Salniko ir diržų keitimas.

Pradėjo t0mas, Sausis 07, 2014, 11:21:05 AM

« ankstesnis - sekantis »

Bemsas

Italai vietoj labai gerai suka. Labai daznai net persistengia. Jau seniai pastebejau, kad dyzelio normali rida yra 50k i metus. 2010m masinus pilnas autopliusas po ~150k ridom.

Uris

Man D4D 66kw variklio dirzo   pakeitimas  su darbais kainavo apie 500 Lt. Tiesa nereikejo keisti itempejo, ausinimo skyscio pompos. Nezinau kaip del itempejo, bet jai pompa neleidzia skyscio guoliai nekliba -jos keisti nera reikalo. Tuo paciu buvo pakeistas tepalo siurblio (ne alkuninio veleno) salnykas, kuris jau leido tepala. Si salnyka gali buti sunku gauti,  reikia   zinoti matmenis.

Bemsas

Na tai pridek pompa, itempeja, antifriza ir ieisj kita suma. Pompa geriau keisti iskart. Niekas neduos garantiju, kad neklibanti tvarkinga pompa po 30k neprades leisti, arba ne uzsikirs.

egariukas1

Citata iš: ignas835 Įrašytas Sausis 07, 2014, 19:07:54 PM
Gerai rinkaisi masina, bet su tokia rida kad ir su serviso knygom jau nelabai kas is jos like. Nekritikuoju bet kai kita pirksi atidziau reiktu rinktis. Avensis turgui virs 200t rida jau ilgiau turi pastovet kad pirkeja rast, o pas tave 307t. Dar rasai kad tik nupirkus ja reikia remontuot, tai zinok kad tokia rida del to ir parduoda uzsienieciai kad nereiketu remontuot.
Su tom ridom tu supjovei cia graziai,galvoji tavo mazesne?Paskutinej vietoj rida renkantis masina

mind

Salniko ir diržų keitimas

Apie ką mes čia? :E
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D