Dcat trauka

Pradėjo JuliusG, Gruodis 30, 2013, 16:27:12 PM

« ankstesnis - sekantis »

JuliusG

Sveiki, turiu ir aš šokių tokių bėdų... pašalinom  DPF iltra, pastatytas emuliatorius. Po remonto kaip ir viskas gerai, traukia kaip žvėris, kuro sąnaudos sumažėjo,bet važiuojant jau is po serviso namo pastebejau kad greitai akseleruojant mašina greitėjo bet karts nuo karto sutrukčiodavo,kaip kad turbo lagas.Po keletos dienų ši bėda dingo,bet atsirado kita,dingo trauka tik kol nepasiekia 2000 apsukų, jei staigiau nori akseleruoti, netraukia. Tik pasieka apsukas 2000 ir daugiau, eina kaip bitė.Pries dpf filtro pjovimą buvo daryta diagnostika,sake viskas tvarkoje,ispjovus filtra irgi dare diagnostika viskas irgi buvo gerai,ar verta dabar dar karta daryti ja? Egr siandien prasivaliau,nepadejo,Ar gal kam buvo tokia problema ir kaip tai išspresti ?

MindaugasB

Na, del traukos nuo 2000 tai dyzelis maksimalu sukimo momenta prie tokiu apsuku pasiekia. Tai nieko keisto, kad ima traukti.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

JuliusG

#2
Na tikrai ne taip turi traukti,pries DPF filtro ispjovimo visai kitokia trauka buvo,pvz vaziuojant uzmiestyje apsukos mazesnes negu 2000 5 begiu,kazkur greitis 80 tai paspaudi dugna tai kol pakyla iki 2000 apsuku uzima nemazai laiko,taip neturi buti,sunkiai ten kazka aplenksi jei taip :)

vitiok

#3
Citata iš: JuliusG Įrašytas Gruodis 30, 2013, 18:46:36 PM
Na tikrai ne taip turi traukti,pries DPF filtro ispjovimo visai kitokia trauka buvo,pvz vaziuojant uzmiestyje apsukos mazesnes negu 2000 5 begiu,kazkur greitis 80 tai paspaudi dugna tai kol pakyla iki 2000 apsuku uzima nemazai laiko,taip neturi buti,sunkiai ten kazka aplenksi jei taip :)
tu su 5 begiu 80 greiciu paspaudes iki dugno nori kad kaip mc laren pakiltu i ora?
perjunk ant 4 pavaros ir greiciau viskas ivyks,nepamirsk jei rodo spidas 80 tai real tik 75 km/h o tai 4 pavaros darbas be kalbu,dyzeliui apsukas patinka su tinkama pavara o ne atvirksciai su auksta pavara mazu greiciu vaziuot

MindaugasB

Nori traukos, pavara junk i aukstesne prie 2800-3000 apsuku. Tada automatiskai didziausias sukimo momentas isliks optimaliuose variklio sukiuose.

Nori taupyti dyzelio stikline po stiklines - junginek begi prie 1800 ir netrauks. Your call how to drive.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

kapsis

bet juk zmogus sake kad  anksciau , pries   atliktas  proceduras , auto trauke geriau,   reiskia turi su kuo palygint, juk neprisedo pirma kart prie vairo ir nepuole skustis kad netraukia,  o jus jau iskart puolat kad  zmogus vaziuot  nemoka... pavaras mokot kaip ir kada perjunginet.... (!?)

Bemsas


TYRAN

Ne, čia dabar kai netraukia

vitiok

Citata iš: kapsis Įrašytas Gruodis 30, 2013, 21:57:38 PM
bet juk zmogus sake kad  anksciau , pries   atliktas  proceduras , auto trauke geriau,   reiskia turi su kuo palygint, juk neprisedo pirma kart prie vairo ir nepuole skustis kad netraukia,  o jus jau iskart puolat kad  zmogus vaziuot  nemoka... pavaras mokot kaip ir kada perjunginet.... (!?)
su kuo man palygint savo nes mano ir netraukia manau tada iki 2000 apsuku,noreciau kad su 3 begiu iki 100 per pora sek isibeget
klausimas kaip turi traukt???

MindaugasB

Citata iš: kapsis Įrašytas Gruodis 30, 2013, 21:57:38 PM
bet juk zmogus sake kad  anksciau , pries   atliktas  proceduras , auto trauke geriau,   reiskia turi su kuo palygint, juk neprisedo pirma kart prie vairo ir nepuole skustis kad netraukia,  o jus jau iskart puolat kad  zmogus vaziuot  nemoka... pavaras mokot kaip ir kada perjunginet.... (!?)

Ka reiskia "geriau trauke"? Matavo jis sekundes per kiek iki 100km/h isibegeja pries pjovima ir po? Jeigu paskaitytum iki galo tai jis ir sako, kad nuo 2000 apsuku masina eina kaip bite, vadinasi traukia kaip priklauso dyzeliniam varikliui + kuro sanaudos pamazejo. Siaip forume jau pusantru metu sedziu ir turiu pasakyti, kad visokiu naujoku pasitaiko. Nenustebciau, jeigu kuris nemoka ir pavaru jungti ir nezino apie dyzelinio variklio sukimo momenta. Nekalbu konkreciai apie si zmogu, bet apskritai.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

dtinas

mano d-cat traukia kai apsukos ir zemiau 2000. Prie 1700-1800 sukimo momento per akis. Po dpf pasalinimo trauka prie zemu nedaug padidejo. Jei reikia lenkti prie 80km/h, tai penkta pavara be problemu "guldo".

JuliusG

Forumieciai bukit solidesni,tikrai ne pirma diena vairuoju sita masina,ir zinau kada buvo trauka ir kada ji dingo,bet siandien jau prasidejo mistikos,ryte traukos nebuvo,egr pravaliau,pratestavau masina,nepasikeite trauka,vakare isvaziavau i miesta,is pradziu nebuvo traukos,uzgesinau masina,iskart vel uzvedziau,trauka vel atsirado ir viskas puikiai,tada vel buvau uzgesines palaikes neuzvesta kazkur apie 2h,uzvedziau vel viskas kuo puikiausiai,kame saknys? kompo programa grybauja? mistika...

Bemsas

Gal turbinos geometrija stringa? EGR daug suodziu buvo?

JuliusG

Egr suodziu nedaug buvo,tik vos vos sieneles apsinesusios,o del geometrijos ka daryti? Vel diagnostika?

vitiok

Citata iš: JuliusG Įrašytas Gruodis 31, 2013, 00:07:44 AM
Forumieciai bukit solidesni,tikrai ne pirma diena vairuoju sita masina,ir zinau kada buvo trauka ir kada ji dingo,bet siandien jau prasidejo mistikos,ryte traukos nebuvo,egr pravaliau,pratestavau masina,nepasikeite trauka,vakare isvaziavau i miesta,is pradziu nebuvo traukos,uzgesinau masina,iskart vel uzvedziau,trauka vel atsirado ir viskas puikiai,tada vel buvau uzgesines palaikes neuzvesta kazkur apie 2h,uzvedziau vel viskas kuo puikiausiai,kame saknys? kompo programa grybauja? mistika...
kur salinai dpf? gal pribure ka nors ...