Keletas naujoko klausimų

Pradėjo TYRAN, Gegužė 14, 2013, 13:45:49 PM

« ankstesnis - sekantis »

TYRAN

Dabar kuriasi visai be bedu. 2-3 apsisukimai kaip priklauso sitiems motorams

egariukas1

Reiškia normaliai kuriasi.Negaliu pasakyt kaip matuot,neteko to daryt,bet man atrodo ten biski yra tokiu niuansu,pvz sklende,kurios senuose dyzeliuose nera.Jei ji buna ne iki galo atidaryta matuojant,komresijos ir nebus.Neaisku ar matuota tinkamai.Turi buti 30 geriausiu atveju,minimali,kada rekomenduoja remontuot varikli apie 20,nors mano buves pežo prie -30 su 23 puikiai kuresi

TYRAN

Tas meistras ku su situ matuokliu matavo sake kad prie 15 jau reikia susirupinti. Tai gal ten savi matavimo niuansai butent su tuo irenginiu. Juolab kad su trauka ir dumingumu viskas normaliai. Melsvas dumasvos vos man pasimate butent kai pradejo begti per EGR - taigi matyt tai susije ne su kompresija. Dabar pagrindine beda - per kur varo tepala ir kaip sutvarkyti ir kiek tai kainuos.

egariukas1

Turbut jis ten kažka savotiško dare:-DNet vasara su 15 vargiai užvesi,bendzininio spausta galva buna 15,o dyzeliui mirtis jau

TYRAN

O kiek kainuoja dabar šitie varikliai (čia jau galutiniam atvejui)? Gąsdina mane ta maža kompresija...

TYRAN

O gal kas turit ką parekomenduoti, kas galėtų paardyti variklį ir reikalui esant kapitalinį padaryti? Nu.... kad pigiai, greitai ir gerai :)  Na ir kad netoli Vilniaus

mega

Citata iš: TYRAN Įrašytas Liepa 15, 2013, 10:30:30 AM
pigiai, greitai ir gerai :)  Na ir kad netoli Vilniaus
paprastai iš visų šitų reikia išsirinkti du

Ralfas

pigiai greitai ir gerai nebuna, gali but tik pigiai arba tik gerai :)

TYRAN

Teip teip. Visi žino dviejų trečiųjų taisyklę, bet a vdrug :) Na dar kaip skęstantis šiaudo bandysiu nuvežti turbiną nuimti patikrinti... Dar nelendant į motorą.

egariukas1

Numauk slanga,kuri nuo oro filtro i turbina eina ir paklibink asele,jei nera isilginio klibejimo stumdant pirmyn atgal,nera ten ka daugiau tikrint.Siek tiek gali klibet i sonus,tai normalu.Dar gali nusimaut intercoolerio slanga,jei jau tepalas begs litrais,tai tubina jau nekokia.Per pati egr to tepalo negali varyt smarkiai,ten nera jam is kur atsirast.Del ziedu gali pamegint nusukt tepalo kamsti ir paziuret,kiek ten to garo eina.Seip geriausia butu masina parodyt suprantanciam zmogui,pasakytu kas ir kaip,nes cia matau matavo kompresija ir rades 15 atmosferu dyzelyje sako reiktu susirupinti.Jau ten nelabai yra kuo rupintis,tik kapitaliniu

TYRAN

Citata iš: egariukas1 Įrašytas Liepa 15, 2013, 18:33:15 PM
Numauk slanga,kuri nuo oro filtro i turbina eina ir paklibink asele,jei nera isilginio klibejimo stumdant pirmyn atgal,nera ten ka daugiau tikrint.Siek tiek gali klibet i sonus,tai normalu.Dar gali nusimaut intercoolerio slanga,jei jau tepalas begs litrais,tai tubina jau nekokia.Per pati egr to tepalo negali varyt smarkiai,ten nera jam is kur atsirast.Del ziedu gali pamegint nusukt tepalo kamsti ir paziuret,kiek ten to garo eina.Seip geriausia butu masina parodyt suprantanciam zmogui,pasakytu kas ir kaip,nes cia matau matavo kompresija ir rades 15 atmosferu dyzelyje sako reiktu susirupinti.Jau ten nelabai yra kuo rupintis,tik kapitaliniu

Taigi ir klausiau - gal kas galit parekomenduoti ką nors nusimanantį, kas paardytų ir reikalui esant padarytų kapitalinį :)

egariukas1

Kad alytuj gyvenu,nelabai ka ir parekomenduosiu,gal ten jokio kapitalinio nereik,neaiskus reikalas

TYRAN

Citata iš: egariukas1 Įrašytas Liepa 15, 2013, 21:22:30 PM
Kad alytuj gyvenu,nelabai ka ir parekomenduosiu,gal ten jokio kapitalinio nereik,neaiskus reikalas

Dėkui bent jau už pasiūlymus ir gerus norus  :H

TYRAN

Niekas neturit atliekamo variklio?

TYRAN

O normalu, kad pravažiavus apie 100km ant trasos (greitis iki 120) vos vos aprasoja EGR iš apačios pagrindas? Tepalai sintetiniai. Rida 220000km.