Avensis 2.0 TD turbina

Pradėjo MAgNeTAS, Kovas 25, 2009, 11:51:38 AM

« ankstesnis - sekantis »

kaktusas

Na bėdos visada būna nelaiku... gerai bent nereikėjo į 5 servisus važiuot, kad problemą surastų, tik aišku, galėjo būt kažkas segedęs ko remontas pigesnis :)
Tai patikrinimas ir kainavo 110, kaip ir žadėjo?

FUX

Nelabai taip, nuvaziavau sako 120lt uz gedimo suradima.(dar nerado iraso, kad registravausi, bet prieme) Poto nuolaida padare gavosi 105lt :)
Mindaugas,
Vilnius
Avensis 01 D4D Uni
----

Henris

na kaip planai del turbos? as irgi pasiziurejau slanga nuo oro filtru i turba, tai prie turbos tepaliuko biski buvo, bet tik ant sieneles slangos, tai kazkaip netikiu man man tepaliuka ji irgi pustu, nors per kaip minejau 4500km jau puse matuokles rodo, t.y. apie 0.5l. Bet ta bent jau viena nutekejima reik prie vakumo pompos susitvarkyt... Tai galoju gal turba apskritai biski tepalo turi pavartot minimaliai, gi ne nauja, o sukiai tai ohoho
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

FUX

turbina tai neturetu teplo valgyt, bet variklis tai gali siek tiek
Mindaugas,
Vilnius
Avensis 01 D4D Uni
----

NNZ

tai pas jį ir nevalgo tik šiektiek nelaiko pas mane ir ant pačio kraštuko yra tepalo
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

FUX

Na va grizau is serviso. Sako turbina viskas tvarkoj. Pripute 1 bara slegio, o kad biski tepaluota sako viskas norma taip ir turi buti. Taip kad dabar totaliai nebezinau ka daryt. Nuvaziavau i mototoja, sakau neteisingai gedima nustate, tai uzrase pakartotiniam apziurejimui....
Mindaugas,
Vilnius
Avensis 01 D4D Uni
----

Henris

Na nezinau, kas liecia tepalu suvartojima jei per 5000km suvartoja puse matuokles t.y. 0.5l, tai nemanau kad ia reik ieskot bedu. Pas mane panasos tepalo sanaudos, tik pastebejau paskutiniu metu, kad tepalo paryjims buna ji pakeitus, nuo max nukrenta iki puses, paskui lyg ir nemazeja, stbesiu toliau. O kasdel masinos netraukimo, cia vel 100 variantu gali buti. Visokie dacikai temperaturu, purkstukai, egr voztuvai, alsuokliai, liamda zondai, holo davikliai. Net neisivaizduociau nuo ko pradet. Jei diagnostika nieko itartino nerodo, tai belieka ieskot tokios at masinos ir pirmiausia keisti lengvai prieinamas dalis ir  palygint trauka, aisku tom pacim salygm kaippries pakeitima. Nereikia pamist , kad trauka priklauso ir nuo variklio ir lauko oro temperaturos, nuo kelio dagnos ir t.t. Manau, kad mototoja ta nieko neras, reiktu ieskotis kokio speco, kuris butu sprendes tokius galvosukius, bandyk ieskot forumuose atsiliepimu apie vunderkindus variklistus. Klaipedoj viena zinau, bet tau nepakeliui :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

FUX

na pas mane ne 0,5 l o 1,5 l sueda. O trauka lyginta su lygiai tokia pat kita masina, pas mane siek tiek trauka prastesne. Pas ji turbina labiau jauciasi
Mindaugas,
Vilnius
Avensis 01 D4D Uni
----

OSU_FC

Kad toje vietoje kur rasei slanga biski tepaluota nieko baisaus, taigi ten is alsuoklio garai eina. Kazkaip niezti nagai toje vietoje pasidaryti koki oil catch - can'a.

Henris

Na jei tepalo per 5000km sueda 1.5l, ir jis niekur nevarva, masina netraukia, tai kaip is sono paziurejus atrodytu, kad liudnos misios (kuom as nenoriu tiket), kitas pasakytu tepaliniam ziedam hana (eda tepala), kompresiniam ziedam hana(nera traukos, o turba sveika). Bet tokiu atveju turetum manau buti numines apie puse milijono su dyzeline toyota, kad jau ziedam butu amen, ir jei toki kieki tepalo ryja t.y. per keitimo laikotarpi apie 3l, tai jau ir katalyzas neturetu melyno dumo sulaikyt, bent jau ant didesniu apsuku turetu apsikakot dumais. Kazkas cia kazkur jauciu pakasta. Netikiu, kad varikliui amen, nebent skaitliukas buvo atsuktas konkreciai. Jei tepalo turba nedegina, per kur jis dar gali iseit tokiu kiekiu?? jei tirkino turba, manau tikrino ir intercooleri, jame gali kauptis tepalai. Jeisi isitikines kad niekur neleidzia, tai reiskia kad tik sudegina, bet pro kur, TIK TURBA ARBA PER GLUSAKA...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

OSU_FC

Pratesiant sarasa:
O kojala negali buti sunki ?
Gal koks salnikas leidzia?...

Henris

Bet jei salnikas leistu, manau plastmasines apsaugas nusiemus apaioj jau tikrai matytusi nuvarvejimai, vienas salinkas gali leisti kurs jungiasis su pavaru deze, kitas kitoi pusej. Arba pamasciau yra dar vienas variantas, gal tepalai shudini. Man pvz BP daugiau rydavo nei Casrtol, gal klampa netinkama, ziedai nebesugeba nubraukt tepalo nuo cilindru ir nuvarvint atgal i karteri, gal suklampejes yra ir virsuj laikosi visose kaiurymese. beje ka reiskia kojala negali buti sunki? :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

FUX

tai kad nelabai traukia masina tai spaudziu tiek kad pajudet is vietos :) su dyzeliu kazkaip nelakstau. O tepalas geras ELF 5W40 ir jo jau 3 L supyliau, tai negalejo pasent :D
Gal ziedai susideveje ar apkepe.. gal nuvaziavus puse milijono niekas nepasakys..
Mindaugas,
Vilnius
Avensis 01 D4D Uni
----

Henris

#103
Na tuos dalykus irgi galima isiaiskint, nezinau ar jau darei ar ne, pamatuot du dalykus reiktu: kompresija cilindruose, ir tepalo spaudima... Jei kompresija prasta viskas aisku kompresiniai gatavi, jei tepalo spaudimas per aukstas greiciausiai bus kad tepaliniai nelaiko, arba jau kompresija i carteri is cilindru. Bet jei sie dalykai normo ribose tada prie variklio neber ko list, ieskot kur leidzia...

P.S.: Beje kompresija cilindruose norejau kad ir man pamatuotu, bet niekas neapsiima matuot, sako per nauja masina kad ziedam hana butu, tai ir nezinau ar ji vienoda visuose cilindruose, nes pas mane trauka apmazeja siltom dienom varikliui ikaitus iki darbines temp, bet kiti sako normalu, nes paruosiamas liesesnis kuro misinys, davikliai reaguoja ir i oro tankuma. Hmm dar pamasciau, jei nebutu pas tave kompresijos turetu masina sunkiai kurtis.. Bet aisku gali taip ir nebuti :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

FUX

tai turbina prie aukstos temperaturos prasciau dirba, turbinai geriausia saltas oras ;]
Mindaugas,
Vilnius
Avensis 01 D4D Uni
----