Padėkite išsirinkti

Pradėjo valdasw, Rugsėjis 10, 2013, 11:07:07 AM

« ankstesnis - sekantis »

Praetor

Citata iš: Modka Įrašytas Rugsėjis 12, 2013, 16:58:54 PM
daugelis dyzeliu su grandine todel dirzas atpuola nesuprantu is kur cia 3500 lt. manau servisas uzdirbti neblogai nori.

Ką reiškia "daugelis"? Jei kalbame apie Avenisis Verso (panašu, kad apie ją kalbame  (+) ), tai jos modifikacijoje tėra vienas benzininis ir vienas dyzelis variklis. Jei dyzelinis - jis su diržu + pribumbasai (standartinis rinkinys - guoliai + hidraulinis įtempėjas + vandens pompa). Kaina, priklausomai nuo gamintojo 1000 - 1600 lietuviškų (čia ne pas atstovus). Plius greičiausiai bus keičiami tepalai, filtrai. Va ir susidaro sumelė, o jie dar žmogus daro servise, tai reikia ir darbo valandas priskaičiuot. Štai ir atsakymas iš kur 3500 (nors teisybės dėlei reiktų pasakyti, kad man suma vos ne dvigubai didesnė atrodo, nei vidutiniškai turėtų būti).

Bemsas

#16
3500 - cia jau kai purkstukus reikia keisti (y) . Dyzelyje jai sugedo tik 1 purkstukas- jau visus sutaupytus pinigus per metus reikes isleisti . Benzinas tiesiog neturi brangiai kainuojanciu detaliu.

Gmc

Benzinas yra gerai del remontu, bet man po dyzelio joks benzinas nezavi...net Honda su 190Ag. Nors nesu lakstantis, bet mieste ir lenkimams dyzelio turbina ir sukimo momenta puikiai isnaudoju. O benza jau reikia sukti iki labai aukstu apsuku.

valdasw

3500- tai diržo keitimas ir įpurškimo sistemos profilaktika.Tai purkštukų išėmimas,patikrinimas,varinių tarpinių keitimas,karterio nuėmimas ir tepalo siurblio filtro valymas. Daroma dėl to ,kad važiuotam automobilyje renkasi šiūkšlės kemšančios tepalo siurblį .Aišku galima šios procedūros ir nedaryti,bet jei perki auto sau,ir nori  ilgai be problemų važinėti,rekomenduotina.Tai ne mano mintys,taip kalbėjo meistrai.O šiaip ,supratau ,kad dyzelis man visiškai nereikalingas,o tik papildomas galvos skausmas

Bemsas

Tai tipo dyzelio reikia karteri valyti, o benzino ne? Tai galia dar prirasyti, kad ziedus pakeisti, bloka pratekinti, voztuvus pritrinti, galvos tarpine pakeisti, jei nori ramiai vazineti :D

eceris

Citata iš: valdasw Įrašytas Rugsėjis 14, 2013, 12:09:38 PM
3500- tai diržo keitimas ir įpurškimo sistemos profilaktika.Tai purkštukų išėmimas,patikrinimas,varinių tarpinių keitimas,karterio nuėmimas ir tepalo siurblio filtro valymas. Daroma dėl to ,kad važiuotam automobilyje renkasi šiūkšlės kemšančios tepalo siurblį .Aišku galima šios procedūros ir nedaryti,bet jei perki auto sau,ir nori  ilgai be problemų važinėti,rekomenduotina.Tai ne mano mintys,taip kalbėjo meistrai.O šiaip ,supratau ,kad dyzelis man visiškai nereikalingas,o tik papildomas galvos skausmas
jooo, meistru vietoje sutvarkyciau, bet po to pasiulyciau dar pakeist ir tarpine tarp vairo ir sedynes....

arunaskeras

Manau jei rida bus panasi tai ir benzinine remontuosi ne ka maziau
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

Awriuxx

Citata iš: Modka Įrašytas Rugsėjis 12, 2013, 16:58:54 PM
kas yra profilaktinis ipurskimo ir filtravimo sistemu darbas? daugelis dyzeliu su grandine todel dirzas atpuola nesuprantu is kur cia 3500 lt. manau servisas uzdirbti neblogai nori.

Čia iš kur ištraukėt tos dyzelius su grandinėmis? Vienas kitas variklis tėra ir čia vadinasi dauglėlis? O į avensį verso dyzelinis ėjo tik 2,0 D4d 85kw variklis ir jis tikrai su diržu

Modka

Citata iš: Awriuxx Įrašytas Rugsėjis 14, 2013, 20:59:20 PM
Čia iš kur ištraukėt tos dyzelius su grandinėmis? Vienas kitas variklis tėra ir čia vadinasi dauglėlis? O į avensį verso dyzelinis ėjo tik 2,0 D4d 85kw variklis ir jis tikrai su diržu
cia biski nepamaciau kad avensis verso tema...
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

valdasw

Citata iš: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 14, 2013, 12:38:51 PM
Tai tipo dyzelio reikia karteri valyti, o benzino ne?
Tai tipo taip ;)
Citata iš: arunaskeras Įrašytas Rugsėjis 14, 2013, 18:50:17 PM
Manau jei rida bus panasi tai ir benzinine remontuosi ne ka maziau
Manau tikrai ne.Picnikas prabėgęs 220000 ir keturis metus nekišu nei lito.Be to dyzelį su maža rida surasti- misija neįmanoma 
Citata iš: eceris Įrašytas Rugsėjis 14, 2013, 13:44:30 PM
  jooo, meistru vietoje sutvarkyciau, bet po to pasiulyciau dar pakeist ir tarpine tarp vairo ir sedynes....
Visi mes protingiausi ir greiti juoktis iš kito,tik kai patys atsiduriame kvailoje situacijoje tylime užpakalius užraukę  :think: Nesu ,,dyzelistas" ir jau nusprendžiau juo netapti,todėl nežinau visų niuansų, o meistrai ,aišku,kad nori daugiau nulupti ,tai ir prigalvoja visokių ,,profilaktikų'  :V 

eceris

Citata iš: valdasw Įrašytas Rugsėjis 15, 2013, 11:57:18 AM
Tai tipo taip ;) Manau tikrai ne.Picnikas prabėgęs 220000 ir keturis metus nekišu nei lito.Be to dyzelį su maža rida surasti- misija neįmanoma  Visi mes protingiausi ir greiti juoktis iš kito,tik kai patys atsiduriame kvailoje situacijoje tylime užpakalius užraukę  :think: Nesu ,,dyzelistas" ir jau nusprendžiau juo netapti,todėl nežinau visų niuansų, o meistrai ,aišku,kad nori daugiau nulupti ,tai ir prigalvoja visokių ,,profilaktikų'  :V 
na ne visi ir meistrai triochalai. pas mane paziurejo, kad prie purkstuku siek tiek dyzelis "rasoja", tai pasake, kad po kokiu 50 tukst gali tekt keist varines tarpines. o kvailoje sitiacijoje atsirandam tuomet, jei visiskai neraukiam nieko apie auto...tfu tfu tfu per kairi peti, bet dar neteko tokioj situacijoj but:)

valdasw

Citata iš: eceris Įrašytas Rugsėjis 15, 2013, 17:10:45 PM
  .... kad prie purkstuku siek tiek dyzelis "rasoja", tai pasake, kad po kokiu 50 tukst gali tekt keist varines .
Būtent apie tai ir kalbėjo.Nuo to rasojimo renkasi ,,nagaras" karteryje ir vėliau kemša siurblį,todėl , jei nori ramiai važinėti,nusipirkęs auto,keiti diržus ,ir tuo pačiu susitvarkai purkštukus.Taip man aiškino meistrai.
Dabar klausimas ,kas liečia benzininius variklius.Girdėjau pletką ,kad iki 2008m. labai nevykę motoriukai,ir po 300000 tenka mesti lauk.Ar tai tiesa,ar irgi kvailių išmislas?

eceris

#27
Citata iš: valdasw Įrašytas Rugsėjis 19, 2013, 10:53:36 AM
Būtent apie tai ir kalbėjo.Nuo to rasojimo renkasi ,,nagaras" karteryje ir vėliau kemša siurblį,todėl , jei nori ramiai važinėti,nusipirkęs auto,keiti diržus ,ir tuo pačiu susitvarkai purkštukus.Taip man aiškino meistrai.
Dabar klausimas ,kas liečia benzininius variklius.Girdėjau pletką ,kad iki 2008m. labai nevykę motoriukai,ir po 300000 tenka mesti lauk.Ar tai tiesa,ar irgi kvailių išmislas?
bek kolega nuo tokiu meistru kuo toliau. jei nuo minimalaus prasisunkimo prie purkstuku, kuris matosi matosi nuemus virsutini apsaugini variklio dangti, "renkasi ,,nagaras" karteryje ir vėliau kemša siurblį", tai yra totalus miglos putimas. kuo susije prasisunkimas ir kuro siurblys ir karterio "nagaras"? viso labo nesandarumu galima pavadinti. as gal ne specas, auto remontu neuzsiimu eile metu, bet  tokiu nesamoniu nesu girdejes....oro vasarinio is padangu nesiule pakeist i ziemini-ziema juk arteja :-] . begciau neatsisukdamas nuo tokiu

Awriuxx

Citata iš: valdasw Įrašytas Rugsėjis 19, 2013, 10:53:36 AM
Būtent apie tai ir kalbėjo.Nuo to rasojimo renkasi ,,nagaras" karteryje ir vėliau kemša siurblį,todėl , jei nori ramiai važinėti,nusipirkęs auto,keiti diržus ,ir tuo pačiu susitvarkai purkštukus.Taip man aiškino meistrai.
Dabar klausimas ,kas liečia benzininius variklius.Girdėjau pletką ,kad iki 2008m. labai nevykę motoriukai,ir po 300000 tenka mesti lauk.Ar tai tiesa,ar irgi kvailių išmislas?

Man irgi pasirodė įdomu, ką bendro turi išorinis salerkos prasisunkimas pro purkštukus ir nagaro rinkimasis karteryje? :-D O jeigu  apie tą benzininį variklį taip sakė tie meistrai, vadinasi taip, tikrai durnių išmyslas :-D ką aš žinau senai neturėjau benzininės mašinos, tai ir nebepamenu ant kiek ten mažiau tos priežiūros, nei dyzelyje. Bet kiek turėjau dyzelių, nusipirkės pasikeičiu diržus, tepalus, filtrus ir viskas,giliau nelendu, bėdų kolkas neiškilo. Kad ir su dabartine toyota, jau virš 20 tkm viskas gerai

valdasw

Na nesu motoristas,tačiau ir ne visiškas diletantas technikoje,tačiau kiekvienas motoras turi niuansų,todėl ir kreipiausi į forumą pagalbos.Kažkiek šokiravo tas 3,5K pirminis indėlis :) .Aišku diržus ,vistiek reikia keisti, o tai virš 1000 Lt (benziniui užtektų kokių 300 ).Šiaip jau apsisprendžiau likti prie benzo,todėl temą galima rakinti,nebent dar yra norinčių pablevyzgoti :)