Toyota Avensis D Cat keistenybės

Pradėjo dixxremis, Kovas 17, 2013, 18:49:26 PM

« ankstesnis - sekantis »

GALLANT

Na as kalbejau apie ta varianta, kai kranelio nera, su kompresorium nieko neprapusi, jei termostatas uzsidares, tai gali pusti kiek nori.

vitiok

Citata iš: Hausas Įrašytas Birželis 18, 2013, 10:47:22 AM
Visas neišbėga, nes reikia, kad termostatas atsidarytų. Variklis tūri būti užkaitęs pilnai, kad antifrizas cirkuliuotų didžiuoju ratu. Tik pilti antifrizą į taip įkaitintą variklį nepatartina, nes gali galva ar blokas trūkti nuo temperatūrų skirtumų. Geriausia palaukti kol variklis atauš, tada supilti antifrizo kiek telpa, vėl kaitinti variklį, kad atsidarytų termostatas ir pilti antifrizą kol bus pilna sistema.
Krc kraniukas turi but kaip suprantu,jei jo nera tai kaip pasiule auksciau -atlaisvint zarna ir pakaitint varikli-tada numaut ir visas turetu nubegt?

GALLANT

Tik nesugalvok tai daryt is duobes ir butinai kokia didele gumine pirstine uzsidek, as tai turiu kazkokia elektriko ar kazkieno tokia iki alkunes :)

saulius1966

Sveiki, turiu ir aš šokių tokių bėdų... Po oro filtro keitimo pateko svetimkūnis į turbiną (na nesakysiu kuriam servise apsižioplino, bet tas išlindo tik po dviejų savaičių - rezultatas sulankstyta turbinos sparnuotė - pasiūlė kapitalinį turbinos remontą, kad būtų 100 % "gut". Pasirašiau. Tuo pačiu pašalinom ir DPF, pastatytas emuliatorius. Po remonto kaip ir visaks gerai, traukia kaip žvėris, kuro sąnaudos sumažėjo, tik kol nepasiekia 2000 apsukų, jei staigiau nori akseleruoti, netraukia. Tik pasieka apsukas 2000 ir daugiau, eina kaip bitė. Turbiną remontavo turbo servise Vilniuje. Ar gal kam buvo tokia problema ir kaip tai išspresti ?

MindaugasB

Saulius1966, tą "gerajį servisą" prašom į dienos šviesą. Gal kitam žmogus nepasiseks dar labiau.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

AVENSIS D4D CHIP

Citata iš: saulius1966 Įrašytas Rugpjūtis 21, 2013, 23:02:02 PM
Sveiki, turiu ir aš šokių tokių bėdų... Po oro filtro keitimo pateko svetimkūnis į turbiną (na nesakysiu kuriam servise apsižioplino, bet tas išlindo tik po dviejų savaičių - rezultatas sulankstyta turbinos sparnuotė - pasiūlė kapitalinį turbinos remontą, kad būtų 100 % "gut". Pasirašiau. Tuo pačiu pašalinom ir DPF, pastatytas emuliatorius. Po remonto kaip ir visaks gerai, traukia kaip žvėris, kuro sąnaudos sumažėjo, tik kol nepasiekia 2000 apsukų, jei staigiau nori akseleruoti, netraukia. Tik pasieka apsukas 2000 ir daugiau, eina kaip bitė. Turbiną remontavo turbo servise Vilniuje. Ar gal kam buvo tokia problema ir kaip tai išspresti ?
tai kad d-cat tik nuo 2000aps ir traukia

saulius1966

Citata iš: MindaugasB Įrašytas Rugpjūtis 21, 2013, 23:48:50 PM
Saulius1966, tą "gerajį servisą" prašom į dienos šviesą. Gal kitam žmogus nepasiseks dar labiau.

Į dienos šviesą "nekelsiu", chebra gera, dirba šauniai, tiesiog pasitaikė "tokia diena" :)

saulius1966

Citata iš: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Rugpjūtis 22, 2013, 08:34:32 AM
tai kad d-cat tik nuo 2000aps ir traukia

Gal ir taip, bet prieš turbinos remontą nereikėjo bėgius perjungiant ant "apsukų" laikyti, kad nuspaudus pedalą važiuotu, o dabar , jei perjungi kokįą 3 šaibą iki 2000 aps nesieka, tai gali mint iki dugno, bet neima visai apsukų, kol iki 2000 nepakyla, na nebent pajudi labai švelniai, bet jei reikia staigiau šiek tiek "šoktelt", turi  gan aukštas apsukas laikyti.. ar gali būti dėl turbos perrinkimo ? Gal ten su geometrija kas nor ne taip ar pan. Gal kam buvo tokie bajeriukai

dtinas

traukia mano d-catas nuo 1700 - 1800 apsuku, kazkas pas Tave ne taip, nes ir pats rasei, kad pries remontus buvo geriau..

AVENSIS D4D CHIP

gal pries remonta po 2000 netrauke todel dabar jauciasi toks didelis lagas

saulius1966

#70
Citata iš: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Rugpjūtis 28, 2013, 11:58:51 AM
gal pries remonta po 2000 netrauke todel dabar jauciasi toks didelis lagas
Prieš remontą irgi traukė gerai :) reiks matomai Vilniuj į turbo servisą kada atvažiavus užsukt, o gal kas Klaipėdoj žinote gerą dyzelistą su diagnostine aparatūra ? Neturiu laiko gilintis į turbinos veikimo principus, bet maono manymu arba ne visai sparneliai remontinaime komplekte tokie kokie originalo, ar dar kas, bet kai matavo turbinos slėgį, tai normalaime darbo režime yra tikrai super, jaučiasi ir pagal trauką. Vienu žodžiu patarimų nesulaukiu :D Jei kas konkrečiai žinot nuo ko pradėt žiūrėt , mestelkit mintį

Saulius SSS

klubietis Vitiok klaipedoj gyvena. berods irgi d-cat turi.susisiek su juo.gal jis ka zino.
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

vitiok

Citata iš: saulius1966 Įrašytas Rugpjūtis 28, 2013, 21:27:39 PM
Prieš remontą irgi traukė gerai :) reiks matomai Vilniuj į turbo servisą kada atvažiavus užsukt, o gal kas Klaipėdoj žinote gerą dyzelistą su diagnostine aparatūra ? Neturiu laiko gilintis į turbinos veikimo principus, bet maono manymu arba ne visai sparneliai remontinaime komplekte tokie kokie originalo, ar dar kas, bet kai matavo turbinos slėgį, tai normalaime darbo režime yra tikrai super, jaučiasi ir pagal trauką. Vienu žodžiu patarimų nesulaukiu :D Jei kas konkrečiai žinot nuo ko pradėt žiūrėt , mestelkit mintį
Šilutės pl. 26 pirmais remontavais?

saulius1966


vitiok

#74
Citata iš: saulius1966 Įrašytas Rugpjūtis 29, 2013, 19:03:29 PM
Kaip ir...
Prasti atsiliepimai ?
nei blogu nei geru bet kiek pazystamu turiu visi kas turbas remontavos tai Kaune kazkodel o ne KLP :)
Klp isvis nera kiek zinau kas gerai turbas remontuoja su garantija,neskaitant aisku kiekviena garaza uz kampo kurie 1 uz kita geresni dedas :D atstovai teko girdet kad irgi siuncia i ta pati Kauna.