Antifrizo keitimas

Pradėjo Henris, Balandis 28, 2009, 15:11:01 PM

« ankstesnis - sekantis »

vitiok

Citatakatana7 parašė:
Citatavitiok parašė:
Citatakatana7 parašė:
Reikia keisti galvutės tarpinę, šlifuoti galvutę ir t.t. reikalingas galvos remontas. Kaina firminiame servise apie 2500 Lt.
Bet variklis nekaista,jokiu dumu nemeta,koses tepale nematyt,gal ne tas?
bet faktas kad antifrizas dingsta ir taskos karts nuo karto.
Gal kokia slangele kur kalta ar vienareiksmiskai tarpine?

Jei antifrizas papuola į išmetimo sistemą jo ir nebus tepale.
tai konkreciai kokie dar simptomai yra tos tarpines kada pramusa?

katana7

Citatavitiok parašė:
Citatakatana7 parašė:
Citatavitiok parašė:
Citatakatana7 parašė:
Reikia keisti galvutės tarpinę, šlifuoti galvutę ir t.t. reikalingas galvos remontas. Kaina firminiame servise apie 2500 Lt.
Bet variklis nekaista,jokiu dumu nemeta,koses tepale nematyt,gal ne tas?
bet faktas kad antifrizas dingsta ir taskos karts nuo karto.
Gal kokia slangele kur kalta ar vienareiksmiskai tarpine?

Jei antifrizas papuola į išmetimo sistemą jo ir nebus tepale.
tai konkreciai kokie dar simptomai yra tos tarpines kada pramusa?

Važiuoji į servizą, ten su prietaisu patikrina  ar į antifrizą patenka išmetamosios dujos ir pasakys tiksliai, kame problema.

AVENSIS D4D CHIP

Citatavitiok parašė:
Citatakatana7 parašė:
Citatavitiok parašė:
Citatakatana7 parašė:
Reikia keisti galvutės tarpinę, šlifuoti galvutę ir t.t. reikalingas galvos remontas. Kaina firminiame servise apie 2500 Lt.
Bet variklis nekaista,jokiu dumu nemeta,koses tepale nematyt,gal ne tas?
bet faktas kad antifrizas dingsta ir taskos karts nuo karto.
Gal kokia slangele kur kalta ar vienareiksmiskai tarpine?

Jei ahttp://www.toyotaclub.lt/images/smiley/wink.gifntifrizas papuola į išmetimo sistemą jo ir nebus tepale.
tai konkreciai kokie dar simptomai yra tos tarpines kada pramusa?
UZSUK ANTIFRIZO DANGTELI IKI GALO,PRALEK SU IKAITUSIU VARILIU ISUKDAMAS VARIKLI IKI 3000-3500APS,PRAVAZIAVUS KOKIO PUSE KILO PACIUPINEK SLANGAS AUSINIMO IR ATSUK PROBKE AUSINIMO BAKELIO,JEI SUSNYPS TRUMPAI (1-2SEK)TAI TURETU BUTI VISKAS OK,O JEI ILGAI TAI KRAPSTYK PINIGINE;)O SIAIP TAI TURETU SOLORINOJE TURETI PRIETAISA PAMATUOT ISMETAMOM DUJOM,BUTU TIKSIAU:)

vitiok

Citatakatana7 parašė:
Citatavitiok parašė:
Citatakatana7 parašė:
Citatavitiok parašė:
Citatakatana7 parašė:
Reikia keisti galvutės tarpinę, šlifuoti galvutę ir t.t. reikalingas galvos remontas. Kaina firminiame servise apie 2500 Lt.
Bet variklis nekaista,jokiu dumu nemeta,koses tepale nematyt,gal ne tas?
bet faktas kad antifrizas dingsta ir taskos karts nuo karto.
Gal kokia slangele kur kalta ar vienareiksmiskai tarpine?

Jei antifrizas papuola į išmetimo sistemą jo ir nebus tepale.
tai konkreciai kokie dar simptomai yra tos tarpines kada pramusa?

Važiuoji į servizą, ten su prietaisu patikrina  ar į antifrizą patenka išmetamosios dujos ir pasakys tiksliai, kame problema.
Aciu uz patarima,poryt vaziuosiu pastikrint :)

vitiok

#49
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citatavitiok parašė:
Citatakatana7 parašė:
Citatavitiok parašė:
Citatakatana7 parašė:
Reikia keisti galvutės tarpinę, šlifuoti galvutę ir t.t. reikalingas galvos remontas. Kaina firminiame servise apie 2500 Lt.
Bet variklis nekaista,jokiu dumu nemeta,koses tepale nematyt,gal ne tas?
bet faktas kad antifrizas dingsta ir taskos karts nuo karto.
Gal kokia slangele kur kalta ar vienareiksmiskai tarpine?

Jei ahttp://www.toyotaclub.lt/images/smiley/wink.gifntifrizas papuola į išmetimo sistemą jo ir nebus tepale.
tai konkreciai kokie dar simptomai yra tos tarpines kada pramusa?
UZSUK ANTIFRIZO DANGTELI IKI GALO,PRALEK SU IKAITUSIU VARILIU ISUKDAMAS VARIKLI IKI 3000-3500APS,PRAVAZIAVUS KOKIO PUSE KILO PACIUPINEK SLANGAS AUSINIMO IR ATSUK PROBKE AUSINIMO BAKELIO,JEI SUSNYPS TRUMPAI (1-2SEK)TAI TURETU BUTI VISKAS OK,O JEI ILGAI TAI KRAPSTYK PINIGINE;)O SIAIP TAI TURETU SOLORINOJE TURETI PRIETAISA PAMATUOT ISMETAMOM DUJOM,BUTU TIKSIAU:)
Kazi o Eolte turi toki  prietaisa ar geriau i Solorina varyt?
Ir pro kokia vieta ciurskia tas antifrizas gal zinot konkreciai?

virme

Aušinimo skystis į išmetimo sistemą gali pakliūti tik nedirbančiame variklyje. Jei variklis dirba, ypač prie didesnių apsukų, turi būti stiprus guminių žarnų išsipūtimas, pastebimas akimis be jokių prietaisų ir jaučiamas rankomis. Be to variklis turi nenormaliai kaisti, nes aušinimo sistemoje susidaro oro kamščiai. Vitiok tavo atveju pirmiausiai pradėčiau ieškot bėdos nuo aušinimo skysčio pompos, nes jei praleidžia, pagrindinis diržas gali skysti užnešti ir ant variklio viršaus, ir ant kapoto vidinės pusės, nesvarbu kad yra apsaugos. Jos juk nesandarios.  

vitiok

Citatavirme parašė:
Aušinimo skystis į išmetimo sistemą gali pakliūti tik nedirbančiame variklyje. Jei variklis dirba, ypač prie didesnių apsukų, turi būti stiprus guminių žarnų išsipūtimas, pastebimas akimis be jokių prietaisų ir jaučiamas rankomis. Be to variklis turi nenormaliai kaisti, nes aušinimo sistemoje susidaro oro kamščiai. Vitiok tavo atveju pirmiausiai pradėčiau ieškot bėdos nuo aušinimo skysčio pompos, nes jei praleidžia, pagrindinis diržas gali skysti užnešti ir ant variklio viršaus, ir ant kapoto vidinės pusės, nesvarbu kad yra apsaugos. Jos juk nesandarios.  
Turesiu omeny,bet itariu kad gal pro bakelio ar radiatoriaus dangteli praleidzia,jausmas kad voztuvas slegio nelaiko,gali but toks variantas?

virme

Þinoma, visko gali būt.

Sofi

Sveiki,

Pas mane taip pat problemele su tais atifrizais ir meistrais ... zodziu nustate, kad i antifriza patenka ismetamosios dujos - suprask, reikia keisti tarpine ir tt. Viska padaro sutvarko, o po 2 dienu antifrizo vel mazai... Ar gali buti, kad apskritai blogai sutvarke? Ar yra galimybe, kad del kitu aplinkybiu ji isvarineja?

Masina neseniai pirkau, tai del defekto kreipiausi i pardaveja ir tai jis tvarke. Ar apskritai tokie gedimai yra labai rimti? Gal apskritai geriau butu atsisakyti sutarties ir pareikalauti grazinti visus pinigus, atlyginti turetas islaidas signalizacijom ir tt? Aciu uz patarimus :)

Sofi

Dar patikslinimas - ausinimo skyscio bakelyje buna zemiau truputi L (low) raides, ir po to nemazeja. Variklis nekaista ...

katana7

CitataSofi parašė:
Dar patikslinimas - ausinimo skyscio bakelyje buna zemiau truputi L (low) raides, ir po to nemazeja. Variklis nekaista ...
Jeigu po to daugiau aušinimo skysčio lygis nekrenta, tai kaip ir viskas tvarkoje.

Sofi

na nezinau ar galima sakyt, kad tvarkoje ... nes uzpylus iki F ribos jis dingsta per para laiko iki L ribos... Ka tik skambino meistras, sake neva termostato tarpine leido ausinimo skysti, bet ar taip gali buti??? neramu del to, kad jie remonta variklio tarpines ir galvos blogai padare.... :(

virme

Citatakatana7 parašė:
CitataSofi parašė:
Dar patikslinimas - ausinimo skyscio bakelyje buna zemiau truputi L (low) raides, ir po to nemazeja. Variklis nekaista ...
Jeigu po to daugiau aušinimo skysčio lygis nekrenta, tai kaip ir viskas tvarkoje.
Na pagal mane tai tau nėra ko galvos sukt dėl to dingimo. Aušinimo skystis pilamas į šaltą variklį iki mažosios normos L. Kadangi kaistant varikliui aušinimo skystis plečiasi (lyginant su vandeniu labai daug), prie darbinės temperatūros lygis pakyla iki didžiosios normos F. Tai normalu. Pripylus didžiąją norma šaltam varikliui, skystis išsiplečia ir kiekis padidėja virš didžiosios normos ir tas perteklius paprasčiausiai per vožtuvą išvaromas laukan. Todėl atvėsus varikliui ir vėl lieka mažoji norma L. Tad važinėk ir džiaukis geru auto.

Sofi

aciu vyrai, uz patarimus moteriai :) bandysiu dabar stebeti kas vyksta, jei vel isvarys - dar testa pasidarysu, kad matyciau jog ausinimo skystyje dujos neatsiranda. Informuosiu kaip sekasi :)

AVENSIS D4D CHIP

CitataSofi parašė:
aciu vyrai, uz patarimus moteriai :) bandysiu dabar stebeti kas vyksta, jei vel isvarys - dar testa pasidarysu, kad matyciau jog ausinimo skystyje dujos neatsiranda. Informuosiu kaip sekasi :)
kazkaip napastebejau kad moteris:)