V - Kartos dujų įranga ICOM JTG

Pradėjo Frencas, Lapkritis 24, 2013, 10:52:30 AM

« ankstesnis - sekantis »

Frencas

Čia žmonės netiki mano dujų sanaudom, nes gal nėra ir matę dujų įrangos be reduktoriaus, o duju bake stovinčio įpurškimo siurblio ? :think:

grivaidas

tikiu ir tokios noreciau sau mano draugas jas taiso mazeikiuose

MindaugasB

Citata iš: Frencas Įrašytas Kovas 06, 2014, 11:21:47 AM
Čia žmonės netiki mano dujų sanaudom, nes gal nėra ir matę dujų įrangos be reduktoriaus, o duju bake stovinčio įpurškimo siurblio ? :think:

Kiek kainuoja isideti? Daugiau nei 2000lt tikriausiai
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Frencas

Lietuvoj dar šitos įrangos nemontuoja - aršiausiai Lenkijoj. Lenkų kainos nežinau, bet kai atsirado Europoj pradžioj kainavo apie 3000 eurų :G

eceris

ar skaiciavot kiek reikia pravaziuoti kad atsipirktu?????

Venza

Citata iš: Frencas Įrašytas Kovas 06, 2014, 11:21:47 AM
Čia žmonės netiki mano dujų sanaudom, nes gal nėra ir matę dujų įrangos be reduktoriaus, o duju bake stovinčio įpurškimo siurblio ? :think:
O tai kiek tau benzino ima tavo masina 100km?
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Bemsas

#66
Jei irangos kaina 3000eur, tai atsipirks po 50.000km, o tik veliau eis jau taupymas (y)

vitiok

Citata iš: Frencas Įrašytas Kovas 06, 2014, 11:21:47 AM
Čia žmonės netiki mano dujų sanaudom, nes gal nėra ir matę dujų įrangos be reduktoriaus, o duju bake stovinčio įpurškimo siurblio ? :think:
nuo to ir reikejo pradet ;)
Citata iš: Bemsas Įrašytas Kovas 06, 2014, 15:34:47 PM
Jei irangos kaina 3000eur, tai atsipirks po 50.000km, o tik veliau eis jau taupymas (y)
man po 6 metu tik atsipirktu,nu neinvestuociau gal :)

eceris

Citata iš: Bemsas Įrašytas Kovas 06, 2014, 15:34:47 PM
Jei irangos kaina 3000eur, tai atsipirks po 50.000km, o tik veliau eis jau taupymas (y)
as tai moku pasiskaiciuot :) temos autorius, placiai reklamuodamas savo iranga, manau nelabai skaiciavo....faktas tame, kad jos neapsimoka detis

Frencas

Citata iš: Venza Įrašytas Kovas 06, 2014, 13:41:07 PM
O tai kiek tau benzino ima tavo masina 100km?

Priemiestije benzo ima apie 7 -8 l/100 km

Frencas

Čia Italas 2005 m. mokėjo apie 3000, o dabar kainų aš nežinau. (H-)

tevas

Citata iš: Frencas Įrašytas Kovas 06, 2014, 11:21:47 AM
Čia žmonės netiki mano dujų sanaudom, nes gal nėra ir matę dujų įrangos be reduktoriaus, o duju bake stovinčio įpurškimo siurblio ? :think:

kas mokesi mokykloj fizikos, nepatikes, kad duju sanaudos tokios pacios arba mazesnes, nei benzino  :) gali buti artimos, siek tiek didesnes, nei benzino, bet jokiu budu ne mazesnes.

tevas

Citata iš: Frencas Įrašytas Kovas 06, 2014, 20:44:50 PM
Čia Italas 2005 m. mokėjo apie 3000, o dabar kainų aš nežinau. (H-)

pvz Vokietijoj uz paprasta iranga vokietukas gali drasiai 4 cilindru varikliui sumoketi apie 2000eur, nors pati iranga didmenoj kainuoja maziau nei LT, viska nulemia darbo ikainiai ir dokumentacija. Tai jei IS TIKRUJU ta V-karta imanoma pasiekti geresnius rezultatus, nei IV, tai visai verta, bet ne LT, juolab, as asmeniskai jokiu priekaistu IV kartai neturiu: nebrangu, greitai atsiperka ir paprasta prieziura, siuo atveju kaina 5 kartus mazesne, montuojant LT.

Frencas

Citata iš: tevas Įrašytas Kovas 06, 2014, 21:19:37 PM
kas mokesi mokykloj fizikos, nepatikes, kad duju sanaudos tokios pacios arba mazesnes, nei benzino  :) gali buti artimos, siek tiek didesnes, nei benzino, bet jokiu budu ne mazesnes.


Čia citata apie šitą sistemą. Kita kalba neradau

ICOM JTG NEW  - System  wtrysku paliwa gazu fazy ciekłej do silnika.





Jako rozwiązanie które odbiega od systemów standartowych i w znacznym stopniu poprawia dynamikę jazdy - charakterystyka wykresowa pracy silnika podczas jazdy na gazie nie odbiega od charakterystyki pracy silnika na etylinie. W systemie JTG NEW moc pojazdu wzrasta o ponad 5 %  system jest niezawodny bardziej oszczędny i wydziela o wiele mniej szkodliwych substancji do atmosfery.

Wszystko to dzięki wysokiej jakości  komponentom użytym do jego produkcji oraz  wygórowanych do granic celom do osiągnięcia czegoś, co sprosta największym wymaganiom konstruktorów, projektujących coraz to nowsze silniki benzynowe.



Firma ICOM w znacznym stopniu realizuje swoje patenty które w znakomity sposób, sukcesywnie wdraża w produkt dla polepszenia jakości i zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa użytkowników.





Strategia działania systemu JTG NEW polega na dokładnym odwzorowaniu pracy silnika na etylinie, a funkcję sterowania systemem JTG przejmuje oryginalny moduł benzynowy ECU.



Zainteresowane firmy zapraszamy do współpracy.







tevas

Gaila, bet is tu 4 mokamu uzsienio kalbu, lenku neieina  :)