Avensio D4D purkstukai

Pradėjo simzem, Kovas 23, 2009, 22:42:47 PM

« ankstesnis - sekantis »

alegirtasz

Citata iš: Metsys Įrašytas Kovas 19, 2017, 17:41:25 PM
Labai įdomi problema :)
Šiaip dyzeliui, dėl užsivedimo nelabai daug yra kur gesti, purkštukai, tarpinės po purkštukais, kuro padavimo sistema (aukšto slėgio siurblys, kuro filtrai, kuro siurblys), kompresija - retai manau ir maždaug tiek.

Pirmiausia patikrink tepalo lygį ar jo nedidėja ir ar nemažėja.
Dėl purkštukų pasidaryk diagnostiką, kur kompensacijas matysi, jei jie negerai veikia, tai parodys. Kaina nedidelė.
Tada pas D4D toyota variklių, normalesnį meistrą pračekink tarpines po purkštukais ar jos neprapūstos, kaina taip pat nedidelė ar net už dyką patikrins.

Nepradėk pats keist visko iš eilės, visos patikros užtruka, bet kartais verta būt kantriam :)

Ačiū už nuomonę! Pas kelis vietinius teiravausi, tai neturi galimybės kompensacijas pažiūrėti, bandysiu ieškoti toliau. Apie tarpines taip pat pagalvojau. Ir kvailiausia, kad neina patikrinti, kai nesikuria, nes būnu kiame mieste ir iš streso kuriu, kol užsikuria ir varau toliau :D o kol bėdos nėra, kompas nieko neparodys. Dar pastebėjimas, kad borto kompas rodo man vidutines 4.2 - 4.4 nors realiai žiemą su pašildymais buvo apie 7 mišrios, dabar 6.3 mišrios, labai didžiulė paklaida ir važiuoju labiau pensininko režimu. P. S. man bmw 320 110 kw rodydavo 6 l vid :D turbūt tikrai neagresyviai važiuoju

alegirtasz

Buvau ant kompo visų rodo nuo 0 iki 1, o ketvirto +2. Padavė gazo, tai žiauriai juodų dūmų daug, atrodo kartas nuo karto pravaikau. Gali būti susiję čia?

Metsys

0 ir +1 dar visai norma, kartais tos kompensacijos gerėja ar blogėja tai į vieną tai į kitą pusę. Bet +2 tai jau nemažai, bet dar ne bėda gali būt. Pas mane asmeniškai juodų dūmų beveik visai nėra, kad ir kaip bespaustum, na truputį paduoda tamsios dulksnos tokios ir tiek.

Pabandyk EGR dar pasitikrint, gal jis stipriai pasikimšęs. Beje dėl sunkaus užvedimo, kiek čia forume teko skaityt tai SCV vožtuvas daug kam padėjo, bet jis būna susijęs ir su apsukų plaukiojimu. Nežinau ar jį galima patikrint kaip nors.

Tepalo lygį tikrinai, nemažėja? O jei per alsuoklį (į turbiną einantį) teka tepalas pastoviai, nuvalius, tai didelė tikimybė, kad purkštukų tarpinės prapūstos.

alegirtasz

Citata iš: Metsys Įrašytas Kovas 20, 2017, 20:12:21 PM
0 ir +1 dar visai norma, kartais tos kompensacijos gerėja ar blogėja tai į vieną tai į kitą pusę. Bet +2 tai jau nemažai, bet dar ne bėda gali būt. Pas mane asmeniškai juodų dūmų beveik visai nėra, kad ir kaip bespaustum, na truputį paduoda tamsios dulksnos tokios ir tiek.

Pabandyk EGR dar pasitikrint, gal jis stipriai pasikimšęs. Beje dėl sunkaus užvedimo, kiek čia forume teko skaityt tai SCV vožtuvas daug kam padėjo, bet jis būna susijęs ir su apsukų plaukiojimu. Nežinau ar jį galima patikrint kaip nors.

Tepalo lygį tikrinai, nemažėja? O jei per alsuoklį (į turbiną einantį) teka tepalas pastoviai, nuvalius, tai didelė tikimybė, kad purkštukų tarpinės prapūstos.

Beveik baigiu apsispręsti dėt purkštukus ant stendo (atkris klausimas dėl jų ir tuo pačiu tarpinių). Egr valiau prieš 5k km aptarnavimo metu (pagr. diržas, rolikai, filtrai, tepalai ir t.t.). Svc irgi domina, galbūt ir jis kažką įtakoja, nes kartais šalta antru bėgiu arba atbulu pradeda trukčiot, bet išmimi sankabą, pagazuoji ir gerai. Tepalų per 5 k nei mažėja, nei daugėja :) taip kad teks viską žiūrėt iš eilės turbūt :) P. S. diržą keičiau pas seno kirpimo meistrą - kaimyną (senas), negalėjo jis degimo kampą ne tokį pastatyt? Gal per daug kuro užpila ir dūmina? Pensininko režimu 6.5 70% užmiestis nesmaugiant ir 30% mieselyje su vienu šviesoforu. Gal daugoka kuro? Kaip ir viskas gerai apart to, kad dūmina, bandysiu dar pravaikyt ryt ir kad gerai užkaitus nesikuria. Vibracija ant laisvų pašilus, bet čia gal smagratis savo duoda. Kur kaune ar dar geriau marijampolėje gerai tikrina purkštukus? Ačiū :))

kosmozona

Sveiki kolegos, nusipirkau Avensis 2.2 110kw. Servise iškart pasakė kad vienam purkštukui galas. Kadangi pirma mano dyzeline Toyota – esu visiškai žalias ir turiu porą klausimų. Ar šituos purkštukus įmanoma restauruoti? Jeigu taip – kas tuo užsiima (tvarkingai žinoma ). Jeigu negalima restauruoti – ar verta pirkti iš šroto?

vytska

Vilniuje UAB Autura remontuoja purkštukus (jei reikia antgalius keičia ir dar rimčiau), turi stendus patikrai, suteikia naujus kodus purkštukam (pririša taip sakant) daugiau nei prieš metus remontavau, viskas veikia, kuriasi gerai, važiuoja normaliai. Kiti gal kitus parekomenduos.
vytska

kosmozona

2 Vytska: Ačiū lb, butent Vilniuje man ir aktualu

vytska

Nėr už ką , yra dar UAB Oro srautas, gal ir daugiau per google rastum, bet patirties tik su UAB Autura teko turėti.
vytska

Tuziukas

o kokia kompensacija normoje yra? pas mane 1 -1 1 -2 . d4d 2004m 2.0d

slashas

#369
Citata iš: Tuziukas Įrašytas Gegužė 12, 2017, 16:13:27 PM
o kokia kompensacija normoje yra? pas mane 1 -1 1 -2 . d4d 2004m 2.0d
Kuo arčiau 0 tuo geriau ;) o kaip su slėgiu common raile?

Tuziukas

bet del sitokiu duomenu gali mesti juoda duma, ir kai greiciau spaudi akseleratoriu buna jog sutrukciojimas ivyksta?

slashas

#371
Citata iš: Tuziukas Įrašytas Gegužė 13, 2017, 10:42:22 AM
bet del sitokiu duomenu gali mesti juoda duma, ir kai greiciau spaudi akseleratoriu buna jog sutrukciojimas ivyksta?
Gali dėl daug ko būti, reiktų log'ą darytis ir žiūrėti slėgį ir kompensacijas kai dūmą meta ir trūkčioja ;) tiesa - reiškia, kad šitas purkštukas šiek tiek "kiauras" :) bet neišsigastame, bent jau pas LC prado +- ribos yra iki 3 ;)

Tuziukas

stai kaip atrodo bendras vaizdas ant laisvu... ka manote? dumingumas per didelis

slashas

Turi kas avensio d4d manuala? Reiktų užmesti akį kiek turi būti maf gm/sec ir EGR POS. Na ir pas tave 4 purkštukas šiek tiek "myža" reiktų irgi min/max ribas pažiūrėti šiems varikliams.

Laisvidas

Sunku pasakyt ,bet 4 purkstukas lyg ir kaip tik bando kompensuot , egr isplautas? Ant kiek tu dumu yra ? Sutrukciojimas gali ivykt ir del egro.