BLUEPRINT Vienmase sankaba

Pradėjo Tiutis, Rugsėjis 16, 2013, 09:56:31 AM

« ankstesnis - sekantis »

ginciavas

Sveiki, kiek teko skaityti apie vienmasį smagratį, tai vieniem vibracija būdavo iš kart po keitimo, kiti visai nejaučia jokio pasikeitimo. Būtu įdomu sužinot iš tų kas važinėja jau kokius metus. Nes kiek klausdavau servisuose, tai meistrai kraipydavo galvas ir sakė kad visi vienmasio smagračio "malonumai" išlenda po kokio pusmečio. Tai sumalti pusašiai, lūžtantis alkūniniai, vibracijos ir t.t.

kiaules galva

Citata iš: ginciavas Įrašytas Sausis 24, 2015, 20:06:10 PM
Sveiki, kiek teko skaityti apie vienmasį smagratį, tai vieniem vibracija būdavo iš kart po keitimo, kiti visai nejaučia jokio pasikeitimo. Būtu įdomu sužinot iš tų kas važinėja jau kokius metus. Nes kiek klausdavau servisuose, tai meistrai kraipydavo galvas ir sakė kad visi vienmasio smagračio "malonumai" išlenda po kokio pusmečio. Tai sumalti pusašiai, lūžtantis alkūniniai, vibracijos ir t.t.

Mano kolega pries tris metus keite savo T22 dvimasi i vienmasi kartu su sankabos disku. Auto 2002 m. 2.0 D4-D 85 kW. Tada buvo numynes 120000 myliu. Dabar jau 175000 ir nieko, jokiu vibraciju, jokiu luzusiu alkuniniu ar pusasiu. As net nezinau, gal cia nuo meistru priklauso, velnias zino...

Saulius SSS

Jei iš kart įdėjus atsiranda vibracija,reiškia blogai išbalansuotas smagratis. Ir tai ne meistro kaltė,o detalės brokas. Nelabai įsivaizduoju ,kaip galima kreivai ar blogai įstatyti smagratį. Teoriškai,lengviau nutraukti pusašį su vienmasiu smagračiu,bet reikia labai labai stengtis,draskyti mašiną. Naujesnių dyzelių didelis sukimo momentas,dėl to sušvelninti smūgiams į transmisiją ir veleną naudojami dvimasiai. Dvimasis "sugeria" staigius sankabos atleidimo smūgius. Dėl to teoriškai važiavimas turėtų būti komfortiškesnis. Važiuojant tvarkingai tikrai nejusi jokio skirtumo ir niekas nelūš. Dėk ir nesuk kiaušių.
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

kiaules galva

Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Sausis 24, 2015, 22:04:52 PM
Jei iš kart įdėjus atsiranda vibracija,reiškia blogai išbalansuotas smagratis. Ir tai ne meistro kaltė,o detalės brokas. Nelabai įsivaizduoju ,kaip galima kreivai ar blogai įstatyti smagratį. Teoriškai,lengviau nutraukti pusašį su vienmasiu smagračiu,bet reikia labai labai stengtis,draskyti mašiną. Naujesnių dyzelių didelis sukimo momentas,dėl to sušvelninti smūgiams į transmisiją ir veleną naudojami dvimasiai. Dvimasis "sugeria" staigius sankabos atleidimo smūgius. Dėl to teoriškai važiavimas turėtų būti komfortiškesnis. Važiuojant tvarkingai tikrai nejusi jokio skirtumo ir niekas nelūš. Dėk ir nesuk kiaušių.
Visiskai logiska ir tiketina.

tevas

Kas ruosia pigiai pardavimui, suvirina ta pati dvimasi ir gaunasi vienmasis  ;)
Kiek tokia konstrukcija laiko neisivaizduoju. Ko gero nuo virinimo kokybes priklauso. Idomu butu pamatyti kaip balansuoja taskus virinimo  :D

Artūras Alytus

Jeigu gamintojas dėjo dvimasį, tai manau ir reikia keisti ant tokio pačio. Kai keičiau savo 2001 Avensiui mokėjau 2000 lt ( Alytus ). Jeigu vienmasis sako kainuoja apie 1400, tada turbūt per mažas skirtumas, kad rizikuoti. Paskui galvok gerai - negerai padariau.

melrunas

įdomu ar dedasi vienmasis į  avensį 93 kw, nes pasidomėjau, sankaba 750 dar litais, nes visi čia kalba dar litais  :-)  o smagratis dvimasis 3592  (-) , čia pažįstamas tokią kainą pasakė, ne pas dilerį, kiek domėjausi servisas 007 vienmasio šiam varikliui nepritaiko,
    tai ar yra turinčių patikimos info apie 93 kw vienmasį smagratį?

ginciavas

#37
Pasikeičiau šiandien savo sankaba. Atlikus skrodimą, galutinai paaiškėjo, kad smagratis sveikas, tik sudilęs sankabos diskas. Meistras nustebęs, nes matė labiau nudilusių ir nebuksojančių sankabų, net nebuvo pasiekę kniedžių. Keičiau į vienmasį BLUEPRINT komplektą, nes neaišku kiek tas smagratis butu laikęs. Po keitimo jokio skirtumo nepajaučiau (į blogąją pusę), gerokai paminkštėjo sankabos pedalas, į kalną smagiau lipa ir trasoj  lenkt jau galima  :-]. Viso kainavo 300 € komlektas ir 100 € darbas.

kalava

#38
Citata iš: melrunas Įrašytas Sausis 27, 2015, 19:21:51 PM
įdomu ar dedasi vienmasis į  avensį 93 kw, nes pasidomėjau, sankaba 750 dar litais, nes visi čia kalba dar litais  :-)  o smagratis dvimasis 3592  (-) , čia pažįstamas tokią kainą pasakė, ne pas dilerį, kiek domėjausi servisas 007 vienmasio šiam varikliui nepritaiko,
    tai ar yra turinčių patikimos info apie 93 kw vienmasį smagratį?

Man Tekstaroj Aisin smagratis+sankaba+isminamas guolis kainavo 3200 lt ( ar tais 3600) .
Cia 93 kw, dvimasis
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

melrunas

Citata iš: kalava Įrašytas Sausis 27, 2015, 20:45:13 PM
Man Tekstaroj Aisin smagratis+sankaba+isminamas guolis kainavo 3200 lt ( ar tais 3600) .
Cia 93 kw, dvimasis
siek tiek normaliau, nei man pasiulė...

azuolas

Teko girdeti seminare kad jei i automobili kuriam priklauso dvimasis smagratis idesi vienmasi tai kentes greiciu deze. Ji nepaskaiciuota tokiom apkrovom. Po 20-30000 km. turetu islysti dezes gedimai.

tevas

Citata iš: azuolas Įrašytas Sausis 29, 2015, 21:52:42 PM
Teko girdeti seminare kad jei i automobili kuriam priklauso dvimasis smagratis idesi vienmasi tai kentes greiciu deze. Ji nepaskaiciuota tokiom apkrovom. Po 20-30000 km. turetu islysti dezes gedimai.

Logikos yra, bet idomu kas toki seminara vede ir kokiais skaiciavimais pagrinde dezes apkrovima pakeitus smagrati i vienmasi is dvimasio.

Venza

 Apkrovimas cia visai ne prie ko.Paprasciausiai dyzelis sukuria gan stprius smugius uzdegimo metu (del didelio suspaudimo laipsnio )is cia ir sukimo momentas.Tie smugiai gadina dantracius,guolius ir trumpeja dezes amzius.Vien del dyzeliu buvo sukurti sankabiniai generatoriaus skyveliai,nes labai greitai sudiltu dirzas.Lygiai taip pat dempferine sankaba gesina smugius perduodamus i deze.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Saulius SSS

Labai geras įprotis kuriant išminti sankabą.
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

tevas

Citata iš: Venza Įrašytas Sausis 29, 2015, 22:39:15 PM
Apkrovimas cia visai ne prie ko.Paprasciausiai dyzelis sukuria gan stprius smugius uzdegimo metu (del didelio suspaudimo laipsnio )is cia ir sukimo momentas.Tie smugiai gadina dantracius,guolius ir trumpeja dezes amzius.Vien del dyzeliu buvo sukurti sankabiniai generatoriaus skyveliai,nes labai greitai sudiltu dirzas.Lygiai taip pat dempferine sankaba gesina smugius perduodamus i deze.

Del to ir klausimas buvo apie deziu esminius konstrukcinius principus, del ko (ir kas konkreciai) sulužta.