EGR vožtuvas

Pradėjo gediminasd, Spalis 29, 2013, 15:32:20 PM

« ankstesnis - sekantis »

naujas32

toyotai dar nebuvau atjunges asmeniskai bet cia kazkas minejo jog displejuje atsiranda kazkoks chekas as kalbu kad ecu islieka klaida jeigu buvo atjungtas

Bemsas

Bandau paaiskinti dar karta. Klaida i ECU isiraso ir uzsidega CHECK, kai ijungiamas degimas su gedimu sistemoje (t.y atjungas koksnors daviklis). Ta klaida galima istrinti - jei nuimi akumo klema 5minutem. Po klemos uzdejimo klaidos nusimes ir isirasys i istorija, kad pajungus kompa galima paziureti kas buvo. Kai tiesiog atjungi akuma - jokiu klaidu nemeta.

TYRAN

Gerai gerai gerai. Bet mano klausimas buvo - ar atjungus oro srauto daviklį, užsidegs čekas, ar automašina niekaip nesureaguos? Surinkęs po trupinėlį iš visų postų darau išvadą, kad: užsidegs ir degs (žinoma, įjungus degimą, užkūrus) tol, kol nepajungsi atgal oro srauto daviklio. Ir degs tol, kol nenugesinsi penkiom minutėms atjungęs akumą.

Bemsas


xaker65

Citata iš: TYRAN Įrašytas Lapkritis 05, 2013, 15:01:57 PM
Gerai gerai gerai. Bet mano klausimas buvo - ar atjungus oro srauto daviklį, užsidegs čekas, ar automašina niekaip nesureaguos? Surinkęs po trupinėlį iš visų postų darau išvadą, kad: užsidegs ir degs (žinoma, įjungus degimą, užkūrus) tol, kol nepajungsi atgal oro srauto daviklio. Ir degs tol, kol nenugesinsi penkiom minutėms atjungęs akumą.
Buvau as atjunges ta oro srauto matuokli ir vaziuot bandziau kai tikrinau ji, tada dege cekas, bet kai atgal pajungi uzgesta ir nereik akumu junginet.

Ichtiandrs

#20

Citata iš: naujas32 Įrašytas Lapkritis 02, 2013, 19:17:53 PM
su egr problemos buna kada jis visiskai uzsikise nevaiksto cilindriukas ar elektronine dalis grybauja o seip jie pas visus pilni suodziu ir isvalius jokio skirtumo nepajauti.
o tavo vietoj oro srauto matuokli pasiziureciau jeigu turi pazystamu su tokiu pat varikliu apsikeiskit ir ziurek ar kas keiciasi nes panasu kad matuokle gryba pjauna ( diegnostikos nedaryk nes nemato ar ji gerai veikia ar ne ) dar variantas atjung fiske ( variklis neuzvestas!) ir pavazinek kelias dienas jeigu geriau tada keisk tik i nauja matuokli.

Nu, va del skirtumo nepajautimo ir kad jie pilni visi suodziu - NESUTINKU! Is praktikos:
1)Taip, kazkokia suodziu dalis yra visalaik, bet ne tokia, kad trukdytu EGR darbui.
2) Itakoja variklio darba/masinos trauka ir dar kaip. Galbut, sakau galbut, kiekvienam atvejui atskiras variantas.
As juk turejau bedu su trauka, nes tik nuo 1800RPM iki 2000RPM budavo masinos trauka. I kalna neuzlipdavau vaziuodams vienas. Pakeiciau srauto matuokle - be rezultatu. Isvaliau (nors nebuvo ziauriai priauges) EGR'a - masina pasidare kaip rakieta. Visam diapazone trauka, i ta pati kalna masina su 5 zmogais ir irankiais bagazinej, ne tai kad itraukia, o dar ir sugeba begetis.
Bet sakau, cia mano atvejis, kuris paneigia jusu viena is sakiniu. O jau bijojau, kad turbai - adjos amigos ;-)
Jei cia rasau, vadinasi, kazkas svarbu