Dirzu keitimas

Pradėjo fidelis, Gegužė 09, 2009, 22:11:01 PM

« ankstesnis - sekantis »

kaktusas

Na tikrai šiuo atveju ne iš to galo taupymas, kiek žinau guolį reikia pasikeist kiekvieną kartą keičiant diržą, ir Tokviloj taip sakė.

Henris

#46
Siaip tai tikrai nekoks sprendimas guoliu nekeisti, juk viskas buvo nuardyta, ten viena darbo jau nemazai kol prieini visokios kondiskes, posparnius reik nuimt, tai kaip ir uz darba butum sutaupes, daba vazinesi ant rizikos. Beje kas idomiausia, kad AVensio manualas man rodos raso pagr dirzo keitima su visais guliais apie 2h darbo, o meistrai man dirbo visa diena. Tik poto paskaite, kad dvi valandas uztruktu, jei issikeltu varikli :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

MantasT

Na, ruosiuosi ir ash menesio begyje keistis dirzus su guoliais. "Drageris" siūlė viską už 900 lt padaryti. Tik reikėtų pasiaiškinti kokias detales zada deti. Kad nebutu pigiausios. Beje, gal kas žinote tokį meistrą Elenbergą? Labai gyrė bendradarbis - sakė, kad ant japonų geriausias meistras Vilniuje. Randasi Algirdo ar tai švitrigailos gatvėje.

pauliusdd

kai as buvau nuvaziaves i Mototoja, tai sake, kad reikia keisti visus uolius ir dirza, o tipo to hidraulinio itempejo nereikia. Detaliu parduotuveje siule pasikeisti ir itempeja. Tai dabar nezinau kurio klausytis. Ar yra geriau senas originalus, ar naujas neoriginalus?
टोयोटा इस बल.

kaktusas

Tai iš kur žinosi, kiek tas senas tarnavęs jau, o naujas gali būti ir neoriginalus manau, bet, aišku, ne visiška pigiena ;) na žiūrint aplamai, kiek tos kainos skiriasi...

Edvatronas

Citatakaktusas parašė:
Tai iš kur žinosi, kiek tas senas tarnavęs jau, o naujas gali būti ir neoriginalus manau, bet, aišku, ne visiška pigiena ;) na žiūrint aplamai, kiek tos kainos skiriasi...
136 ir 329 :D

Aurimas

Jei myli savo automobili ir nori, kad jis ir toliau ilgai ir patikimai tarnauti, tai dek tik originalias dalis.

fidelis

Buvau pas savo meistra,sake dar 100tukst laisvai gali vaziuot, pasitikiu as juo, tdl manau viskas ok.:p

Memelis

As tai irgi keisciausi viska. Manau reiktu ivertinti, kiek tu pravaziuoji su auto ir kiek dar ji zadi tureti. Jei auto zadi dar patureti, tai tokias detales manau tik originalias reiktu. Veliau labai jau brangus tas remontas del keliu simtu Lt gaunasi.
'04 Avensis Liftback 2.0 D4D Linea Sol
'09 Corolla Verso 2.2 D-CAT Linea Sol Sport

sivra

Pagindinis diržas originalus keičiasi kartu su dviem guoliais kas 100000km, realiai tarnauja 120-150t, hidraulinis tarnauja 300-400t ir keičiamas pagal butinybe(buna aptekejes hidrauliniu skysčiu) panašiai atlaiko ir vandens pompa. D4D diržu pakeites esu virš 100vnt, darbas užima priklausomai nuo modelio minimum 3h ir čia jei viskas lengvai sukasi ir nusiima. 2h kas deklaruojama pas dileri fiziškai neimanoma:) Už darba imu 300-350lt priklausomai nuo modelio. RAV-4 400lt Detales savo pasirinkimas. Originala galiu pasiuliti 600lt (diržas+2 guoliai)
Kartais TOYOTA remontuoju, o IMPREZA sau sportuoju.

pauliusdd

man parduotuveje aiskino, kad jei keiti dirza tai pasikeisk viska, nes po kokiu 15-20 t gali reiketi keisti ir vandens pompa, nes ji po dirzo pakeitimo gauna kitokias apkrovas ir tada pradeda pareiti pompos guolis.
टोयोटा इस बल.

sivra

Kas geriau zino ar parduotuves darbuotojas kuris uz parduotas prekes gauna procenta pinigeliu ar tas kuris TOYOTA krapsto jau 15metu?:)
Kartais TOYOTA remontuoju, o IMPREZA sau sportuoju.

Edvatronas

Citatasivra parašė:
Pagindinis diržas originalus keičiasi kartu su dviem guoliais kas 100000km, realiai tarnauja 120-150t, hidraulinis tarnauja 300-400t ir keičiamas pagal butinybe(buna aptekejes hidrauliniu skysčiu) panašiai atlaiko ir vandens pompa. D4D diržu pakeites esu virš 100vnt, darbas užima priklausomai nuo modelio minimum 3h ir čia jei viskas lengvai sukasi ir nusiima. 2h kas deklaruojama pas dileri fiziškai neimanoma:) Už darba imu 300-350lt priklausomai nuo modelio. RAV-4 400lt Detales savo pasirinkimas. Originala galiu pasiuliti 600lt (diržas+2 guoliai)
Mototoja man nurode jog 3h darbo.

Edvatronas

CitataEdvatronas parašė:
Citatasivra parašė:
Pagindinis diržas originalus keičiasi kartu su dviem guoliais kas 100000km, realiai tarnauja 120-150t, hidraulinis tarnauja 300-400t ir keičiamas pagal butinybe(buna aptekejes hidrauliniu skysčiu) panašiai atlaiko ir vandens pompa. D4D diržu pakeites esu virš 100vnt, darbas užima priklausomai nuo modelio minimum 3h ir čia jei viskas lengvai sukasi ir nusiima. 2h kas deklaruojama pas dileri fiziškai neimanoma:) Už darba imu 300-350lt priklausomai nuo modelio. RAV-4 400lt Detales savo pasirinkimas. Originala galiu pasiuliti 600lt (diržas+2 guoliai)
Mototoja man nurode jog 3h darbo.
O kaip atsukineji alkuninio pagrindini ta varzta?
Turi nusipirkes ar pasidares, koki iranki?

sivra

Alkuninio varzta tai turiu galinga puška, dar ne vienas neatsisuko, o škyvui nuimt tai jau spec nuemejas yra.
Kartais TOYOTA remontuoju, o IMPREZA sau sportuoju.