Salniko ir diržų keitimas.

Pradėjo t0mas, Sausis 07, 2014, 11:21:05 AM

« ankstesnis - sekantis »

t0mas

Servise buvau. Sakė per "salnika" tepalus leidžia. Kapitalinis remontas, reikia diržus nuimt, tai keist jį apsimoka tik tada, kai bus keičiami ir diržai. Sakė - nepamiršk ipilt tepalo ir viskas bus gerai. Problema tame, kad prieš ~2 - 3 savaites pripildžiau tepalus iki normos, vakar jau pastebėjau, kad ir vėl minimumas yra. Vakar parkavau, palijus buvo, tai išlipęs iš auto mačiau ten, kur sukinėjaus tepalų dėmes ant kelio.
Norėjau paklausti, kaip jum atrodo, kiek maždaug man toks remontas kainuos: to salniko keitimas ir diržų kietimas? Ir dar norėjau paklaust, kaip "salnikas" vadinas literatūriškai ir kokia jo paskirtis? (ar riebokšlis jis?)

egariukas1

Taip,vadinasi jis riebokslis,turbut kalba eina apie variklio priekini alkuninio veleno.Jo paskirtis neleist isbegt is varklio tepalui per velena.Kapitaliniu remontu tikrai negalima vadint salniko keitimo.Jei jau demes palieka ant kelio,patarciau nedelsti,nes pakliuves tepalas ant dirzo ji istirpdys,tada jau gali prireikt ir kapitalinio variklio remonto.Kaina su dirzais,guoliais,vandens pompa,hidrauliniu itempeju,jei cia d4d variklis bus apie 1000 lt

Saulius SSS

Taip tai RIEBOKSLIS. Jis (dazniausiai guminis ziedas) kaip ir tarpines neleidzia tepalams prasiskverbti is vidaus lauk.dedamas i korpusa ir uzmaunamas ant besisukancios asies,kad neleistu prasiskverbti tepalams. buna sukieteja ir isdyla per laika. bet kartais isdilimo priezastis buna perauksta temperatura (nuo ko jis sukieteja ir tampa nebeelastingas). buna,kad pradeda klibeti besisukanti asis ir ismala ji ir jis tampriai nebeapkabina asies.kas keis tegul butinai patikrina ta asi del klibejimo (siuo atveju kogero pas tave bus velenas).
Toks remontas dar nera Kapitalinis remontas.kapitalinis -kai lendni i variklio vidu. (velenas,indeklai stumuoklai ir tt).
kiek kainuos nezinau. cia jau kaip susirasi kas keis. kas pigiau,kas brangiau. kolkas dapilinek tepala ir taupyk pinigeli. i 1000 lt turi isitekti tikrai(cia su dirzais ,darbu).Tik ne pas dileri. jeigu taip smarkiai lasa tai tepala matuok kasdien (tikiuosi jau ismokai  :goodboy: ).

PS kai nori moki uzduoti ir normalius klausimus (sorry).  (+)   Sekmes.
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

Saulius SSS

Egariukas1 : cia mes vienas nuo kito nusirasem  :-]
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

t0mas

Didokas sumas jūs čia vartot. Tikėjau kokių 400...
Jau gailiuosi kam iš viso mašiną pirkau. Laksčiau po turgus, ieškojau kuo patikimesnė, jokių nudrožtų bmw nepirkau, stengiausi nusipirkti kuo patikimesnė ir praktiškesnę. Pravažiavau pusmetš ir jau tokios bėdos: 1000lt už šią bėdą, dar smagratis minimalų garsą pradėjo kelt, stabdžiai buvo užsiblokavę prieš savaitę priekiniam ratui, tų pakeitimas ir remontas 170lt... Studentas esu, o pinigų, aišku, neturiu... Nusipirkau, kad namo būtų patogiau važinėt. Turi sesers draugas tokia pat toyota, laksto, drožia ją negailėdamas ir važiuoja be jokių bėdų jau 5 metai. Nėra jokie darbai buvę atlikti. Aš, kaip matau, labai stipriai apsipirkau...
Reikėjo gal geriau kokį renault lagūna nusipirkt ~2004 metų. Pigesnė, gražesnė, metai naujesni, dalys pigesnis. Dabar nusipirkau mat amžiną mašiną prisiskaitęs, kad toyota varikliai yra įpatingai patvarūs, o pasirodo... Abydna dar tai, kad kai nusipirkau, nu tiesiog idealu viskas buvo, servise nelabai kas prie ko prikino, technikinė praeita iš karto. Stengiausi pirkti kuo tvarkingesnę, su serviso knygele ir t.t.
Verdiktas toks (jeigu kas skaito, kurie ruošiasi pirkti mašiną): tai yra visiška loterija. Gali ieškot kiek nori, padėvėtą mašiną perkant nieko gero nebus. Ir dar patarimas studentams: jei esate tokie kaip aš - neišeina darbo su studijom suderint ir iš tėvų kišenės gyventi nesinori - mašinos nepirkit. Kad ir kaip bebūtų patogiau kartais pavažiuot su ja, kainos gaunasi žvėriškos...

Modka

Citata iš: t0mas Įrašytas Sausis 07, 2014, 13:37:39 PM
Didokas sumas jūs čia vartot. Tikėjau kokių 400...
Jau gailiuosi kam iš viso mašiną pirkau. Laksčiau po turgus, ieškojau kuo patikimesnė, jokių nudrožtų bmw nepirkau, stengiausi nusipirkti kuo patikimesnė ir praktiškesnę. Pravažiavau pusmetš ir jau tokios bėdos: 1000lt už šią bėdą, dar smagratis minimalų garsą pradėjo kelt, stabdžiai buvo užsiblokavę prieš savaitę priekiniam ratui, tų pakeitimas ir remontas 170lt... Studentas esu, o pinigų, aišku, neturiu... Nusipirkau, kad namo būtų patogiau važinėt. Turi sesers draugas tokia pat toyota, laksto, drožia ją negailėdamas ir važiuoja be jokių bėdų jau 5 metai. Nėra jokie darbai buvę atlikti. Aš, kaip matau, labai stipriai apsipirkau...
Reikėjo gal geriau kokį renault lagūna nusipirkt ~2004 metų. Pigesnė, gražesnė, metai naujesni, dalys pigesnis. Dabar nusipirkau mat amžiną mašiną prisiskaitęs, kad toyota varikliai yra įpatingai patvarūs, o pasirodo... Abydna dar tai, kad kai nusipirkau, nu tiesiog idealu viskas buvo, servise nelabai kas prie ko prikino, technikinė praeita iš karto. Stengiausi pirkti kuo tvarkingesnę, su serviso knygele ir t.t.
Verdiktas toks (jeigu kas skaito, kurie ruošiasi pirkti mašiną): tai yra visiška loterija. Gali ieškot kiek nori, padėvėtą mašiną perkant nieko gero nebus. Ir dar patarimas studentams: jei esate tokie kaip aš - neišeina darbo su studijom suderint ir iš tėvų kišenės gyventi nesinori - mašinos nepirkit. Kad ir kaip bebūtų patogiau kartais pavažiuot su ja, kainos gaunasi žvėriškos...
nepyk bet nesuprantu tokiu zmoniu kaip tu. Jei neturi pinigu tai uz ka tu ruosiesi kura pilti, padangas, draudima, tepalai? Tavo atveju cia ne gedimas o naturalus nusidevejimas.
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

TYRAN

Citata iš: t0mas Įrašytas Sausis 07, 2014, 13:37:39 PM
Didokas sumas jūs čia vartot. Tikėjau kokių 400...
Jau gailiuosi kam iš viso mašiną pirkau. Laksčiau po turgus, ieškojau kuo patikimesnė, jokių nudrožtų bmw nepirkau, stengiausi nusipirkti kuo patikimesnė ir praktiškesnę. Pravažiavau pusmetš ir jau tokios bėdos: 1000lt už šią bėdą, dar smagratis minimalų garsą pradėjo kelt, stabdžiai buvo užsiblokavę prieš savaitę priekiniam ratui, tų pakeitimas ir remontas 170lt... Studentas esu, o pinigų, aišku, neturiu... Nusipirkau, kad namo būtų patogiau važinėt. Turi sesers draugas tokia pat toyota, laksto, drožia ją negailėdamas ir važiuoja be jokių bėdų jau 5 metai. Nėra jokie darbai buvę atlikti. Aš, kaip matau, labai stipriai apsipirkau...
Reikėjo gal geriau kokį renault lagūna nusipirkt ~2004 metų. Pigesnė, gražesnė, metai naujesni, dalys pigesnis. Dabar nusipirkau mat amžiną mašiną prisiskaitęs, kad toyota varikliai yra įpatingai patvarūs, o pasirodo... Abydna dar tai, kad kai nusipirkau, nu tiesiog idealu viskas buvo, servise nelabai kas prie ko prikino, technikinė praeita iš karto. Stengiausi pirkti kuo tvarkingesnę, su serviso knygele ir t.t.
Verdiktas toks (jeigu kas skaito, kurie ruošiasi pirkti mašiną): tai yra visiška loterija. Gali ieškot kiek nori, padėvėtą mašiną perkant nieko gero nebus. Ir dar patarimas studentams: jei esate tokie kaip aš - neišeina darbo su studijom suderint ir iš tėvų kišenės gyventi nesinori - mašinos nepirkit. Kad ir kaip bebūtų patogiau kartais pavažiuot su ja, kainos gaunasi žvėriškos...

Skirtumas toks, kad Reno, Pežo, Citro ir t.t. pasikeitęs detalę jau gali vėl jai taupyti, o Toyotai pasikeitęs detalę apie ją  (jei kokybišką ir kokybiškai pasikeiti) - apie ją pamiršti. O turguose gerų mašinų nebūna. Nu nebūna ir tiek. Pirk prancūzą ir tuo pačiu abonentą į servisą. Nes nuolat reikia tvarkyti pasikartojančias bėdas. Pirk vokietį - tas pats. O tavo atveju išlindo pasislėpusios/paslėptos bėdos - ko ir reikėjo tikėtis. Na ir žinoma, priklauso kur tvarkai.

Bemsas

Pakeisi salnika su dirzais ir vaziuosi. Dirzus tai paliubomu reikia keisti, prie to pacio ir salnika pakeisi. O tai nori, kad nupirkes 13m senumo masina nieko nedaryti? Nieko nedare jai pries tai buve savininkai :D

Saulius SSS

#8
Sveikinu,kad nenusipirkai grazesnes,geresniu metu su pigiom dalim Lagunos. Kaip pats sakai i masina neilysi.  Viskas genda,tiesiog tai yra patikimesnes masinos,negu reno tai 100%. Na,ojei nenori remontuoti,tai pats geriausias sprendimas naudotis viesuoju transportu. Ir nuosavas,ir visuomeninis transportas,adu kartais sukelia nepatogumu...
Beje gali isitekti ir i tuos planuotus 400 manau,bet keiti tik rieboksli. Taciau meistras atliks beveik ta pati darba,keiciant visas detales ar tik viena rieboksli. Ir dar gal nuemus dirza matys,kad vandens pompa dar  atrodo patikimai,tai jau jos keitimas atpuola(cia taupant,nors as savajai nekeiciau,nes pasitikejau meistru). Dar jei pats esi is provincijos,gal rasi savo teviskej patikimu meistru,kurie dirba toli grazu ne sostines ikainiais. Dar kazkiek sutaupysi. Svarbiausia nepanikuok. Kad visiem tik tokios problemos tebutu...Cia ne pasaulio pabaiga

PS o dirzus keicia visi normaliai mastantys isigije padeveta masina. Keicia ne tam,kad islaidauti,o tam,kad neatsitiktu DIDELE nelaime trukus dirzui. Ziuriu tu rimtai turi bedu su masinos eksploatacijos ziniomis.... jei ka klausk. Paaiskinsim... Tada dar karta atsiprasau del tepalo matuokles  :goodboy:
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

t0mas

#9
Suprantu, kad durnai skamba: nusipirko žmogus mašina ir dabar verkia, kad paremontuot reikia.
Pirkau aš ją ne dėl to, kad po miestą pasimalt galėčiau, o todėl, kad studijuoju Vilniuje o gyvenu Skuodo pusėje. Atstumas yra ~400km. Parvažiuot namo yra gana sudėtingas reikalas neturint automobilio pačiam. Su traukiniu kaina gaunasi ~55lt iš viso, o patogumas, nėra ko ir kalbėt. Tam ir nusipirkau, kad galėčiau prisikraut kiek reikia, parvažiuot kada reikia, o galų gale ir kitus vežu į gimtinę, tad kelionė (kuro atžvilgiu) gaunas +30lt :)
Dėl techninių žinių: nieko aš apie jas nežinau, man tik jos patinka ir tiek :D Profesija mano visai kitokia, programuotojas aš ir visko žinoti negaliu, tai žmogiška. Dėl šios priežasties ir klausinėju čia kiekvieno menkniekio. Nenoriu turėt nemalonumų dėl savo žinių stokos. O ir sužinot kažką naujo smagu ir naudinga.
Na gerai. Reikia dabar iki ~vasario ištempti, tada jau reikės pakalbėt su vietiniais servisais. Vilniuje net nežadu ir kainų klausti nes tai faktas, kad čia brangiau :)
Kad ir kaip ten bebūtų, ačiū už patarimus ir pagalbą.

egariukas1

#10
Citata iš: t0mas Įrašytas Sausis 07, 2014, 13:37:39 PM
Didokas sumas jūs čia vartot. Tikėjau kokių 400...
Jau gailiuosi kam iš viso mašiną pirkau. Laksčiau po turgus, ieškojau kuo patikimesnė, jokių nudrožtų bmw nepirkau, stengiausi nusipirkti kuo patikimesnė ir praktiškesnę. Pravažiavau pusmetš ir jau tokios bėdos: 1000lt už šią bėdą, dar smagratis minimalų garsą pradėjo kelt, stabdžiai buvo užsiblokavę prieš savaitę priekiniam ratui, tų pakeitimas ir remontas 170lt... Studentas esu, o pinigų, aišku, neturiu... Nusipirkau, kad namo būtų patogiau važinėt. Turi sesers draugas tokia pat toyota, laksto, drožia ją negailėdamas ir važiuoja be jokių bėdų jau 5 metai. Nėra jokie darbai buvę atlikti. Aš, kaip matau, labai stipriai apsipirkau...
Reikėjo gal geriau kokį renault lagūna nusipirkt ~2004 metų. Pigesnė, gražesnė, metai naujesni, dalys pigesnis. Dabar nusipirkau mat amžiną mašiną prisiskaitęs, kad toyota varikliai yra įpatingai patvarūs, o pasirodo... Abydna dar tai, kad kai nusipirkau, nu tiesiog idealu viskas buvo, servise nelabai kas prie ko prikino, technikinė praeita iš karto. Stengiausi pirkti kuo tvarkingesnę, su serviso knygele ir t.t.
Verdiktas toks (jeigu kas skaito, kurie ruošiasi pirkti mašiną): tai yra visiška loterija. Gali ieškot kiek nori, padėvėtą mašiną perkant nieko gero nebus. Ir dar patarimas studentams: jei esate tokie kaip aš - neišeina darbo su studijom suderint ir iš tėvų kišenės gyventi nesinori - mašinos nepirkit. Kad ir kaip bebūtų patogiau kartais pavažiuot su ja, kainos gaunasi žvėriškos...
Pusmeti vazevai ir apie dirzu keitima negirdejai?Nusipirkus bet kokia masina,net ir LAGUNA dirzus butina keist.Keiciant dirzus pamatai,kaip atrodo salnykai.Jei dregna nors kiek-keiti,vienas ardymas. Kad nemanau ar vietiniai pigiau nei uz 250-300 ka darys

t0mas

Citata iš: egariukas1 Įrašytas Sausis 07, 2014, 15:51:57 PM
Pusmeti vazevai ir apie dirzu keitima negirdejai?Nusipirkus bet kokia masina,net ir LAGUNA dirzus butina keist.Keiciant dirzus pamatai,kaip atrodo salnykai.Jei dregna nors kiek-keiti,vienas ardymas.Jei nori pigiai,neremontuodamas vazinet-yra Kautra,Toks ir dar galybe transporto
Servise sakė, kad diržus dar nereikia keisti. Sakė, ir dokumentai atrodo, kad nemeluoja ir diržai atrodo tvarkingi.
Bijau aš to diržų keitimo. Tėvo mašinai keitė diržus (prieš ~4 metus). Po mėnesio greitkelį trūko, sumalė variklį... Nekeitė jis tų diržų kokiam šunservisį. Susidarė tokia fobija ir tiek dabar.
Čia tik šiaip: man parvažiuot su autobusu trunka ~7h ir kaina yra milžiniška :)

t0mas

Ir dar kai ką pastebėjau. Nelaša man tas tepalas kai, pvz, auto stovi. Nesmato dėmių ir kelyje, kur buvo labai lėtai judėta bet nesukinėtas vairas. Tačiau ten, kur parkavaus - dėmių netrūkstą. Kitaip tariant, ten, kur vairas intensyviai sukinėtas ir tepalus leidžia stipriai.

egariukas1

Tai gal kolonele leidzia,ne variklis?

ignas835

Gal pradekim nuo to kokia tai toyota. As irgi pagalvojau jai vaira sukini is variklio salnyko tepalas neprades greiciau varvet.