Avensio D4D purkstukai

Pradėjo simzem, Kovas 23, 2009, 22:42:47 PM

« ankstesnis - sekantis »

RDeEsser

Citata iš: ketvirtasis Įrašytas Spalis 14, 2015, 16:34:23 PM
Kažin kur galima juos restauruoti Kaune? Turiu du purkštukus nuo II Avensio, sutvarkęs parduosiu, bus verslas. :G :G :G
Tai verslas bus nulinis,nes restauravimas ar restauruotas purkštukas kainuoja tiek pat.Na nebent pirkėjas papultų iš kokio bunkerio kuriam dolampočki...
E

ketvirtasis

Citata iš: RDeEsser Įrašytas Spalis 14, 2015, 20:04:17 PM
Tai verslas bus nulinis,nes restauravimas ar restauruotas purkštukas kainuoja tiek pat.Na nebent pirkėjas papultų iš kokio bunkerio kuriam dolampočki...
Vau, nuvylei :-/ ;) tikėjausi "pralobti", dabar gi teks į konteinerį. :(

ginciavas

Citata iš: ketvirtasis Įrašytas Spalis 15, 2015, 08:00:44 AM
Vau, nuvylei :-/ ;) tikėjausi "pralobti", dabar gi teks į konteinerį. :(

Kas restauruoja, superka ir blogus purkstukus. Kaina priklauso nuo purkstuko stovio. As uz savo visiskai kiaurus  buvau gaves po 50 lt.

Dyzeliukas

Pas mane 2004m. 2,0d avensis pradejo piltis vis labiau juodais dumais. Jauciu purkstukams ar siurbliui sakes. Kur patikimai Kaune remontuot ir diagnozuot?

ginciavas

Citata iš: Dyzeliukas Įrašytas Gruodis 01, 2015, 12:20:57 PM
Pas mane 2004m. 2,0d avensis pradejo piltis vis labiau juodais dumais. Jauciu purkstukams ar siurbliui sakes. Kur patikimai Kaune remontuot ir diagnozuot?
Pirma pasitikrink egr.

Tadas25

Sveiki,

Nenoriu kurti naujos temos, todėl savo bėda bandysiu pasidalinti čia ir lauksiu patarimų. Susidūriau su bėda, jog prie žemesnės temperatūros pradėjo sunkiai vestis TOYOTA AVENSIS  D4D 2.2l 110kw variklis. Pradžioje maniau, jog blogai funkcionuoja pakaitinimo žvakės, jas patikrino mechaniniu būdu (Su laideliu priliečiant prie akumuliatoriaus), žvakės veikia. Tuomet prisiskaitinėjau internete, jog prieš vedant, būtent TOYOTOS gamintojų variklius, reikia laikyti numynus akseleratoriaus pedalą, toks manevras irgi nepadėjo. Teko ieškotis auto elektriko, prijungus prie kompo trečias purkštukas rodo +2,9 kiti proto ribose neperlipa -2 ir +2 ribų. Pasak elektriko reikėtų jau keisti purkštuką. Blogas šalto variklio startas gali būti būtent dėl tokio purkštuko darbo? ar purkštuko darbą gali įtakoti kita sistemos dalis? purkštuką keisti nauju? dėvėtu ar jį galima restauruoti? kokios išėmimo kainos? ar įmanoma pačiam pasikeist be didelio vargo?
Dar prisiskaitinėjau apie RVS priedą, kuro sistemos ir pačio siurblio parametrų atstatymui. Ar bandę kas nors jį ar čia tik bobučių pasakos? Beje prieš naudojant šį priedą kiek rašo būtina išsivalyti kuro baką, nes jis gan agresyviai reaguoja su nešvarumais bake ir juos sukelia į visą kuro sistemą. Iš karto ačiū už patarimus.

Raiforas

Pradziai gal pasitikrink ar atrask kas paskolintu scv voztuva pasibandimui. Jei pradejo blogai vvestis kai atveso oras bus 90% kaltas voztuvas. RVS bobuciu pasakos pinigai vejais.

Tadas25

Tai purkstukui dar ne misios?

ginciavas

Citata iš: Tadas25 Įrašytas Gruodis 19, 2015, 13:17:49 PM
Tai purkstukui dar ne misios?
+2,9 tai jau nieko gero iš purkštuko, tikslesnius parametrus parodys tik stendas.

Tadas25

Tai kokia purkstuku tolerancija galima? Dabar tie scv voztuvai stovi du kiek zinau, raudonas ir zalias, ar jie geri galima patikrinti matuojant varza ar dar kaip? Jei jie blogai dirba neturetu buti blogas kuro slegis, pulsuojancios apsukos ir bloga trauka? Nes nieko panasaus nera.

ginciavas

Purkštukų konpensacijų ribos yra nuo +3 iki -3. Kai darė diagnostiką turėjo matyti kuro slėgį ir jei jis butu buvęs blogas, meistras turbūt pasakytu. O dabar belieka tik purkštukai. Manau imk juos ir vežk ant stendo, to pačiu tarpines pasikeisi.

Tadas25

Tai va butent kad kuro slegis geras. Kitose temose skaiciau apie ecu softo atnaujinima. Beda gali buti tame.?

ginciavas

#222
Kiek laiko turi šį avensį ir iš kur jis atvykęs?

Tadas25

Pusmetis, saltu oru jis nemates, Italijos.

ginciavas

Tada gali ir softo atnaujinimas padėt.