Neaiskus kvapas pakaitus varikliui

Pradėjo Ricia, Rugpjūtis 10, 2012, 14:44:49 PM

« ankstesnis - sekantis »

Vaidas81

Nereikia skubėti gasdinti, kad problema DPF ar "iš akies" tvirtinti, kad jokie lambda zondai neegzistuoja dyzeliuose...;) Man, jei ir dūmina, tai labai retai ir nežymiai, va specifinį kvapą šylant varikliui, ypač atvėsus orams pajaučiu - galbūt lambda pradeda duoti apie save žinoti. Grįžtant prie temos, pirmiausia kalba ėjo apie atsirandantį aštrų kvapą, po to - apie dūmingumą. Žmogus pasidarė ECU programos atnaujinimą pas dilerius, dūmingumas kaip ir sumažėjo. Klausimas, kodėl tas dūmingumas nuolat toliau pasireiškia - peršasi išvada, kad gali būti susiję su baigiančiu sugesti ar sugedusiu lambda davikliu ir jo įtakojamu nuolatiniu mišinio riebinimu (straipsnyje viskas aiškiai parašyta, taip pat kalbėta ir apie Toyota deguonies daviklių specifiką). Riebus mišinys užkimšinėja visą išmetimo sistemą, ko pasekoje greičiausiai ir vyksta nuolat tos regeneracijos. Rašoma, kad gamintojas garantuoja optimalų daviklio darbą apie 150 k km., o kolegos Ricios mašina pravažiavusi beveik 300 k. km. Manau, kad vertėtų pamėginti pasitikrinti lambda zondo veikimą su oscilografu (jis parodys, kaip efektyviai veikia tas daviklis) - tai daug nekainuos. Paprastu testeriu nebent galima būtų išsiaiškinti, ar iš viso veikia tas daviklis. Jei pasirodytų, kad tai susiję su lammbda, naujo originalaus daviklio kaina kažkur svyruoja  apie 300-400 Lt. O DPF (aišku jei jis dar tebėra savo vietoje, t. y. neišpjautas :V ) visuomet suspės išpjauti, bet pirma reikia pilnai įsitikinti, kame šaknys...

Ricia

Sveiki

Krypsta mintis kad butent tas lambda man knisa prota ir uzriebina kuro misini nes pavazinejus mieste net slapias duslerkos galas buna kol neivyksta regeneracija ir viskas nudega tada duslerka net karsciu alsuoja. Oscilografa turiu pats tad ko gero pagal straipsnius ir informacija bandysiu patikrinti kas ten darosi. Pamineta teisingai kad dpf filtra bet kada bus galima ispjauti. Masina atvaryta is olandijos tad manau ten ji buvo priziureta ir yra didele tikimybe kad tas filtras jau buvo keistas kilometrazu tai nemazai prasukta. Specifinis kvapas atsiranda kartu su dumingumo pasirodymu kai pakaista variklis. Pradzioje dumingumas buna baltais dumais toliau pereina i melsvus po kurio laiko o uzmiestyje kai jau gerai uzkaista ir pasiekia darbe temperatura dumingumas dingsta ta pati pastebejau ir mieste kai variklis jau gerai uzkaites buna tai dumingumo nepastebiu. Visas dumingumas buna fazeje tarp uzkaitimo iki darbines temperaturos kartais truputi ilgiau, bet kai issidumija viskas kaip ir gerai. Nezinau bet kompas nemeta jokiu klaidu nemato tos problemos arba jos net nedetektuoja visai. Labai laukiu kol atsidarys toyota atstovas panevezyje, kalbejau sake rudeniop turi atsidaryti salonas su servizu butu labai paranku uzsidumijus nuvaziuoti pas juos parodyti kas darosi. Gal tada ka rastu ar pamatytu ju kompai.

Vaidas81

Pranešk apie visus tikrinimo rezultatus - įdomu, ant kiek tiksli šita mūsų teorija...