Avensio D4D purkstukai

Pradėjo simzem, Kovas 23, 2009, 22:42:47 PM

« ankstesnis - sekantis »

saresas

Jeigu ardysi tada galetum padaryt savo manuala ardymo, gal kitiem nariam butu pagalba susidurus su panasia problema 🙂

Tadas25

Pabandysiu padaryti ir foto ir visa info pasidalinti po remonto.

raipet

As kai keiciau purkstukus, naudojausi situ video
https://www.youtube.com/watch?v=8OPtJPt5Rl0
tik viska pasidariau is virsaus, nereikejo lyst po apacia.
Is turbinos iseinacio metalinio storo vamzdzio nuemimui reikejo 12mm galvutes ilgesnes, visa kita standartiskai paeiliui pagal ta filmuka
D4D 85kW

Tadas25

Situacija tokia trys purkštukai išsiėmė. Trečio cilindro užkepęs į šonus sukiojasi bet neišsitraukia... Bandom toliau

Tadas25

Dar toks klausimas iškilo jaučiu Sonixas ar dar kas žinos atsakymą. Kada reikalingas purkštuko lizdo reiberiavimas ta prasme išfrezavimas?

raipet

 Sveiki, norejau aptarti ir savo situacija. D4D 85kw jau mesdavo pastovu lengva juoda duma, net ir tolygiai vaziuojant, o kai uzspausdavau tai sleifas likdavo. Diagnostika nieko tragisko nerode, tik trecias purkstukas +2.5.
Buvo visi isimti ir patikrinti ant stendo, pasirode tik vienas dar vartotinas. Tai kaip suprasti ta diagnostika? Isvada, kad ji parodo, jog reikia juos lupti ir tikrinti.
Buvo atlikta restauracija, keiciant antgalius. Stendas patikrinimui pries remonta kainavo 33 Eu, remontas visu 4 vnt ir stendas po remonto 340Eu.
Sudejus ir uzkurus is kart pasigirdo kalenimas ir uzsilus varikliui ji nedingo. Padariau po beveik menesio diagnostika ir ji manes nenudziugino. Jei tiketi jos parodymais tai du purkstukai reikia vel remontuoti J[/color], o jei netiketi tai bent reikia ketvirta purkstuka vel lupti, nes rodo +4.2 ir deti ant stendo. Su tokiu kalenimo nera malonu vazineti. Kas cia galejo atsitikti? Stendas po remonto rodo, kad jis nieko per daug nesiskiria nuo visu kitu suremontuotu.Klausimas butu jei diagnostika rodo, kad kompensacija +4.2 tai ar sis purkstukas uzsikises ar kiauras?
D4D 85kW

Sonixas

Citata iš: Tadas25 Įrašytas Sausis 25, 2017, 00:10:58 AM
Dar toks klausimas iškilo jaučiu Sonixas ar dar kas žinos atsakymą. Kada reikalingas purkštuko lizdo reiberiavimas ta prasme išfrezavimas?
raibieriot reikia tada kai  purkstuko tarpine pradega i galvos puse o ne i virsu ir kai sudega galvutes krastas
Zmogus moka ne uz darba,o uz kito zmogaus zinias :D

Tadas25

Sonixas, ačiū,supratau. Visgi trečio purkštuko nepavyko išlupti. Mašiną nutempta į purkštukai.com. patikėta specialistam, kurie tuo užsiima. Apie remonto eigą, kaštus pranešiu, kai žinosiu.

Sonixas

jei dar sukiojosi purkstukas nera taip blogai tik is apacios paremt reikejo su mantiruote butu islindes.na bet vistiek geras sprendimas palikt tiem kas ismano ta darba
Zmogus moka ne uz darba,o uz kito zmogaus zinias :D

Sonixas

Citata iš: raipet Įrašytas Sausis 25, 2017, 08:40:03 AM
Sveiki, norejau aptarti ir savo situacija. D4D 85kw jau mesdavo pastovu lengva juoda duma, net ir tolygiai vaziuojant, o kai uzspausdavau tai sleifas likdavo. Diagnostika nieko tragisko nerode, tik trecias purkstukas +2.5.
Buvo visi isimti ir patikrinti ant stendo, pasirode tik vienas dar vartotinas. Tai kaip suprasti ta diagnostika? Isvada, kad ji parodo, jog reikia juos lupti ir tikrinti.
Buvo atlikta restauracija, keiciant antgalius. Stendas patikrinimui pries remonta kainavo 33 Eu, remontas visu 4 vnt ir stendas po remonto 340Eu.
Sudejus ir uzkurus is kart pasigirdo kalenimas ir uzsilus varikliui ji nedingo. Padariau po beveik menesio diagnostika ir ji manes nenudziugino. Jei tiketi jos parodymais tai du purkstukai reikia vel remontuoti J[/color], o jei netiketi tai bent reikia ketvirta purkstuka vel lupti, nes rodo +4.2 ir deti ant stendo. Su tokiu kalenimo nera malonu vazineti. Kas cia galejo atsitikti? Stendas po remonto rodo, kad jis nieko per daug nesiskiria nuo visu kitu suremontuotu.Klausimas butu jei diagnostika rodo, kad kompensacija +4.2 tai ar sis purkstukas uzsikises ar kiauras?

tai reiskia jok jisai pila kura.o tai reiskia nera kompresijos pramusta tarpine purkstuko arba blogas purkstukas.
Zmogus moka ne uz darba,o uz kito zmogaus zinias :D

Tadas25

Na buvo visokių minčių, kad susikonstruot kažkokį "siomniką", bet baisu neužlaušt jo, paskui bus daugiau reikalų, plius lizdai gerokai pritukę ir vienas lyg ir pasideformavęs tai be reiberavimo būtų neišėję išsisukt, o tokių įrankių neturiu, ne kasdien reikia lupti purkštukus. Kažko blogo neprisidariau, pabandžiau neišėjo, kitą kartą žinosiu. Skambino iš serviso sakė šiandien greičiausiai nespės surinkti, purkštuką išlupė. Purkštukai faktiškai visi mirę, pirmasis geresnių parametrų. Trečias, kuris neišsitraukė su visiškai pradegusiu antgaliu. Bet purkštukai remontuojami vienas 75e. Po remonto manau ir arklių turėtų daugiau atsirasti, nes paskutiniu metu pastebėjau, kad lyg ir trauka silpnesnė paliko. Teisingai mąstau? Visą reziumė pasakysiu greičiausiai rytoj.

Tadas25

#326
Naujienos tokios, mašina paimta iš serviso, teko palikti 433eur... Kaip ir sakiau, pasak juos visiem purkštukam buvo jau ne kas... Davė ataskaitas prieš remontą ir po remonto. Kalenimas prie aukštų apsukų dingo, tačiau po atsiėmimo iš serviso teko nusigąsti nes pradžioje trauka buvo net mažesnė nei atiduodant mašiną tvarkyti, detaliau apžiūrėjus rasta nepajungta vakuumo šlangutė, trauka atsirado, tačiau, kad ženkliai butų geresnė nei prieš tai, nepastebėta, na gal vos vos. Varines tarpinės po purkštuku rekomendavo keisti kas 100tūkst. Pajungus diagnostiką kompensacijos 1,3,4 forsunkės tarp +1 ir-1, o 2 rodo -1,5.

Viktoras777

#327
Na su tais purkstukais toyotom tai nekas ziuriu. Pernai savo Avensis 85kw d4d visus 4 purkstukus restauravau, siemet jau itariu vel kazkas negerai su jais... Atsirado vibracija kartais esant darbineje temp variklio ypac po ilgesnes keliones esant laisvom variklio apsukom... Toliau keliant apsukas ties 1600rpm uzeina dreba masina lyg kas issibalansave butu... smagratis pakeistas katik naujas plaukiojantis su visu komplektu LUK, nes pabusuodavo jau. vibracija ta pati buvo ir pries keitima smagracio,  tad tikrai ne tame beda... Kas keisciausia, vedasi prie salciu labai gerai, trauka gera, sanaudos geros, bet ta vibracija esant laisvom apsukom dirba netolygiai variklis kai karstas, bet apsukos kai ikaltos rodykle nesokineja. Saltas ir nepasiekus temp darbines dirba graziai ir tolygiai. Kuras visada is neste, po restauracijos nuvaziuota tik 10k km. klaidu jokiu nemeta.

Bacardis

Kazkur esu girdejas, o gal nusisnekesiu, kad geriau deti gerus devetus, negu restauruoti... Bet cia gal as klystu... Sonixas arba Bemsas gal geriau zino apie tai ;)

Tadas25

Citata iš: Viktoras777 Įrašytas Sausis 26, 2017, 21:26:10 PM
Na su tais purkstukais toyotom tai nekas ziuriu. Pernai savo Avensis 85kw d4d visus 4 purkstukus restauravau, siemet jau itariu vel kazkas negerai su jais... Atsirado vibracija kartais esant darbineje temp variklio ypac po ilgesnes keliones esant laisvom variklio apsukom... Toliau keliant apsukas ties 1600rpm uzeina dreba masina lyg kas issibalansave butu... smagratis pakeistas katik naujas plaukiojantis su visu komplektu LUK, nes pabusuodavo jau. vibracija ta pati buvo ir pries keitima smagracio,  tad tikrai ne tame beda... Kas keisciausia, vedasi prie salciu labai gerai, trauka gera, sanaudos geros, bet ta vibracija esant laisvom apsukom dirba netolygiai variklis kai karstas, bet apsukos kai ikaltos rodykle nesokineja. Saltas ir nepasiekus temp darbines dirba graziai ir tolygiai. Kuras visada is neste, po restauracijos nuvaziuota tik 10k km. klaidu jokiu nemeta.
Pamąstymui... kai variklis šaltas apsukos būna didesnės, dėl to variklis dirba didesniais sūkiais t.y truputį išsitempęs jeigu galima taip pavadinti, o nukritus apsukoms įtempimas kažkiek atsileidžia. Nebus variklio pagalvė? Pas mane panašiai yra trukusi variklio pagalvė ieškausi kur pirkti bet vis neatrandu šroto... už naują 400e daugoka.