Sveki kolegos. Sugedo sankaba,noriu patarimo

Pradėjo algisg78, Spalis 14, 2013, 12:13:06 PM

« ankstesnis - sekantis »

algisg78

Sveiki, sugedo sankaba noriu statiti paprasta smakrati. Gal  kasnors pasistates paprasta smakrati noriu paklausti ar imanoma vazineti ir ar ira didelis skirtumas. Dekui us atcilepimus

Ralfas

tai tu bent jau parasyk i kokia masina cia to smakracio reikia?:) o siaip apie tai yra N temu ir ten viskas jau isdiskutuota.

Toshis

Tai sankaba sugedo o smagratis gal dar geras...


algisg78


Myjack

Citata iš: algisg78 Įrašytas Spalis 14, 2013, 14:45:18 PM
avensis 2005 2.0 85 kw d4-d
Draugas turi 2004 Avensi 85 kw d4d su pakeistu smagraciu i vienmasį. Po keitimo sake jog jokio skirtumo visiskai nejauciai... Be abejones, truputi abejojau, bet kai pats sedau uz vairo ir pavazinejau pora dienu - tikrai visiskai jokio skirtumo. Viskas ciki. Ir kaina skiriasi - kur beveik 3000 lt, o kur 1200 lt.

algisg78


bimas

jeigu po paketimo viskas gerai tai nereiskia kad ir toliau bus viskas gerai,po kiek laiko gali atsirasti vibracija.Dvieju masiu smagratis sita dalyka susvelnina,beto visas smugis tenka greiciu dezej,ko pasekoje tektu remontuoti ir ja.Gamintojas nebereikalo pradejo jas statyti

eceris

#8
Citata iš: bimas Įrašytas Spalis 14, 2013, 20:29:49 PM
jeigu po paketimo viskas gerai tai nereiskia kad ir toliau bus viskas gerai,po kiek laiko gali atsirasti vibracija.Dvieju masiu smagratis sita dalyka susvelnina,beto visas smugis tenka greiciu dezej,ko pasekoje tektu remontuoti ir ja.Gamintojas nebereikalo pradejo jas statyti
o kazkodel senesnese nebuvo su plaukiuojanciu ir nieko, dezes taisyt del to nereikejo. tad nenusikalbam bent jau. gamintojas tikrai dejo ne del to kad kazkokia vibracija dezei sumazintu...bendradarbis idejes i avensi jau geri metai-viskas gerai

Myjack

Citata iš: bimas Įrašytas Spalis 14, 2013, 20:29:49 PM
jeigu po paketimo viskas gerai tai nereiskia kad ir toliau bus viskas gerai,po kiek laiko gali atsirasti vibracija.Dvieju masiu smagratis sita dalyka susvelnina,beto visas smugis tenka greiciu dezej,ko pasekoje tektu remontuoti ir ja.Gamintojas nebereikalo pradejo jas statyti
O tai kodel ta pati Toyota (tiklsliau AISIN) i rinka paleido ir vienmasi? Ta pati Toyota atstovybe savo gamoje klientams siulo ir vienmasi ir dvimasi - kliento teise rinktis. Tik, aisku, Toyotoje vienmasis, jei gerai pamenu, kainuoja apie 1950lt. (na, ten antkainiai ant visko)  :-) Pas biciuli jau metai su "kapeikomis" stovi - ir nesprogo, neislakste, greiciu dezes nepamete...  :think:

bimas

vienmases ejo ten kur mazai kilovatu.Galingesniu dyzeliu darbas yra daugiau smuginis,delto ir pradejo statyti dvimasius,kad sugertu.Paskaitykite ka raso instrukcijoje vienmasiu gamintojas,jeigu po pakeitimo atsirado salutinis poveikis,reiskia jusu variklis buvo netvarkingas.Dar gamintojas pries keiciant pataria patikrinti purkstuku darba,kad jie dirbtu visi tolygiai,alkuninio veleno ir indeklu susidevejima.Kas pries keiciant tikrins tuos visus dalykus,nes dauguma musu dyzeliu rida patys zinote kokia.Pats buvau susidures su sita problema.Kaip pavyzdi galiu pasakyti,kodel ant generatoriu pradejo statyti sankabinius skyvus,nes zymiai ilgiau tarnauja dirzeliai ir automatiniai itempejai.Dvimasius jau pradejo statyti ir benzinams

Bemsas

Citata iš: bimas Įrašytas Spalis 14, 2013, 21:41:43 PM
vienmases ejo ten kur mazai kilovatu.Galingesniu dyzeliu darbas yra daugiau smuginis,delto ir pradejo statyti dvimasius,kad sugertu.Paskaitykite ka raso instrukcijoje vienmasiu gamintojas,jeigu po pakeitimo atsirado salutinis poveikis,reiskia jusu variklis buvo netvarkingas.Dar gamintojas pries keiciant pataria patikrinti purkstuku darba,kad jie dirbtu visi tolygiai,alkuninio veleno ir indeklu susidevejima.Kas pries keiciant tikrins tuos visus dalykus,nes dauguma musu dyzeliu rida patys zinote kokia.Pats buvau susidures su sita problema.Kaip pavyzdi galiu pasakyti,kodel ant generatoriu pradejo statyti sankabinius skyvus,nes zymiai ilgiau tarnauja dirzeliai ir automatiniai itempejai.Dvimasius jau pradejo statyti ir benzinams

Pilnai pritariu. As irgi pries tokias modernizacijas. Butent del vibraciju sumazinimo ir stato dvimasi smagrati. Ir nebutinai turi buti vibracija, kad salone sedi ir dantimis kaleni, o panele sokineja.

bimas

vibracija dazniausiai buna prie tam tikru apsuku,todel sumazinus arba padidinus apsukas ji sumazeja arba isnyksta,todel vienems tai nemaiso,o kitus tai erzina.Todel dar syki pakartosiu,bet kokia vibracija ne i nauda nei varykliui nei transmisijai ir tik laiko klausimas kada kas islis

katana7

Aštuntojo dešimtmečio viduryje sukamųjų virpesių slopintuvo sankabos disko korpuse tobulinimo darbai pasiekė techninių galimybių ribą. Vienodų ar net mažesnių dydžių sankaba nebetiko vis didesnės galios ir didesnio sukimosi dažnio varikliams. Labai efektyviu sprendimu pasirodė esąs firmos LuK dviejų masių smagratis, vadinamasis DMF (Dual Mass Flywheel). Vystantis automobilių technikai, pastaraisiais dešimtmečiais pasirodo vis galingesnių variklių, kartu automobilių vairuotojai kelia vis didesnius reikalavimus važiavimo komfortui ir kokybei. Su aerodinaminių vamzdžių pagalba bei kitais automobilio važiuoklės tobulinimo darbais pavyko sumažinti triukšmo lygį, dėl to galima geriau girdėti automobilyje atsirandančius triukšmus. Prie to prisideda ir modernūs varikliai, dirbantys su paliesintais degiaisiais mišiniais bei labai mažais sukimosi dažniais, arba naujų kartų transmisijos, kurios užpildomos mažo klampumo alyva. Vidaus degimo variklis dirba pasikartojančiais ciklais, sukeliančiais netaisyklingą alkūninio veleno sukimosi dažnį – sulėtėjimą ir pagreitėjimą. Tokį sukimosi dažnio svyravimą mes vadiname sukamuoju virpesiu, perduodamu iš variklio į pavaros sistemą, ir triukšmų (transmisijos bildėjimo, dundėjimo, važiuoklės rezonansų) bei galios svyravimų atsiradimo priežastimi. Tobulinimo darbų tikslas buvo torsioniniu (susukamu) strypu atskirti svyruojančią variklio masę nuo likusios pavaros sistemos dalies. Dviejų masių smagratis su integruotu spyruokliniu amortizatoriumi beveik visai absorbuoja šį svyravimą ir leidžia pasiekti labai gerą virpesių izoliaciją nuo pavaros sistemos.
P.S. todėl gamintojas ir naudoja dviejų masių smagratį, o kiekvienas sau asmeniškai tegul pats nusprendžia vietoj sugedusio sumontuoti vienmasį ir dvimasį smagratį.

Modka

nu va zmogus normaliai paaiskino nepatingejo, pagarba :) . nzn ar sutapimas bet jau ne vienam zinau kad pakeitus i vienmasi po kurio laiko pussasiai parejo. nors pussasiai nebuvo avensiu silpna vieta.
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)