Keletas naujoko klausimų

Pradėjo TYRAN, Gegužė 14, 2013, 13:45:49 PM

« ankstesnis - sekantis »

Modka

CitataTYRAN parašė:
Citataegariukas1 parašė:
Traukt turi pradet anksciau,nuo mazdaug 1800aps,sudrebet gali del nedirbancio purkstuko,beje rasei gal per mazai pasildei?Siuo metu laiku sildyt nereikia visai:)Vairas sunkesnis nei bulkos,bet didesniu greiciu vaziuojant pats tas.Garso izoliacija palyginus su kitom panasiu metu ir klases masinom tikrai nebloga,pvz peugeot 406 kriokia daug garsiau.Jei buvo uzsidegusi lempute,klaida liko atminty,diagnostika parodys

Diagnostika parodė, kad kuro siurblys nesudirbęs buvo. Vat ir spėliok ar ten vienkartinis reikalas ar pradžia kokio nors dizasterio. Nes neaišku niekaip.
kaip suprasti nesudirbes buvo siurblys? koks klaidos kodas?
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

TYRAN

Citatamodka parašė:
CitataTYRAN parašė:
Citataegariukas1 parašė:
Traukt turi pradet anksciau,nuo mazdaug 1800aps,sudrebet gali del nedirbancio purkstuko,beje rasei gal per mazai pasildei?Siuo metu laiku sildyt nereikia visai:)Vairas sunkesnis nei bulkos,bet didesniu greiciu vaziuojant pats tas.Garso izoliacija palyginus su kitom panasiu metu ir klases masinom tikrai nebloga,pvz peugeot 406 kriokia daug garsiau.Jei buvo uzsidegusi lempute,klaida liko atminty,diagnostika parodys

Diagnostika parodė, kad kuro siurblys nesudirbęs buvo. Vat ir spėliok ar ten vienkartinis reikalas ar pradžia kokio nors dizasterio. Nes neaišku niekaip.
kaip suprasti nesudirbes buvo siurblys? koks klaidos kodas?

Nežinau, parodė tik kad fuel kažkastais malfunction. Gal tiksliau ne nesudirbęs, bet netinkamai sudirbęs.

NNZ

Tai ten bus plunzeriai blogai sudirbe, kai prades pastoviai degt reikes keisti kiekvieno kaina po 900lt ir neaisku kuris nuejo. Dazniausiai visi keicia siurbli is sroto 300-600lt. cia jau kaip pasiseks
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

TYRAN

CitataNNZ parašė:
Tai ten bus plunzeriai blogai sudirbe, kai prades pastoviai degt reikes keisti kiekvieno kaina po 900lt ir neaisku kuris nuejo. Dazniausiai visi keicia siurbli is sroto 300-600lt. cia jau kaip pasiseks

Kas yra "plundzeriai"? :) Ir ką jie daro? Ir kiek jų yra? Ir kaip sužinoti, kuris jų nuėjo?

NNZ

kurio siurblio plunzeriai taip ir vaidinas, Jie reguliuoja kuro spaudima. Yra 2 vadinami SCV vienas su raudonu antgaliu kitas su zaliu. Kuris nuejo, kaznin kaip suzinoti, reik jau pas meistrus vezti.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

egariukas1

Kuro plunzeris negali nesudirbt,jis arba duoda spaudima,arba ne.Plunzerine pora vadinasi,pumpuoja kura i magistrale,o tie voztuvai svc vadinami,reguliuoja plunzerio sukurta spaudima

TYRAN

CitataNNZ parašė:
kurio siurblio plunzeriai taip ir vaidinas, Jie reguliuoja kuro spaudima. Yra 2 vadinami SCV vienas su raudonu antgaliu kitas su zaliu. Kuris nuejo, kaznin kaip suzinoti, reik jau pas meistrus vezti.

Ai žinau. Brolis Previai keitė. Tik pas jį pavadino aukšto slėgio ir žemo slėgio kuro siurblio davikliai. Kažkuris parėjo teko abu keisti. Tačiau forume kažkurioj temoj skaičiau, kažkuris forumietis pasidalino patirtimi, kad realiai jie tik fiškių spalva skiriasi ir jis dabar sėkmingai su dviem žaliais važinėja. Tikiuosi nepainioju nieko... Broliui kainavo kiekvienas po 600LTL + 240 už pakeitimą.

NNZ

nu jo gali but jei kas atrado kad jie tie patys, tai kad siurblio tokia kaina ar jis jis cia naujus po 600 lt pirko
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

TYRAN

CitataNNZ parašė:
nu jo gali but jei kas atrado kad jie tie patys, tai kad siurblio tokia kaina ar jis jis cia naujus po 600 lt pirko

Berods naujus

AvensisGK

Plunzeriai ir SCV voztuvai yra visiskai skirtingi daiktai. SCV voztuvai yra valdomi elektra ir montuojami auksto slegio kuro siurblio isoreje. Jie yra skirtingu spalvu ir tarpusavyje nesuderinami. Plunzeriai yra siurblio viduje ir norint juos pakeisti reikia ardyti siurbli.

TYRAN

CitataAvensisGK parašė:
Plunzeriai ir SCV voztuvai yra visiskai skirtingi daiktai. SCV voztuvai yra valdomi elektra ir montuojami auksto slegio kuro siurblio isoreje. Jie yra skirtingu spalvu ir tarpusavyje nesuderinami. Plunzeriai yra siurblio viduje ir norint juos pakeisti reikia ardyti siurbli.

Muset suprasiu iki galo kai problema iškis aikštėn. O dar vienas klausimas kolegoms. Čia tik man kai pastovi kamštyje ir pakaista mašina, galios sumažėja? Ir į gazo pedalą lėčiau reaguoja.

Homer

Greiciausiai pastovejus kamstyje tau galva pakaista.

MindaugasB

Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Artūras Alytus

CitataTYRAN parašė:
CitataAvensisGK parašė:
Plunzeriai ir SCV voztuvai yra visiskai skirtingi daiktai. SCV voztuvai yra valdomi elektra ir montuojami auksto slegio kuro siurblio isoreje. Jie yra skirtingu spalvu ir tarpusavyje nesuderinami. Plunzeriai yra siurblio viduje ir norint juos pakeisti reikia ardyti siurbli.

Muset suprasiu iki galo kai problema iškis aikštėn. O dar vienas klausimas kolegoms. Čia tik man kai pastovi kamštyje ir pakaista mašina, galios sumažėja? Ir į gazo pedalą lėčiau reaguoja.
Manau ne tik nuo stovėjimo kamštyje variklis sušyla iki darbinės temperatūros. Pas mane irgi panašiai. Darbinė temp. ir šiek tiek reaguoja lėčiau i gazą.

Artūras Alytus

CitataHomer parašė:
Greiciausiai pastovejus kamstyje tau galva pakaista.
Kai nusiraminsite, mes būsime pasirengę išgirsti ir jūsų problemas B)