Avensis nuo 2007 93 kw ar 110kw

Pradėjo Unikaluss, Rugpjūtis 17, 2013, 14:07:39 PM

« ankstesnis - sekantis »

Kuri motora rinktumetes nuo 2007- 2009

2,0 D4D 93KW
5 (23.8%)
2,2 D4D 110 KW
14 (66.7%)
2,2 D-CAT 130KW
2 (9.5%)

Viso balsavusių narių: 21

Balsavimas baigtas: Rugpjūtis 22, 2013, 14:14:02 PM

vitiok

Citata iš: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 02, 2013, 22:40:09 PM
Kad man atrodo visiems DPF issivalo.
Pas dcatus berods tik issivalo 5 purkstuko pagalba  :)

Bemsas

#31
Citata iš: vitiok Įrašytas Rugsėjis 02, 2013, 22:44:59 PM
Pas dcatus berods tik issivalo 5 purkstuko pagalba  :)

Pas D-cat tai taip, 5 purkstukas purskia kura ir dega viskas, o paprastose tai tiesiog pakeliama ismetimo temperatura ir tada suodziai dega. Bei galima per kompa paleisti priverstine regeneracija. Taip iseina kad visi filtrai turi valyma, tik skirtingais budais.

dtinas

#32
suodziu filtras valosi ir pas d-cat ir pas d4d taip pat, pas abu yra ir po 5 purktuka, skirtumas tas, kad pas d-cat yra nox neutralizavimas, ko nera pas d4d. Kaina dpf salinimo mano d-cat kainavo startline 900 lt (tas pats kaip ir d4d). Trauka, ner ka lygint. Misrios kuro sanaudos mano masinos vasaros netu 6-7 l/100 km, ziema daugiausia buvo 7,8 l/100 km. Aisku, gyvenu ne Vilniuje. Bet sanaudos pries pasalinima atitinkamai buvo vasara 7-8, o ziema 8-11 l/100 km.
Vazineju su savo d-cat jau daugiau 2 metu ir vienintele beda ne beda  buvo, kad pasalinau suodziu filtra. Nematau, nieko blogo d-cate ir jei reiketu vel rinktis, rinkciausi tik d-cat 130 kw. Is nezinojimo zmones mano, kad d-cat blogis ir tai eina is lupu i lupas... vienintelis blogis tai ta "ekologija" d-cate, kuri kazkaip labai padidina kuro sanaudas.

spyglys

"vienintelis blogis tai ta "ekologija" d-cate, kuri kazkaip labai padidina kuro sanaudas.", tai kam man pirkt ta problema ant ratu, jei as galiu pasiimti 110kw ir be vargo vazinet? Kam pirkt automibili, ir veliau pradet visokius modus daryti? O jei perka zmogus tiesiog auto ir visiskai neplanuoja su ja dusintis, ieskoti, pjauti, emuliuoti ir pan.?

Be to D-CAT Vilniaus mieste be 9-10ltr neislenda. 110 kw 7.5-8.0.

Cia skonio reikalas, bet jei manes klausia, ar 110 ar 130, visada sakau 110. Del kuro ekonomijos, del purkstuku, del to pacio DPF. Nejau turedamas 130kw pastoviai dugnais vazineji? Man 110kw pilnai uztenka.  Vienintelis D-CAT privalumas man - turtingesne komplektacija. Daugiau nieko.

vitiok

#34
CitataCia skonio reikalas, bet jei manes klausia, ar 110 ar 130, visada sakau 110. Del kuro ekonomijos, del purkstuku, del to pacio DPF. Nejau turedamas 130kw pastoviai dugnais vazineji? Man 110kw pilnai uztenka.  Vienintelis D-CAT privalumas man - turtingesne komplektacija. Daugiau nieko.
kazkaip dabar galvoju kad Dcata lengviau padoresni rast nei kita varikli gal del to kad dauguma ju bijo ir nedrista pirkti  (8-)

Unikaluss

Palikau savaja signelizacija montuot, ryt issamiau patyrinesiu. :) Tai tas filtras toji dezute kaip kad fotkej su nuoroda? ir jis stovi panasioj vietoj kazkur, tiesa: ) zinoma gal ir neaptiksiu, kaip ce kazkas sake 50/ 50 :)
Auto

virmas

DPF yra "pūslė" išmetimo sistemoje, o ši dėžutė - atidirbusių dujų slėgio daviklis.Nėra jos - galimai nėra ir DPF.Mano toks pat variklis ir nėra.

Bemsas

Citata iš: dtinas Įrašytas Rugsėjis 03, 2013, 09:28:51 AM
suodziu filtras valosi ir pas d-cat ir pas d4d taip pat, pas abu yra ir po 5 purktuka, skirtumas tas, kad pas d-cat yra nox neutralizavimas, ko nera pas d4d. Kaina dpf salinimo mano d-cat kainavo startline 900 lt (tas pats kaip ir d4d). Trauka, ner ka lygint. Misrios kuro sanaudos mano masinos vasaros netu 6-7 l/100 km, ziema daugiausia buvo 7,8 l/100 km. Aisku, gyvenu ne Vilniuje. Bet sanaudos pries pasalinima atitinkamai buvo vasara 7-8, o ziema 8-11 l/100 km.
Vazineju su savo d-cat jau daugiau 2 metu ir vienintele beda ne beda  buvo, kad pasalinau suodziu filtra. Nematau, nieko blogo d-cate ir jei reiketu vel rinktis, rinkciausi tik d-cat 130 kw. Is nezinojimo zmones mano, kad d-cat blogis ir tai eina is lupu i lupas... vienintelis blogis tai ta "ekologija" d-cate, kuri kazkaip labai padidina kuro sanaudas.

O 5 purkstukas tikrai yra d4d? Kazkaip galvojau regeneracija ten vyksta kaip ant VW ir kitu masinu. O D-CAT kaip tik ir akcentuoja i ta 5 purkstuka.

dtinas

yra 5 pursktukas ir pas d4d, ir regeneracijos ten vykstas taip pat kaip ir d-cate

vitiok

#39
Citata iš: dtinas Įrašytas Rugsėjis 03, 2013, 16:20:27 PM
yra 5 pursktukas ir pas d4d, ir regeneracijos ten vykstas taip pat kaip ir d-cate
nemanau taip nes tada koks skirtumas butu tarp kitu varikliu apart Kw
gal privesk prie konkrecios infos kur tai parasyta nes niekur nerandu  (H-) sutinku kad vyksta regeneracija bet nesutinku kad pas visus tas 5 purkstukas ir viskas kaip pas Dcat

katana7

#40
Deja, bet dtinas yra teisus pagrindinis skirtumas kW, jeigu labai jau nesigilinti į techninius dalykus. O jei reikia daugiau informacijos, tai pasiskaityk forume, jei neužtenka, tai internete pilna.

vitiok

#41
Citata iš: katana7 Įrašytas Rugsėjis 03, 2013, 20:04:56 PM
Deja, bet dtinas yra teisus pagrindinis skirtumas kW, jeigu labai jau nesigilinti į techninius dalykus. O jei reikia daugiau informacijos, tai pasiskaityk forume, jei neužtenka, tai internete pilna.
pasiskaitysiu butinai,dekoi kad nurodei ka daryt,hulish tada visi tu dcat kaip maro bijo :D zjb masinos su gera trauka ir tiek (y)

spyglys

Hmmm, as vis tiek noriu pasigincyti, kad paprastas DPF neturi 5 purkstuko. Pas 2AD-FHV 130kw isgaunami deka tu pjiezo-elektroniniu purkstuku ir siek tiek kitokios variklio konstrukcijos, todel i sita varikli dejo DPF su 5 purkstuku, kad atitiktu tuos tarsos reikalavimus del padidejusios galios. Gan daznai galima matyti ta melyna duma is D_CAT variklio, kai vyksta regeneracija. Paprastas D4D tokiu fintu neturi, uztenka paprasto DPF, o jo regeneracija vyksta tiesiogiai nuo variklio kaitros.

vitiok

#43
Citata iš: spyglys Įrašytas Rugsėjis 03, 2013, 20:42:05 PM
Hmmm, as vis tiek noriu pasigincyti, kad paprastas DPF neturi 5 purkstuko. Pas 2AD-FHV 130kw isgaunami deka tu pjiezo-elektroniniu purkstuku ir siek tiek kitokios variklio konstrukcijos, todel i sita varikli dejo DPF su 5 purkstuku, kad atitiktu tuos tarsos reikalavimus del padidejusios galios. Gan daznai galima matyti ta melyna duma is D_CAT variklio, kai vyksta regeneracija. Paprastas D4D tokiu fintu neturi, uztenka paprasto DPF, o jo regeneracija vyksta tiesiogiai nuo variklio kaitros.
as apie ta pati nes tik Dcat turi 5 purkstuka ir gudru kataliza kuris degina ipurskiamo kuro pagalba susikaupusi bruda o ne paprasta suodziu filtra kaip kad kiti motorai D4D su DPF, tuom ir skiriasi tie DCAT nuo D4D !
bet kitiem cia kitaip atrodo ir da pasiulo paieskot nebutos infos nete arba forume  :goodboy:
siulau tau paciam paieskot :D

Bemsas

#44
Na man irgi atrodo, kad D4D neturi purkstuko. Regeneracia ten vykdoma turbut kaip ir VW ir kituose. Regeneracijos metu padidinamas ipurskimas i cilindrus ir visas kuras nesudega cilinde, o sudega ismetimo sistemoje, taip isdegina suodzius.


O D-CAT tuom ir ypatingas, kad atskiras purkstukas purskia kura tiesiai i ismetimo sistema, taip geriau viskas ten sudega.


Aisku galiu ir suklysti, nes nelabai teko susidurti su DPF.