu purkštukų parodymus. Mašina Toyota Avensis universalas 2.2l D4D 110kw. 2005m. Iškarto ačiū už patarimus.
esu kazkur idejes nuotrauku atlikdamas ta darba paeskok.jei ten ilisi ir nesugebesi isimt purkstuko ka darysi toliau?surinkinesi? dabar darbas ir vieno purkstuko keitimas i kita restaurota gavosi 380 eur.tokiam motoruj kaip pas tave nuiminet karterio nereikia nes ten nera ka valyt.dinomometrinio rakto reik dar reik irankio su kurio istrauksi purkstuko tarpines is galvos ten giliai ir dar pacio irankio su kurio trauksi pacius purkstukus.irankius ir esu nufotkines.purkstukus jei restauravo ir dave nauja kompensacini koduka taip reikia pririsinet ta nauja koda.
Zmogus moka ne uz darba,o uz kito zmogaus zinias :D

Tadas25

#312
Citata iš: Sonixas Įrašytas Sausis 23, 2017, 23:12:41 PM
esu kazkur idejes nuotrauku atlikdamas ta darba paeskok.jei ten ilisi ir nesugebesi isimt purkstuko ka darysi toliau?surinkinesi? dabar darbas ir vieno purkstuko keitimas i kita restaurota gavosi 380 eur.tokiam motoruj kaip pas tave nuiminet karterio nereikia nes ten nera ka valyt.dinomometrinio rakto reik dar reik irankio su kurio istrauksi purkstuko tarpines is galvos ten giliai ir dar pacio irankio su kurio trauksi pacius purkstukus.irankius ir esu nufotkines.purkstukus jei restauravo ir dave nauja kompensacini koduka taip reikia pririsinet ta nauja koda.
Jeigu nepavyks ištraukti tada jau galvosiu ką daryti... čia forume tos foto tavo? Na be stendo neaišku vieną reikės keisti ar tvarkyti purkštuką ar daugiau. Ar teisybė, kad common rail sistema kompo pagalba dėl vieno purkštuko gedimo susireguliuoja purkštukų darbą dėl to diagnostika gali ir neatitikti realybės dėl purkštukų kompensacijų? Nes pas mane bendras kompensacijų kiekis neperlipa 9mm^3 neleistinos ribos. O karteryje jeigu tarpinės bus pradegusios nebus susikaupę suodžių, dėl to ir klausiu ar jo nereikia nuiminėti ar tai liečia tik dcat motorą? Su dinamometriniu raktu ką būtent reikia veržti? Dangtelis veržiasi šachmatiškai? Tavo foto beje neradau...

Sonixas

jei diagnostika gera matysi kuris purkstukas blogai dirba.taip kompas kompensuoja viena purkstuko nedarba reguliuojant kitus purkstukus.del karterio emimio jau rasiau anam poste jok jo nuiminet nereikia nieko napamatysi.tas liecia tik 85 kw cd motorus.viska ka gali padaryt tai po tarpiniu keitimo tepalus pakeist.su dinamometriniu prisisuka  pats purkstukas.
Zmogus moka ne uz darba,o uz kito zmogaus zinias :D

Tadas25

Supratau ačiū už informaciją šiandien mėginsim ardytis.