Avensis verso D4D 85kw turbokompresoriaus problemos

Pradėjo Algiss, Sausis 06, 2014, 08:38:59 AM

« ankstesnis - sekantis »

Algiss

Sveiki, susidariau su problema 2004m 85kw d4d variklis ryjo tepalus ir nebuvo normalios traukos. Atlikus auto diagnostika pastebėjo, kad turbokompresorius pučia man 1,3 bar, daugiau jokių problemų neaptiko.
Turbokompresorius buvo nuimtas ir restauruotas(Išvalytas karteris, pakeistos purkšukų tarpinės, išpjautas katalizatorius supilti geri tepalai). Įdėjus restauruotą turbokompresorių trauką neženkliai pagerėjo, tačiau pravažiavus 1,5k km jis visiškai subyrejo dėl ''nepakankamo tepimo'', nors tikrinant tepalo slėgi jokių neatitikimų nepastebėta-jis atitinka turbo centro pateiktas tepalo slėgio reikšmes http://www.turbocentras.lt/patarimai-LT.html .  Kompresorius dar katą buvo pilnai restauruotas, vėl idėjus ji ta pati situacija, trauka neatsirado tikrinant jo slėgis prie 4,5k apsukų būna max 1,4-1.5 bar. Turiu įtarima, kad jis vėl subyrės.
p.s isiurbimo kolektrorius išvalytas, o egr pašalintas.

Gal kas esat susidūrę su panašia problema ? Įtarių, kad jis yra nekokybiškai restauruotas
Koks turėtu būti normalus  turbo slėgis prie max apsukų ?

Dėkui už jūsų nuomone bei naudingus patarimus

Venza

 Vienas mano pazistamas buvo susidures su panasia problema(del turbinos subyrejimo).Jis isidejo kita turbina ir si netrukus subyrejo.Problema buvo uzkepes turbinos tepimo vamzdelis.
Dar vienas pastebejimas,kolega :pas tave masinoj stovi turbina,o ne turbokompresorius.Turbokompresoriai Toyotose nededami,juos naudoja kai kurie kiti gamintojai  ;)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Algiss

Dėkui už pastaba :)
Su tavo variantu sutikčiau, bet su originaliu( su kuriuo buvo pirktas automobilis pries 1,5m) buvo nuvažiuota ~30k ir jis nesubyrėjo, o tiesiog susidevėjo, sparnuotė judėjo į šonus. Todėl restauruoto kompresoriaus nelaikymas yra labai itartinas.
Priedo prieš uždedant turbina buvo pravalyta sistema su benzino srove, kaip reikalauja garantinės sąlygos. Dar buvo supilti tepalai, padirbo pusvalanduką variklis ir tepalai buvo pakeisti siekiant išvalyti sistemą.

Gal kas žinot koks turėtu būti turbinos slėgis prie max apsukų ?

Saulius SSS

Tai pas tave lenteleje aiskiai parasyta koks tepalo spaudimas turi buti siltam varikliui. Ka tavo spaudimas rodo ant 4.5tukst aps.turi buti tiek ant laisvu. Tai aisku,kad turbinai neuztenka tepimo ko pasekoje ji ir uzlinksta. Ziurek tepalo spaudima,kodel jis per zemas. Gal kalta tepalo pompa.  Ar as cia ka ne taip supratau???
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

naujas32

Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Sausis 06, 2014, 10:54:11 AM
Tai pas tave lenteleje aiskiai parasyta koks tepalo spaudimas turi buti siltam varikliui. Ka tavo spaudimas rodo ant 4.5tukst aps.turi buti tiek ant laisvu. Tai aisku,kad turbinai neuztenka tepimo ko pasekoje ji ir uzlinksta. Ziurek tepalo spaudima,kodel jis per zemas. Gal kalta tepalo pompa.  Ar as cia ka ne taip supratau???
zmogus raso, kad tepalo spaudimas tvarkoj "atitinka turbo centro pateiktas tepalo slėgio reikšmes http://www.turbocentras.lt/patarimai-LT.html "

Algiss

Tepalo spaudimas normalus, tiek ant šalto tiek ant karšto, prie visų apsukų. Keista tai, kad nauja turbina prie max apsukų nesukelia mano manymu reikiamo spaudimo, max 1,5 bar teko matyti
Manau gali būti prastai restauruota arba ji negauna pakankamai tepimo, kas yra nelabai logiška, nes tepalo slėgis variklyje yra normalus.

naujas32

Citata iš: Algiss Įrašytas Sausis 06, 2014, 11:06:05 AM
Tepalo spaudimas normalus, tiek ant šalto tiek ant karšto, prie visų apsukų. Keista tai, kad nauja turbina prie max apsukų nesukelia mano manymu reikiamo spaudimo, max 1,5 bar teko matyti
Manau gali būti prastai restauruota arba ji negauna pakankamai tepimo, kas yra nelabai logiška, nes tepalo slėgis variklyje yra normalus.
pabandyk patikrinti ka Venza sake del tu tepimo vamzdeliu

Saulius SSS

Gal ka ne taip daskaiciau. Bet pagrindine restauruotos turbinos uzlinkimo priezastis tai tepimo trukumas?  Ir tas tepimo vamzdelis gerai pompuoja tepala? Jus matavot koks spaudimas eina per ta vamzdeli?
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

Algiss

Servisas kuris montavo turbina turėjo matuoti ir teigė, kad matavo ir viskas buvo tvarkoje.
p.s pamiršau paminėti, kad tiek po 1 tiek po 2 turbinos keitimo atsirado turboduobė, nuo ~2,8k iki 4k apsukų smarkiai susilpnėja trauka, ko prieš tai nebuvo :/


Venza

 Kazin ar jie matavo spaudima tepalo kuris ateina i turbina?Greiciausiai jie pamatavo variklio tepalo spaudima ir aplamai spaudimas ne prie ko jeigu vamzdelis pasikimses ir jo pralaidumas sumazejes,tad turbina gauna per maza tepalo slegi ir kieki.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Algiss

Citata iš: Venza Įrašytas Sausis 06, 2014, 13:11:46 PM
Kazin ar jie matavo spaudima tepalo kuris ateina i turbina?Greiciausiai jie pamatavo variklio tepalo spaudima ir aplamai spaudimas ne prie ko jeigu vamzdelis pasikimses ir jo pralaidumas sumazejes,tad turbina gauna per maza tepalo slegi ir kieki.

Gali būti, manau tokiu atveju servizas montavęs turbiną turėtu padengti patirtas išlaidas...
Šiandien važiuosiu,  į servisą patikrinsim

Saulius SSS

#11
Teoriskai jeigu prastas turbinos tepimas ji turetu strigti. Mano galva kol nedideles apsukos ji sukasi,sukelus pastringa(turboduobe),dar daugiau duodant apsuku prasuka per jega ir tokiu budu turbinos asele sudyla. Gal kazkas panasaus i tai....
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

Venza

Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Algiss

Darbuotojas teigia, kad vamzdeliai prapūsti suspaustu oru, jokių krešulių ar šiukšlių juose neaptiko. Tepalai juda be jokių "kamščių". Nors jūsų variantas labai tikėtinas, bet galbūt problema slypi kur nors kitur  :think:
Vakare važiuosiu pasikonsultuot į turbo centrą, pranešiu naujienas.

Saulius SSS

pagrindinis klausimas:koks tepalo spaudimas ateina is tepalo pompos i turbina?
kai bus sitas aisku tada galvosim toliau  :think:
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai