Salniko ir diržų keitimas.

Pradėjo t0mas, Sausis 07, 2014, 11:21:05 AM

« ankstesnis - sekantis »

t0mas

Aš tikrai nežinau. Servise nusiėmė jie apsaugą variklio, pasižiūrėjo (keleivio pusė) į variklį ir sako, kad salnika reikia keisti. Keisk tada, kai keisi dirželius. Nieko blogo nenutiks, tik nepamiršk papildyt. Sau ir išvažiavau...
Auto: T22 2001 D4-D 2.0 85kw. Rida 307k km.

Saulius SSS

 Kiek supratau dingineja variklio tepalas,kad ji pastoviai matuoji. o tu patikrinai vairo stiprintuvo skyscio lygi??? jeigu taip tasko tai jau ten jo turetu  buti i pabaiga. neatsimenu kurioj vietoj jis stovi.viduj turi buti vysniavas skystis(ne geltonas ir ne zalias). atsuk dangteli (baltas pan kaip nuoi majoinezo)uzgesintam varikliui. matuokle ant pacio kamstelio tokia trumpa. matysi ribas (lyg spuogiuku nera,nepamenu  :) ).tiesa,paziurek koks tepalas ant zemes.nebijok paciupineti juodas ar vysniavas.tada bus aisku
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

Venza

 Jeigu stiprintuvo tepalas nekeistas nuo gimimo,tai po 300 000km ir tas ir tas bus juodi  :D
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

t0mas

Viskas tvarkoj su stiprintuvo skysčių - normos ribose.
Pats dar važiavau su mašina ant duobės, žiūrėjau, stengiausi suprast iš kur bėga (iki kol į servisą nenuvariau). Ten normalus tepalas varo ir tiek. Čiupinėk nečiupinėjęs, kai visa apačia apsitepalavus nebėr ko ir bečiupinėt :) Ten tikrai tepalas o ne stiprintuvo skystis.

MindaugasB

O TA vaziavai Vilniuje ar Skuode (tu net kur nors aplink)? nes tepaluotom apaciom nebepraleidzia. Tai kad tik nebutu "pardavimui" padaryta...
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

ignas835

Gerai rinkaisi masina, bet su tokia rida kad ir su serviso knygom jau nelabai kas is jos like. Nekritikuoju bet kai kita pirksi atidziau reiktu rinktis. Avensis turgui virs 200t rida jau ilgiau turi pastovet kad pirkeja rast, o pas tave 307t. Dar rasai kad tik nupirkus ja reikia remontuot, tai zinok kad tokia rida del to ir parduoda uzsienieciai kad nereiketu remontuot.

t0mas

#21
Skuode variau. Varė pažįstamas žmogus, kuris viską susakė, į ką reiktų pasižiūrėt. Paminėjo ir tepalus, bet sakė nėra didelės bėdos. Kai nusipirkau jau truputuką leido. Palygint su tuo, kaip dabar leidžia, tai dabar kanjonas. Bet pažiūrėjom su tėvu, karteris biški toks pamuštas buvo vienoj pusėj ir varžtai truputį laisvi, prisukom, pripildėm ir bala jį matė, pamiršau... Po ~8k km lemputė užsidegė, kad tepalų nebėr... Greitai pripildžiau ir tada pradėjau ligų ieškot.

t0mas

Citata iš: ignas835 Įrašytas Sausis 07, 2014, 19:07:54 PM
Gerai rinkaisi masina, bet su tokia rida kad ir su serviso knygom jau nelabai kas is jos like. Nekritikuoju bet kai kita pirksi atidziau reiktu rinktis. Avensis turgui virs 200t rida jau ilgiau turi pastovet kad pirkeja rast, o pas tave 307t. Dar rasai kad tik nupirkus ja reikia remontuot, tai zinok kad tokia rida del to ir parduoda uzsienieciai kad nereiketu remontuot.
O kiti sako, kad tokia rida tai čia nieko įspūdingo. Aišku, ne pirma jaunystė, bet... Turguje standartinės ridos eina: 147k km, 67k km, 89k km. Pasikliaut jomis, jei dokumentų nėra, neapsimoka.
Tuo metu, kai ieškojau, lietuviškuose skelbimuose buvo gal ~4 avensiai iki 8k. Tik nesakykit, kad suma maža. Už 2001 metų mašina suma tikrai nemaža. Nebuvo didelio pasirinkimo, o šita tikrai atrodė tvarkingai. Ir jaučiasi tvarkinga. Nenudrožta, traukia puikiai, pagal dydi ir ekonomiška, viskas veikia pilnai, bet štai iškilo bėda dėl tepalų... O, kad sankaba silpna bus aš tą žinojau jau pirkdamas. Sakė man iš karto, nė vienas pardavėjas nemelavo - saugok sankabą.

ignas835

Nesakau kad ji bloga, tik pirma y rida atkreipiau demesy. O turgaus rida gali tikrint pagal vaira, pedalu gumas, pakelus vairuotojo kilimely, ir siap bendra salono isvaizda. Kas liecia kebula tai ir su puse lemo gali padaryt kad zibetu kaip nauja. O del tepalo geriau nelauk.

t0mas

Citata iš: ignas835 Įrašytas Sausis 07, 2014, 19:26:25 PM
Nesakau kad ji bloga, tik pirma y rida atkreipiau demesy. O turgaus rida gali tikrint pagal vaira, pedalu gumas, pakelus vairuotojo kilimely, ir siap bendra salono isvaizda. Kas liecia kebula tai ir su puse lemo gali padaryt kad zibetu kaip nauja. O del tepalo geriau nelauk.
Suprantu pilnai ką tu sakai. Pats kai pirkau labai nepatiko man ta rida. Apsiskambinėjau pažįstamus kurie servisuose dirba, vis vien gi žmonės nusimano. Sakė tikrai nebėda, jei yra antspauduoti dokumentai, kur tvirtina tą ridą. Dokumentai yra, surašyta viskas, kas kokia ridą kas keista (tik tiek, kad vokiškai).
Nelauksiu, kai turėsiu laiko bandysiu kažką žiūrėt, tartis.

Saulius SSS

#25
As irgi iskart pastebejau rida,bet jau nebenorejau parinti bachuro. 307,bet trauka nesiskundzia.Svarbu,kad neuzdrozta. Pasiremontuos ir vaziuos. Nu bet parduodant rekomenduociau (patys zinot ka).Pirma masina... Biski igaus patirties ir nebedarys klaidu.
Bet turbut dabar i lietuva eina visos bele tik su toyotos zenkliuku. O daugumos rida tikrai panasi kaip ir sitos. Tokia jau ta realybe...
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

Bemsas

Dabar man papasakokit, kokia turi buti normali rida 13m senumo dyzeliniai masinai?

TYRAN

Citata iš: Bemsas Įrašytas Sausis 07, 2014, 21:41:20 PM
Dabar man papasakokit, kokia turi buti normali rida 13m senumo dyzeliniai masinai?

200K  :applause:

Saulius SSS

turgaus standartas 152 tukst. as pirmaji pirkau su panasia rida (ai ne apie 130). nors pagal vidu to nepasakysi,bet masina buvo is italijos,tai irgi daug ka pasako.vokieciu uzlaikymo lygis visai kitas.
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

TYRAN

Aš beškę iš Italijos pirkęs esu iš įmonės. Rida buvo 216K. tik vėliau pastebėjau, kad atsukant sugadino panelę - kaip buvo 216 taip ir liko...