kritusios apsukos po klemo nuemimo

Pradėjo sabas, Rugpjūtis 01, 2013, 23:02:18 PM

« ankstesnis - sekantis »

sabas

Sveiki susduriau su tokiom problemelem, avensis 2005 1.8 automatas, vaziuojant apie 70 ar 80 uzsidega tcr vsc ir variklio lemputes, nuemus akumo klema viskas pasinaikina, bet iskart uzvedus apsukos nukrent iki 0.6, kiek pavaziavus apsukos normalizuojasi, bet tik pasieku toki greit pokurio laiko kartojasi tos pacios lemputes, kas tai galetu but...

MindaugasB

Darai diagnostiką pirmiausia. Kai padarys, pranešk ką sakė. TRC VSC ir variklio lemputės tikrai daug ką gali reikšti.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

sabas

reiks pasidaryt nes kuo tolyn tuo vis daznyn, nors vaziavimui netrukdo, ziurau kuo naujesnes masinos ku o daugiau elektronikos ir prasideda bedos, o paskaicius kad dazniausiai toyotom sitos lemputes uzsidega tai isvis.... kai girdavo visi toyotas kazkaip esu nusivyles,,, nes varikliai tikrai nepasizymi dinamiskumu, vangus ir edrus, automatiniu greiciu deziu veikimas nesuprantamas, apsisukt kur nors, gaunasi didelis apsisukimo kampas...ir dar tokias kainas laiko situ auto hm

MindaugasB

Jeigu nori prie šviesoforo BMW aplenkti, tai reikėjo Subariką imti, Imprezą. O tavo automatas tradicinis ar MMT?

Kaip supratau su universalu važiuoji, kad apsisukimo spindulys tau per didelis. Tam pasitarnauja R bėgis, kad spindulys sumažėtų :)
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Modka

Citata iš: sabas Įrašytas Rugpjūtis 01, 2013, 23:59:04 PM
reiks pasidaryt nes kuo tolyn tuo vis daznyn, nors vaziavimui netrukdo, ziurau kuo naujesnes masinos ku o daugiau elektronikos ir prasideda bedos, o paskaicius kad dazniausiai toyotom sitos lemputes uzsidega tai isvis.... kai girdavo visi toyotas kazkaip esu nusivyles,,, nes varikliai tikrai nepasizymi dinamiskumu, vangus ir edrus, automatiniu greiciu deziu veikimas nesuprantamas, apsisukt kur nors, gaunasi didelis apsisukimo kampas...ir dar tokias kainas laiko situ auto hm
siaip labai priklauso kokia nusiperki toyota, jei ji jau prabegus 500k km tai savo patikimuma jau parode. niekada nepamirsiu kai turejau kliente motery kuri buvo nupirkusi visiska lavona ir kai po poros dienu sugedo pasake " taigi toyota negenda, todel ir pirkau bet kuria"
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

sabas

pusiau automatas, bet as lyginu kw santyki, aisku jei nori kad automatas trauktu tai minimum turi but 2.5 l, nes dbr gaunasi kad varikliukas silpnas ir tempia toki univermaga, nors plastmase atrodo visur, tai pagalvoji svoris nedidelis irturetu uztekt tu 95 kilovatu o dbr vaziuoji keliu apie 90 ir taureikia staiga lenkt, uztrunki kokias 3 sek, kai jau su mechanu manevra darytum,

MindaugasB

#6
Tai tu į M padėtį įsimesk kai lenki. Su E gavno važinėti.


Ir šiaip jau toyotos nėra skirtos "traukti". Nori kad trauktų, imk šviežią GT86, imk lexus, imk audi, subaru. Toyota yra darbinis arklys. Tu greičiau pastipsi nei jis kanopas užvers :) Man rodos nėra dar ant svieto mašinų, kurios ir traukia afigiet ir dar ir nesugenda. Arba tas, arba tas. Visada gali pasirinkti dar kartą :)
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

sabas

pasidariau diagnostika ismete koda P0741

Vaidas81

#8
Siūlau pirma pamėginti pasikeisti greičių dėžės alyvą-gal ir problema išsispręs;) Beje, ar jau vežei į kokį autoservizą detaliau mašiną pasižiūrėti?