Avensis nuo 2007 93 kw ar 110kw

Pradėjo Unikaluss, Rugpjūtis 17, 2013, 14:07:39 PM

« ankstesnis - sekantis »

Kuri motora rinktumetes nuo 2007- 2009

2,0 D4D 93KW
5 (23.8%)
2,2 D4D 110 KW
14 (66.7%)
2,2 D-CAT 130KW
2 (9.5%)

Viso balsavusių narių: 21

Balsavimas baigtas: Rugpjūtis 22, 2013, 14:14:02 PM

Bemsas

Citata iš: Tiutis Įrašytas Rugpjūtis 19, 2013, 09:09:41 AM
2.2 D4D 130kw??? Dar ir toks motoras yra avensiuose....

Cia bus lietuviskas variantas D-CAT su ispjautu DPF filtru ir emuliatorium (y)

Unikaluss

Nupirkau avensiuka 2.2 110 kw, pilna komplektacija, isties esu labai patenkintas :-D Tik smalsu ar atnaujintam, manasis 2007, yra PDF, filtras, mat kiek zinau senesniu metu modeliuose tokiu varikliu nebudavo.
Auto


Bemsas

Cia mano apvesta dezute buna tik masinose su DPF filtrais.

vitiok

#19
Citata iš: Unikaluss Įrašytas Rugsėjis 02, 2013, 20:06:22 PM
Nupirkau avensiuka 2.2 110 kw, pilna komplektacija, isties esu labai patenkintas :-D Tik smalsu ar atnaujintam, manasis 2007, yra PDF, filtras, mat kiek zinau senesniu metu modeliuose tokiu varikliu nebudavo.
nera pas taves to dalyko  (y) pagal mane best variklis :)

spyglys

#20
Nera tokio variklio kaip d4d 130kw. Jei 130kw, tai tik D-CAT.

Kas liecia 110kw, puikus variklis, reikia ziureti smagrati (jau net neverta apie ji kalbet, nes absoliuciai visi dabartiniai dyzeliai turi sia aktualesne vieta), galvos tarpine, na ir pagal skoni, yra DPF ar ne. Nuo 2008 06 ar tai 04 menesio visi dyzeliai pagal EU normas jau turejo eiti su DPF, DPF buvima ar ne apsprendzia slegio daviklis, kaip ir kazkas auksciau buvo posta su foto imetes su apibreztu davikliu.

93kw ejo tik nuo FL modelio, realiai tai senasis 85kw tik modernizuotas. Stovi grandine ir t.t., nera smagratgis jo silpnoji vieta, bet kaip ir anksciau rasiau, dabar visos auto sita daikta turi ir pas visas vienodai genda.

D-CAT LT keliams nepirkciau niekaip, kad ir kaip gerai islaikytas reikalas.
110 kw ar 93 kw, cia jau skonio reikalas, kuris geresnio stovio, ta ir imciau.

Jei norisi 110kw be DPF (geriausias variantas), ir norit naujasnes auto, tai ziurit avensi FL nuo 2006 iki  kazkur 2008 metu, idealu, kad foto variklio butu, nes pagal ja iskart matysit yra DPF ar ne. Praktika rodo, kad is vokieciu visos eina su DPF, pas juos ten tarsos mokestis nuo to priklauso. Didele tikimybe to laikotarpo auto be DPF paimti is Italu, Ispanu, kazkiek prancuzu. Olandai taip 50/50, bet to krasto auto man nepatinka del gan stipriai paveiktos korozijos.

O siaip, kuo toliau tuo auto darosi tokia vienkartine, nes remontai jau kosminiai, o mazgu laaabai daug aktualiu.

vitiok

CitataD-CAT LT keliams nepirkciau niekaip, kad ir kaip gerai islaikytas reikalas.
Prie ko cia LT keliai ?

spyglys

D-CAT pritaikytas vazineti dideliais atstumais, kad DPF gan konkreciai pasiektu savo darbine temperatura. LT - kaimas, ir cia tokiu salygu nera.

kapsis

Citata iš: spyglys Įrašytas Rugsėjis 02, 2013, 21:17:46 PM
Nera tokio variklio kaip d4d 130kw. Jei 130kw, tai tik D-CAT.

Kas liecia 110kw, puikus variklis, reikia ziureti smagrati (jau net neverta apie ji kalbet, nes absoliuciai visi dabartiniai dyzeliai turi sia aktualesne vieta), galvos tarpine, na ir pagal skoni, yra DPF ar ne. Nuo 2008 06 ar tai 04 menesio visi dyzeliai pagal EU normas jau turejo eiti su DPF, DPF buvima ar ne apsprendzia slegio daviklis, kaip ir kazkas auksciau buvo posta su foto imetes su apibreztu davikliu.

93kw ejo tik nuo FL modelio, realiai tai senasis 85kw tik modernizuotas. Stovi grandine ir t.t., nera smagratgis jo silpnoji vieta, bet kaip ir anksciau rasiau, dabar visos auto sita daikta turi ir pas visas vienodai genda.

D-CAT LT keliams nepirkciau niekaip, kad ir kaip gerai islaikytas reikalas.
110 kw ar 93 kw, cia jau skonio reikalas, kuris geresnio stovio, ta ir imciau.

Jei norisi 110kw be DPF (geriausias variantas), ir norit naujasnes auto, tai ziurit avensi FL nuo 2006 iki  kazkur 2008 metu, idealu, kad foto variklio butu, nes pagal ja iskart matysit yra DPF ar ne. Praktika rodo, kad is vokieciu visos eina su DPF, pas juos ten tarsos mokestis nuo to priklauso. Didele tikimybe to laikotarpo auto be DPF paimti is Italu, Ispanu, kazkiek prancuzu. Olandai taip 50/50, bet to krasto auto man nepatinka del gan stipriai paveiktos korozijos.

O siaip, kuo toliau tuo auto darosi tokia vienkartine, nes remontai jau kosminiai, o mazgu laaabai daug aktualiu.
is belgijos parvaziavo   manasis 93kw be DPF 

vitiok

Citata iš: spyglys Įrašytas Rugsėjis 02, 2013, 21:25:11 PM
D-CAT pritaikytas vazineti dideliais atstumais, kad DPF gan konkreciai pasiektu savo darbine temperatura. LT - kaimas, ir cia tokiu salygu nera.
gal ir taip bet ju vis daugeja :) ir po kokiu 5 metu jau beveik su ziburiu neberasi be DPF  masinos

spyglys

Nemaisom DPF ir D-CAT. Nemaisom DPF ir D-CAT DPF su 5 purkstuku ir kitom nesamonem. Na kaip, samonem, bet uz tas samones reikia laaaabai brangiai moket.

dtinas

nieko nereikia moketi, tam paciam d-cat dpf ismeti kaip paprastam d4d ir vaziuoji taip pat !!

Bemsas

Citata iš: dtinas Įrašytas Rugsėjis 02, 2013, 22:06:53 PM
nieko nereikia moketi, tam paciam d-cat dpf ismeti kaip paprastam d4d ir vaziuoji taip pat !!

Kad dar issimestu normaliai, kaip VW, tada be problemu, o 1600lt uz filtro ismetima - nemazi pinigai.
2.0 93kw ir 2.2 110kw negalima teigti kategoriskai - kad nera DPF. Tikimybe sakyciau 50/50.

vitiok

#28
Citata iš: spyglys Įrašytas Rugsėjis 02, 2013, 21:39:08 PM
Nemaisom DPF ir D-CAT. Nemaisom DPF ir D-CAT DPF su 5 purkstuku ir kitom nesamonem. Na kaip, samonem, bet uz tas samones reikia laaaabai brangiai moket.
Citata iš: dtinas Įrašytas Rugsėjis 02, 2013, 22:06:53 PM
nieko nereikia moketi, tam paciam d-cat dpf ismeti kaip paprastam d4d ir vaziuoji taip pat !!
pas dcat da issivalo jis o kitiem motoram jau reik pjaut ta dpf arba keist tai cia da kaip paziurejus kas brangiau :)
kad nesukt galvos imt be dpf reik :) bet sunkoka rast gera aplamai dyzeli LT ,be to trauka dcat belekokia :)

Bemsas