d4d variklio klausimas

Pradėjo kempeisas, Gruodis 04, 2013, 18:20:36 PM

« ankstesnis - sekantis »

tevas

Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Gruodis 10, 2013, 10:08:07 AM
Va cia ir islenda "Lietuviska kaina". Niekas nenori moketi daugiau,negu yra nusistovejusi turgaus kaina. Realiai yra perkama masinos komplektacija ir isvaizda. O ,kad ji prabegusi dvigubai daugiau,tai niekas nesusimasto. Cia pries pora savaiciu TEVAS (ne mano.toks nickas) idejo nuoroda,kad parduoda toyota. Kazkas teisingai pasake-niekas tiek nemokes. Taip ir yra. Dar teks ja vokietijoj padrozti,kad "pasiektu LT kaina ir parvezti reanimacijai. Tada kazkas nupirks uz "gera kaina". Ir registruosis i foruma su savo problemom.
PS. Norint tureti gera daikta kartais verta permoketi didesne nei rinkos kaina.
Sitas automibilis, kuri pardavineju yra skirtas daugiau rinkos tyrimams Lietuvoje: moka uz gera masina jos verta kaina ar ne. Kas liecia amerikietiskas auto, (tyrimelis atliktas pernai) vienareksmiskai laimejo vakaru europa. Net is Lietuvos buvo skambuciu, nors Lt kaina tos pacios auto buvo 30% mazesne.

Ralfas

Naujas32, akumo keitimas cia ne remontas :)

santana5509

Paverksiu ir aš. Pereitą vasarį paėmiau septintų corola verso su d4d. Rida tipo buvo 165. Nebuvau turėjęs dyzelio, tai kažkaip su baime. Šiandienai pramyniau 18 tūkst. Pakeistos priekinės kaladėlės, tepalai ir pilta saliara. Sąnaudos lyg tai normalios - tikrinau ir pagal kompą ir pagal pylimą ir ridą. Prieš porą savaičių atverčiau kapotą ir pamačiau tepalo ant generatoriaus. SOVLI diagnozavo, kad praleidžia per priekinį dangtelį. Ištraukė matarą, dar pakeitė įtartiną vandens pompą (kad kitą kartą nejamti matoro). Aišku kainavo neplonai. (h)
Mon atruoda, kad jūs nebvarkėt .

Venza

 Suprantama,cia gi dyzelio eksplotacines islaidos,negi cia remontas  :D Ir kokia pravaziuoto 1km savikaina dabar gavosi tiems 18 000km? Ar galetum grubiai primest?
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Saulius SSS

Citata iš: Venza Įrašytas Sausis 09, 2014, 21:43:09 PM
Suprantama,cia gi dyzelio eksplotacines islaidos,negi cia remontas  :D Ir kokia pravaziuoto 1km savikaina dabar gavosi tiems 18 000km? Ar galetum grubiai primest?
nereikia cia vaziuoti. lygiai tas pats galioja ir didesniems benzininiams varikliams. kartais del kazkokios menkos detales irgi reikia iskelt varikli. taip,kad ir benzinas ar dujos staiga gali stipriai subrangti 1 km atzvilgiu.
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

Venza

 Tikrai reciau varikli kelt reikia benzininiams.Ten aplink varikli dar yra kur rankas ikist,o dyzeliui jau vargiai.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

santana5509

Prieš tai važinėjau su Šaranu (benzas-dujos) . Ko gero dyzelis truputį brangiau. Matysis kaip bus toliau. Aišku važiavimo komfortas dabar geresnis(turiu raumeny 100 kw) :think:
Mon atruoda, kad jūs nebvarkėt .

Saulius SSS

Citata iš: Venza Įrašytas Sausis 09, 2014, 22:17:51 PM
Tikrai reciau varikli kelt reikia benzininiams.Ten aplink varikli dar yra kur rankas ikist,o dyzeliui jau vargiai.
cia apie yariukus (ECHO) :-] ??? pas amerikonus tie varikliai senesni( bent seniau budavo) be TWIN ,be DOHC.uztai ir vietos daugiau lieka. o europiniai prifarshiruoti visko,kad net 93 masinai jau reikdavo nuardyti prieki ,kad iskelt varikli. cia tiesiog nuo modelio priklauso...as kazkada turejau rekorda 2.0 benza tai atsidares kapota atsisedau ant priek paneles ir pasilenkes sukau starteri. vacia tai masinos buvo...
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

Venza

 Yariu jau DOHC varikliai,bet priejimas visur normalus,nereikia del menkniekio varikliu kelt .As kai Opel Manta turejau irgi taip pat remontuodavau  :-)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Bemsas

Citata iš: Venza Įrašytas Sausis 09, 2014, 22:46:31 PM
Yariu jau DOHC varikliai,bet priejimas visur normalus,nereikia del menkniekio varikliu kelt .As kai Opel Manta turejau irgi taip pat remontuodavau  :-)

Dar prisimink Audi 100 silke 1.8 motoras :D Ten po kapotu galima antra bagazine padaryti :D