Įjungus 1 pavara, po truputi rieda atgal

Pradėjo Viesulas, Liepa 02, 2013, 20:46:34 PM

« ankstesnis - sekantis »

Viesulas

Sveiki, turiu tokia beda, avensis 2009 metu, 2.2 d-cat, kebulas toks kaip pas 2008 metu :), esme tokia pastacius automobili labai stacioje ykalneje (20-40%), bando riedeti atgal. Taigi uzgesinu varikli, yjungiu 1 pavara, laukiu 10-20 sekundziu-ir toks vaizdas kad prasisuka variklis, parieda kokius 5cm atgal, ir taip kartojasi tokiais intervalais, daug nebandziau, bet 5 kartus riedejo atgal ir speju tam galo nera. Beje kai nuokalne  irgi tas pats su 1 begiu, reiks dar su atbuliniu isbandyti. Taigi klausimas ar tai yra normalu? turejau 15 metu senumo masina, beveik stacia gali pirmu begiu pastatyti niekur nesirisdavo. Ar gali but tai susije su plaukiojancia sankaba-gal tai yra normalu? Skaiciau kokios probemos gali buti, pirma tai maza kompresijos-sita atmetam, nes traukia yspudingai, vis del to 177 arkliai :) ir automobilis tik 90tukst prariedejes. Kazkokia mistika. Begiai jungiasi gerai, jokiu probemu, sankaba nebuksuoja. Labai aciu uz atsakymus :-)

NNZ

siaip neturetu pastoviai taip but tik labai retais atvejais pasikartoja( jei tikrai kompresija gera). Tada gaunas kad stumokliiai vienoje eileje, tia tiap ir gaunas.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Bemsas

Jei kompresijos nera, tada taip ir bus. Gal sankaba dar praslysta.

Viesulas

Visi raso kad kompresijo nera, pasikartosiu masina prasukus 90000, kur ta kompresija gali dingti? Begejesi iki 100 tiek kiek gamintojas nurodes per 8-9sek, ir po to trauka nedingsta, 4 begiu dar prie sedynes traukia...manau ne tame cia problema, aisku galeciau pasimuoti ir iskalidyti visas abejones :) o gal tepalas per skystas ir del masinos svorio taip vyksta, arba sankaba kazkiek pasideveju ir nelaiko toki svorio labai stacioje ykalneje. Kiek supratau ne vienam man tokia problema, tai gal cia yra normalu avensiui?

NNZ

tai tada atkrenta ir lieka sankaba. Tepalas neprieko.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Hausas

Citata iš: Viesulas Įrašytas Liepa 03, 2013, 07:20:29 AM
Visi raso kad kompresijo nera, pasikartosiu masina prasukus 90000, kur ta kompresija gali dingti? Begejesi iki 100 tiek kiek gamintojas nurodes per 8-9sek, ir po to trauka nedingsta, 4 begiu dar prie sedynes traukia...manau ne tame cia problema, aisku galeciau pasimuoti ir iskalidyti visas abejones :) o gal tepalas per skystas ir del masinos svorio taip vyksta, arba sankaba kazkiek pasideveju ir nelaiko toki svorio labai stacioje ykalneje. Kiek supratau ne vienam man tokia problema, tai gal cia yra normalu avensiui?

O iš kur žinai, kad auto rida 90000km? Naują pirkai, ar iš oficialaus dylerio? Jei atvaryta iš užsienio, tai rida turėtų būti apie 200000km, jei nauja pirkta buvo Lt, tai rida turėtų būti apie 150000km. Juk dyzelis. Niekas dyzeliu neperka į bažnyčią važinėt :D ir dar D-CAT
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia...

Bemsas

As savo masina visa laika palieku ant begio nuokalnese, ir gan staciose, niekur nepajudejo nekarto.

GALLANT

Siaip jei kurias ir neryna tepalu, tai ner ko sukti galvos ir pulti kazka keisti.

Viesulas

Atsakymas Hausui, is kur zinau kad 90k, nes vokietijoje pirkta is Toyota centro, kaip tu vadini is dylerio, kodel 90k, del to kad buvo smulkus musimas. Atrodo visos lt masinos po 200k, turguje dauguma taip ir po 500k yra, bet jei pirksi is oficialaus dylerio su visais antspaudais, ir visais yrasais knygele, nemanau kad atsukines, gal lietuvoje pasitaiko tokiu atveju, bet manau ir lietuvoje centrai stengiasi dirbti saziningai, ir isaugoti savo varda. Beje jei butu daugiau nei 150k butu daug kas keista. :goodboy:

Viesulas

Tepalu neryja, kuriasi kaip laikrodis :) pabreziu kad ykalne yra stati nuo 20 iki 40 laipsniu kazkur, dauguma manau tokiose ykalnese masinu nepalikineja, nes tokio statumo sunku rasti. Sendien pastaciau mazoje ykalneje ir pats bandziau pastumti zemyn-neymanoma :) Na vazinesiu ir nesuksiu galvos, jei kokia problema bus-pranesiu :)