Toyota Avensis D Cat keistenybės

Pradėjo dixxremis, Kovas 17, 2013, 18:49:26 PM

« ankstesnis - sekantis »

MindaugasB

Citatadixxremis parašė:
Citataegariukas1 parašė:
Na cia tikrai liudnoka,kelios problemos,ir tos panasios.Ne taip kaip pezo ar citrinos klube:DPraktiskai chatas vyksta:D

Man irgi įdomu pasodarė. Negi niekas nepasiūlys sprendimo ar atsakymo. Pvz. kodėl užsikiša tas filtras. Kada užsikiša tas filtras. Toyota rašo, kad šis filtras tarnauja visą auto eksplotavimo laiką.

Geriausia ką tau pasiūlys čia esantys, tai sumokėti vieną kartą už įšpjovimą. Berods Kaune Startline turi pasisekimą tarp klubiečių.

Kodėl užsikiša filtras? Manau todėl, kad važinėjama mašina yra, degalai dega, išmetamosios dujos keliauja lauk... Pastatyk kieme ir nesikimš.

O užsikiša tada, kai užsikiša. Vieniem greičiau, kitiems kiek vėliau. Ir Toyota nemeluoja. Garantija juk iki 100 000 km, tad tiek nuvažiavus DPF neužsikiš. Kolkas negirdėjau, kad kam užsikišo iki 100k ridos.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Jurgis

Temos autoriau, ar tikrai perskaitei visas temas apie DPF problemas?:) Atsakymas vienas: tavo sistema vykdo regeneracija, todel matai melyna/pilka duma. Statyk emuliatoriu ir operuok filtra lauk, nes taip pavazinejus gali uzkimsti ir katalizatoriu

katana7

Citatadixxremis parašė:
Citataegariukas1 parašė:
Na cia tikrai liudnoka,kelios problemos,ir tos panasios.Ne taip kaip pezo ar citrinos klube:DPraktiskai chatas vyksta:D

Man irgi įdomu pasodarė. Negi niekas nepasiūlys sprendimo ar atsakymo. Pvz. kodėl užsikiša tas filtras. Kada užsikiša tas filtras. Toyota rašo, kad šis filtras tarnauja visą auto eksplotavimo laiką.
DPF resursas yra apie 180-200 tūkst. km, priklausomai nuo eksploatacijos sąlygų (važinėjant užmiestyje tarnaus ilgiau, mieste mažiau), o ne visam auto eksploatavimo laikui. Todėl užsienyje ir parduoda auto, kad nereikėtų DPF keisti.
Mano nuomone reikėjo ne priedus pilti, o atlikti priverstinę regeneraciją, o DPF užsikišimas, tai tik pasekmė, gal EGR užsikišęs, MAF daviklis užsinešęs, purkštuvai blogai veikia, turbina ir t.t.(čekas gali ir nedegti).

dixxremis


MindaugasB

Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

zhygis

#20
Pas mane dabar ta pati problema, atsibodo tie dumai. Mano servise sake, kad cia del salto oro riebina misini, del to DPF uzsikimsineja. dixxremi - ka padarei kad problemos nebera? Jei ismetei DPF - kur, uz kiek? Pakonsultuok prasau.

dixxremis

CitataMindaugasB parašė:
Regeneraciją padarei?

Ne. Operacija. Padaryta sėkmingai:)

dixxremis

Citatazhygis parašė:
Pas mane dabar ta pati problema, atsibodo tie dumai. Mano servise sake, kad cia del salto oro riebina misini, del to DPF uzsikimsineja. dixxremi - ka padarei kad problemos nebera? Jei ismetei DPF - kur, uz kiek? Pakonsultuok prasau.


Kokiam mieste esi?

zhygis


Modka

Citatazhygis parašė:
Pas mane dabar ta pati problema, atsibodo tie dumai. Mano servise sake, kad cia del salto oro riebina misini, del to DPF uzsikimsineja. dixxremi - ka padarei kad problemos nebera? Jei ismetei DPF - kur, uz kiek? Pakonsultuok prasau.
riebina misini ne del salto oro o del to kad valo dpf. dcat turi dvi valymo sistemas penktu purkstuku ir riebinant misini.
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

Vaidas81

#25
Citatamodka parašė:
Citatazhygis parašė:
Pas mane dabar ta pati problema, atsibodo tie dumai. Mano servise sake, kad cia del salto oro riebina misini, del to DPF uzsikimsineja. dixxremi - ka padarei kad problemos nebera? Jei ismetei DPF - kur, uz kiek? Pakonsultuok prasau.
riebina misini ne del salto oro o del to kad valo dpf. dcat turi dvi valymo sistemas penktu purkstuku ir riebinant misini.

Gal gali detaliau  - apie tą 'mišinio riebinimą". Spėju, kad tai tiesiogiai susiję su šaltu oru ir būdinga visiems dyzeliams. Kodėl tas kvapas (ne dyzelino, bet lyg acetono, svylančių pelenų) D-CAT'uose labiau pasijaučia šaltuoju sezonu (ne vasarą) varikliui nespėjus pasiekti darbinės temperatūros? Ar čia gamintojų tokia būtinybė specialiai numatyta išmetimo sistemai greičiau įkaitinti ir DPF regeneracijai paspartinti? Ir aplamai, koks esminis skirtumas tarp šių abiejų valymo sistemų, juk abiem atvejais kuras į išmetimo sistemą (DFP filtrą) patenka tik per 5-ą purkštuką.

Modka

CitataVaidas81 parašė:
Citatamodka parašė:
Citatazhygis parašė:
Pas mane dabar ta pati problema, atsibodo tie dumai. Mano servise sake, kad cia del salto oro riebina misini, del to DPF uzsikimsineja. dixxremi - ka padarei kad problemos nebera? Jei ismetei DPF - kur, uz kiek? Pakonsultuok prasau.
riebina misini ne del salto oro o del to kad valo dpf. dcat turi dvi valymo sistemas penktu purkstuku ir riebinant misini.

Gal gali detaliau  - apie tą 'mišinio riebinimą". Spėju, kad tai tiesiogiai susiję su šaltu oru ir būdinga visiems dyzeliams. Kodėl tas kvapas (ne dyzelino, bet lyg acetono, svylančių pelenų) D-CAT'uose labiau pasijaučia šaltuoju sezonu (ne vasarą) varikliui nespėjus pasiekti darbinės temperatūros? Ar čia gamintojų tokia būtinybė specialiai numatyta išmetimo sistemai greičiau įkaitinti ir DPF regeneracijai paspartinti? Ir aplamai, koks esminis skirtumas tarp šių abiejų valymo sistemų, juk abiem atvejais kuras į išmetimo sistemą (DFP filtrą) patenka tik per 5-ą purkštuką.
nes nepasiekus darbines temperaturos nepasileidzia regeneracija penkto purkstuko galima tikpriverstinai paleisti nepasiekus darbines temp. misinys riebinamas ne per 5 purkstuka. vasara greiciau syla auto ir pasileidzia regeneracija per 5 purkstuka. sorry daug klausimu jei ko nesupratai klausk arba ankstesnius postus paskaityk turetum suprasti.
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

Vaidas81

Citatamodka parašė:
CitataVaidas81 parašė:
Citatamodka parašė:
Citatazhygis parašė:
Pas mane dabar ta pati problema, atsibodo tie dumai. Mano servise sake, kad cia del salto oro riebina misini, del to DPF uzsikimsineja. dixxremi - ka padarei kad problemos nebera? Jei ismetei DPF - kur, uz kiek? Pakonsultuok prasau.
riebina misini ne del salto oro o del to kad valo dpf. dcat turi dvi valymo sistemas penktu purkstuku ir riebinant misini.

Gal gali detaliau  - apie tą 'mišinio riebinimą". Spėju, kad tai tiesiogiai susiję su šaltu oru ir būdinga visiems dyzeliams. Kodėl tas kvapas (ne dyzelino, bet lyg acetono, svylančių pelenų) D-CAT'uose labiau pasijaučia šaltuoju sezonu (ne vasarą) varikliui nespėjus pasiekti darbinės temperatūros? Ar čia gamintojų tokia būtinybė specialiai numatyta išmetimo sistemai greičiau įkaitinti ir DPF regeneracijai paspartinti? Ir aplamai, koks esminis skirtumas tarp šių abiejų valymo sistemų, juk abiem atvejais kuras į išmetimo sistemą (DFP filtrą) patenka tik per 5-ą purkštuką.
nes nepasiekus darbines temperaturos nepasileidzia regeneracija penkto purkstuko galima tikpriverstinai paleisti nepasiekus darbines temp. misinys riebinamas ne per 5 purkstuka. vasara greiciau syla auto ir pasileidzia regeneracija per 5 purkstuka. sorry daug klausimu jei ko nesupratai klausk arba ankstesnius postus paskaityk turetum suprasti.

Tiesa sakant, nevisiškai pagaunu...Tai šiuo atveju (šaltuoju metu) mišinys riebinamas siekiant greičiau įkaitinti išmetimo sistemą, ar kaip? Bet koks tikslas nuolat kiekvieną kartą šylant sistemai iš naujo "priverstinai" valytis DPF'ui (jei vos prieš dieną regeneracija buvo pilnai atlikta)? Kaip tik maniau, kad be 5-to purkštuko jokia regeneracija nevyks- juk tik per ji kuras patenka į išmetimo sistemą, kuriai kaistant jis pradeda deginti visus suodžius. Þodžiu, aš kalbu apie štai apie šią nepabaigtą išdiskutuoti temą - http://www.toyotaclub.lt/forum/viewthread.php?forum_id=136&thread_id=2895&rowstart=20

vitiok

CitataVaidas81 parašė:
Citatamodka parašė:
CitataVaidas81 parašė:
Citatamodka parašė:
Citatazhygis parašė:
Pas mane dabar ta pati problema, atsibodo tie dumai. Mano servise sake, kad cia del salto oro riebina misini, del to DPF uzsikimsineja. dixxremi - ka padarei kad problemos nebera? Jei ismetei DPF - kur, uz kiek? Pakonsultuok prasau.
riebina misini ne del salto oro o del to kad valo dpf. dcat turi dvi valymo sistemas penktu purkstuku ir riebinant misini.

Gal gali detaliau  - apie tą 'mišinio riebinimą". Spėju, kad tai tiesiogiai susiję su šaltu oru ir būdinga visiems dyzeliams. Kodėl tas kvapas (ne dyzelino, bet lyg acetono, svylančių pelenų) D-CAT'uose labiau pasijaučia šaltuoju sezonu (ne vasarą) varikliui nespėjus pasiekti darbinės temperatūros? Ar čia gamintojų tokia būtinybė specialiai numatyta išmetimo sistemai greičiau įkaitinti ir DPF regeneracijai paspartinti? Ir aplamai, koks esminis skirtumas tarp šių abiejų valymo sistemų, juk abiem atvejais kuras į išmetimo sistemą (DFP filtrą) patenka tik per 5-ą purkštuką.
nes nepasiekus darbines temperaturos nepasileidzia regeneracija penkto purkstuko galima tikpriverstinai paleisti nepasiekus darbines temp. misinys riebinamas ne per 5 purkstuka. vasara greiciau syla auto ir pasileidzia regeneracija per 5 purkstuka. sorry daug klausimu jei ko nesupratai klausk arba ankstesnius postus paskaityk turetum suprasti.

Tiesa sakant, nevisiškai pagaunu...Tai šiuo atveju (šaltuoju metu) mišinys riebinamas siekiant greičiau įkaitinti išmetimo sistemą, ar kaip? Bet koks tikslas nuolat kiekvieną kartą šylant sistemai iš naujo "priverstinai" valytis DPF'ui (jei vos prieš dieną regeneracija buvo pilnai atlikta)? Kaip tik maniau, kad be 5-to purkštuko jokia regeneracija nevyks- juk tik per ji kuras patenka į išmetimo sistemą, kuriai kaistant jis pradeda deginti visus suodžius. Þodžiu, aš kalbu apie štai apie šią nepabaigtą išdiskutuoti temą - http://www.toyotaclub.lt/forum/viewthread.php?forum_id=136&thread_id=2895&rowstart=20
Gal paranoiskai nuskambes bet as manau kad gamyklsikai ivestoje programoje del to DPF regeneracijos po jo resurso 150000-200000 isnaudojimo sistemoje ivesti parametrai dazniau jungti 5 purkstuko pagalba.Kitaip nesugalvoju nieko :) nes ir pas manes panasi situacija :)

Bemsas

Citatavitiok parašė:

Gal paranoiskai nuskambes bet as manau kad gamyklsikai ivestoje programoje del to DPF regeneracijos po jo resurso 150000-200000 isnaudojimo sistemoje ivesti parametrai dazniau jungti 5 purkstuko pagalba.Kitaip nesugalvoju nieko :) nes ir pas manes panasi situacija :)

Tiesiog filtras bus uzkimstas ir sistema bando ji isvalyti nesekmingai. Stovi gi davikliai, kurie mato filtro bukle ir paleidziama regeneracija.