Keletas naujoko klausimų

Pradėjo TYRAN, Gegužė 14, 2013, 13:45:49 PM

« ankstesnis - sekantis »

TYRAN

CitataHomer parašė:
Greiciausiai pastovejus kamstyje tau galva pakaista.

Tamsta Homer, kodėl Jūs leidžiate sau įžeidinėti mane?

TYRAN

Citataarturas1980 parašė:
CitataTYRAN parašė:
CitataAvensisGK parašė:
Plunzeriai ir SCV voztuvai yra visiskai skirtingi daiktai. SCV voztuvai yra valdomi elektra ir montuojami auksto slegio kuro siurblio isoreje. Jie yra skirtingu spalvu ir tarpusavyje nesuderinami. Plunzeriai yra siurblio viduje ir norint juos pakeisti reikia ardyti siurbli.

Muset suprasiu iki galo kai problema iškis aikštėn. O dar vienas klausimas kolegoms. Čia tik man kai pastovi kamštyje ir pakaista mašina, galios sumažėja? Ir į gazo pedalą lėčiau reaguoja.
Manau ne tik nuo stovėjimo kamštyje variklis sušyla iki darbinės temperatūros. Pas mane irgi panašiai. Darbinė temp. ir šiek tiek reaguoja lėčiau i gazą.

Na, ko gero tamsta teisus, tačiau sušilus iki darbinės t-ros trasoje ir kamštyje šiek tiek jaučiasi skirtumas.

Homer

Citataarturas1980 parašė:
CitataHomer parašė:
Greiciausiai pastovejus kamstyje tau galva pakaista.
Kai nusiraminsite, mes būsime pasirengę išgirsti ir jūsų problemas B)

Technikine baigiasi birzelio 1d. Rankinis stabdis prastai laiko, tai pasikeiciau rankinio kaladeles. Vienas ratas uzkaito bevaziuojant. Pasirodo trosas stringa. Reikia trosa keisti. Išiminejant trosa vienas varztas nuluzo. Prie to varzto priejimas hujovas, reikia duslintuva nuiminet. bbz ka cia reiks daryt...

Bemsas

CitataHomer parašė:

Technikine baigiasi birzelio 1d. Rankinis stabdis prastai laiko, tai pasikeiciau rankinio kaladeles. Vienas ratas uzkaito bevaziuojant. Pasirodo trosas stringa. Reikia trosa keisti. Išiminejant trosa vienas varztas nuluzo. Prie to varzto priejimas hujovas, reikia duslintuva nuiminet. bbz ka cia reiks daryt...

Troso keitimui turejai visa menesi, o tu kaip studentas nori susitvarkyti per paskutine nakti :D

egariukas1

Citataarturas1980 parašė:
CitataTYRAN parašė:
CitataAvensisGK parašė:
Plunzeriai ir SCV voztuvai yra visiskai skirtingi daiktai. SCV voztuvai yra valdomi elektra ir montuojami auksto slegio kuro siurblio isoreje. Jie yra skirtingu spalvu ir tarpusavyje nesuderinami. Plunzeriai yra siurblio viduje ir norint juos pakeisti reikia ardyti siurbli.

Muset suprasiu iki galo kai problema iškis aikštėn. O dar vienas klausimas kolegoms. Čia tik man kai pastovi kamštyje ir pakaista mašina, galios sumažėja? Ir į gazo pedalą lėčiau reaguoja.
Manau ne tik nuo stovėjimo kamštyje variklis sušyla iki darbinės temperatūros. Pas mane irgi panašiai. Darbinė temp. ir šiek tiek reaguoja lėčiau i gazą.
Kazkiek sunkiau reaguoja,ir as pastebejau.Saltas praktiskai kaip senas geras kamerinis dyzelis,susiles biski pagalvoja.Galios tikrai nesumazeja,dar vangesne pasidaro,kai kondicionierius dirba

TYRAN

Citata iš: egariukas1 Įrašytas Gegužė 29, 2013, 19:31:53 PM
Citataarturas1980 parašė:
CitataTYRAN parašė:
CitataAvensisGK parašė:
Plunzeriai ir SCV voztuvai yra visiskai skirtingi daiktai. SCV voztuvai yra valdomi elektra ir montuojami auksto slegio kuro siurblio isoreje. Jie yra skirtingu spalvu ir tarpusavyje nesuderinami. Plunzeriai yra siurblio viduje ir norint juos pakeisti reikia ardyti siurbli.

Muset suprasiu iki galo kai problema iškis aikštėn. O dar vienas klausimas kolegoms. Čia tik man kai pastovi kamštyje ir pakaista mašina, galios sumažėja? Ir į gazo pedalą lėčiau reaguoja.
Manau ne tik nuo stovėjimo kamštyje variklis sušyla iki darbinės temperatūros. Pas mane irgi panašiai. Darbinė temp. ir šiek tiek reaguoja lėčiau i gazą.
Kazkiek sunkiau reaguoja,ir as pastebejau.Saltas praktiskai kaip senas geras kamerinis dyzelis,susiles biski pagalvoja.Galios tikrai nesumazeja,dar vangesne pasidaro,kai kondicionierius dirba

o tai kuo skiriasi "Galios tikrai nesumažėja" ir "vangesnė"? Juk su 30kW ir 120kW irgi pasieksi 100km/h, tik su 30kW - vangiau :) A aš blogai suprantu?

egariukas1

Vangesne reiskia leciau reaguoja i gazo paspaudima,trauka niekur nedingsta

TYRAN

Citata iš: egariukas1 Įrašytas Birželis 15, 2013, 10:36:11 AM
Vangesne reiskia leciau reaguoja i gazo paspaudima,trauka niekur nedingsta

Įtikinai :)

TYRAN

Vis dėl to pastovėjus kamšty jaučiasi galios(!) sumažėjimas. Jei pvz kitu metu pasiekus turbinos "įsisukimą" jaučiasi  ryškus pagreičio padidėjimas, tai pastovėjus kamšty, greitėjant nuo 1,5k iki 3k apsukų - pagreitis galima sakyti tolygus - be ryškaus padidėjimo ties 2,3-2,5k. Kame gali būti reikalas? Ar pas visus taip?

NNZ

cia nieko baisaus tame diapzone atsidaro pilnai turbinos isiurbimas. Viskas tvarkoj. Ten galima patvarkyt gazo pedalo jautruma, bet nuo to galingesne nebus.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

TYRAN

Na gerai. Nebesiparinsiu. Nes kai taip buvo man su dujom prieš tai - reikėjo pareguliuoti mišinį, kad įkaitus per liesas nebūtų - tada traukė ar šalta ar karšta. Kadangi su dyzeliais tik darbiniais važiavau neilgais tarpais - galima sakyti neturiu patirties ant dyzelių. Užtat ir kyla visokių kaip gam gali pasirodyti kvailokų ar naivių klausimų.

egariukas1

Manau kad viskas ten gerai pas tave,saltu varikliu nezinau kaip traukia tokiuose sukiuose,tiek nespaudziu,gaila variklio

TYRAN

Turiu dar vieną bėdą. Nuvažiavus Vilnius-Nida-Vilnius-Anykščiai-Vilnius, tepalo liko žemiau normos, kartais užsidega lemputė, po mašina neakreipiau dėmesio ar balutė buvo ar ne - nes tik grįžtant į Vilnių pastebėjau. Lygtais po variklio "plastmaske" matosi tepaluota viskas žiūrint per dešinį kraštą - netgi pati "plastmaskė". Nenuiminėjau ir nežiūrėjau nes vistiek nieko nesuprantu dyzely :). Gal galite pasidalinti - per kur dažniausiai pramuša ir varo tepalus šituose automobiliuose ir kiek kainuoja tie variantai sutvarkymui (kad nebūtų šoko po sekmadienio nuvarius į kokį servisą)? :)

egariukas1

Gal kur karteri pramusei,gal tepalo filtras nedaverztas,seip nepramusineja niekur situose varikliuose.Reik duobes apziurai ir bus aisku

TYRAN

Gaila neturiu pažįstamų Vilniečių specialistų...