Šalta vos vos užsikuria, padėkit.

Pradėjo Marikelas, Sausis 14, 2014, 19:51:25 PM

« ankstesnis - sekantis »

Vladas55

Kai buvo senesne masina reikedavo kartais lankytis servizuose,ypac kai moterys atvaro masinas remontui,kai paklausai kaip jom apie gedimus pasakoja,net juokas ima.Moteriskem remontas turbut trecdaliu brangiau kainuoja.

Saulius SSS

cia greiciau ne tai,kad geras ar negeras filtras. tiesiog jie ideda savo filtra,kuri gauna centralizuotai ir zino,kad jis geras. o uz tuos kitus jie neatsako. kam jiems krustis speliojant geras negeras. butu toyotinis ir ta pakeistu toyotiniu,nes pagal reikalavimus atliekant tam tikra darba  jie privalo pakeisti tam tikras detales,kad po to galetu garantuoti uz savo atlikta darba. juk jei keiti granata dedi nauja tepala ir apsaugine guma. na cia gal nevisai tikes pavyzdys,bert mazdaug taip ir yra.
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

EvaldasL

Biski gal ne i tema, bet cia lygtais apie klaidas buvo kalbeta. Zodziu tikrino zvakes servise kazkokie atgrubnagiai ir po ju tikrinimo ismete klaidas C1201 ir B1261. Gal kas zino, ka reiskia tos klaidos. Ant skydelio dega VSC, TRC ir klaidos zenklas. C1201 susirdau yra susije su ABS, bet ABS tikrai veikia, isbandziau. Ar at jungus akuma issitrintu tos klaidos?

vitiok

Citata iš: EvaldasL Įrašytas Sausis 22, 2014, 22:00:51 PM
Biski gal ne i tema, bet cia lygtais apie klaidas buvo kalbeta. Zodziu tikrino zvakes servise kazkokie atgrubnagiai ir po ju tikrinimo ismete klaidas C1201 ir B1261. Gal kas zino, ka reiskia tos klaidos. Ant skydelio dega VSC, TRC ir klaidos zenklas. C1201 susirdau yra susije su ABS, bet ABS tikrai veikia, isbandziau. Ar at jungus akuma issitrintu tos klaidos?
atjunk minusa trumpam ir vel prijunk,kitiem issitrina

Tiutis

Marikelas: pirma patikrink ar daeina srove iki kaitinimo zvakiu...Panasi problema buvo mano Rav 4 dyzeliui... zvakes pakeiciau i naujas, o senos dar puse bedos gan greit ir vienodai silo. Bet naujos yra naujos :) Problema buvo tokia, nedaejo srove tai elektrikas iskart suprato kame bedos... Po akumu rado toky dideli saugikli(tokia metaline plokstele) vienas galiukas nudeges ir nebuvo sroves. Perlitavo bingo ir srove yra, kuriasi is pirmo kart -25. O visalaik kurdavau be zvakiu. 

zuviss

Citata iš: Tiutis Įrašytas Sausis 23, 2014, 08:43:46 AM
Marikelas: pirma patikrink ar daeina srove iki kaitinimo zvakiu...Panasi problema buvo mano Rav 4 dyzeliui... zvakes pakeiciau i naujas, o senos dar puse bedos gan greit ir vienodai silo. Bet naujos yra naujos :) Problema buvo tokia, nedaejo srove tai elektrikas iskart suprato kame bedos... Po akumu rado toky dideli saugikli(tokia metaline plokstele) vienas galiukas nudeges ir nebuvo sroves. Perlitavo bingo ir srove yra, kuriasi is pirmo kart -25. O visalaik kurdavau be zvakiu. 
Rav 4 tavo kelintu metu?

Tiutis


Marikelas

Mano toyotai žvakės buvo patikrintos ar veikia ir ar gerai  kaista, sakė viskas puikiai. Dabar įtarimas yra dėl kuro slėgio , kodėl jo nesukelia pradedant kurti iš po nakties. Nes P0093 reiškia didelis kuro slėgio nutekėjimas. Pirmadieni varysiu vėl į servisą ir ten jau turėtų išsiaiškinti iki galo ir patvarkyti. Kai bus naujienų apie mano auto parašysiu, kame bėda čia buvo.
Toyota Avensis D-CAT 2005 m.

tom_cat

Citata iš: Marikelas Įrašytas Sausis 25, 2014, 09:27:13 AM
Mano toyotai žvakės buvo patikrintos ar veikia ir ar gerai  kaista, sakė viskas puikiai. Dabar įtarimas yra dėl kuro slėgio , kodėl jo nesukelia pradedant kurti iš po nakties. Nes P0093 reiškia didelis kuro slėgio nutekėjimas. Pirmadieni varysiu vėl į servisą ir ten jau turėtų išsiaiškinti iki galo ir patvarkyti. Kai bus naujienų apie mano auto parašysiu, kame bėda čia buvo.

Tą klaidą ir aš turėjau - purkštukai leido per "abratkę". D-cat spręndimas tik vienas - keisti purkštukus.

saulus

Aukšto slėgio daviklis esantys ant railo(vamzdžio) (H-)

Bemsas

Citata iš: saulus Įrašytas Sausis 31, 2014, 00:00:20 AM
Aukšto slėgio daviklis esantys ant railo(vamzdžio) (H-)

Manai pats daviklis sugedo? :D

babiniux

sveiki,

del kuro slegio  kritimo tai gal bako alsuoklis uzsikises?ir susidares vakumas per nakti patraukia kura atgal? pabandyk kurdamas baka atsukti,jei pades valyk bako alsuokli.auksto slegio voztuvas ant kuro rampos gali grybauti,bet pries tai patikrinti reikia ar ateina signalas i ji,nes jis veikia tokiu principu,kai degimas isjungtas jis yra atidarytas,kai degimas isijungia voztuvas uzsidaro ir dirbant varikliui jis darinejasi priklausomai nuo reikalaujamo slegio.
jei butu purkstukas blogas tai panasu kad kurtusi blogai ir siltas ir saltas. o purkstukus ,jei pats issiimsi,patikrinti tokviloje kainuoja 35 lt/vnt,dyzelservise- 25lt./vnt. darbo isimti purkstukus 30 min.,tik po to reikia keisti tarpines po jais.
ir dar vyrai,asmenine patirtis,issivalykit bakus ir ypac ta sieteli,kur stovi ant kuro paemimo ,nes man ir sake kad purkstukai,filtras,siurblys,tas pats auksto slegio voztuvas ir t.t.(tai gerai kad zydelis akimis netiki,jam paciupineti reikia),Tad pries tikrinant purkstukus issivaliau ji ir baigesi visos bedos, nes nenoredavo kurtis silta,atvesdavo ir vel viskas gerai  :)
siaip dar gali ,nors ir atrodo kad akumas gerai suka,pasimatuok jo talpa,nes jei jau sumazejusi zenkliai,tai starteris jau nesugeba issukti variklio min,300 aps/min, o tada tai vargu ar uzkursi.

Marikelas

Sveiki,

tai va, prabėgo nemažai laiko, bet savo bėdos priežastį radau. Nors ir kaip bijojau pasirodė tiesa, kad bėda buvo purkštukuose. Iš 4 purkštukų veikė normaliai tik 2, o likę: vienas labai labai blogas, o kitas tik blogas (servizo darbuotojas man taip pranešė). Kol kas gavau tik vieną purkštuką, tai pakeičiau vietoj labai labai blogo. Tai iškarto pasijautė ant kūrimosi ir net šilto automobilio, neįtikėtina, bet dar greičiau kuriasi. Tai va, brangu, bet bėda purkštukuose. Dabar nei klaidų mėto kompas nieko. :)
Toyota Avensis D-CAT 2005 m.

Forumietis

Sveiki, kazkaip jus zmones labai keistai ziurit i siuolaikiniu varikliu problemas. Visu pirma DTC tik nukreipia kur "gali" buti problema(kartais buna, kad vienos sistemos gedimas isprovokuoja kitos sistemos DTC), taigi svarbiausia yra ziureti parametrus, kaip variklis elgiasi problemos metu. Visu antra, reikia tureti gera(ne bendra) supratima kaip diagnozuojama sistema veikia.
P0093 yra nepakankamo kuro segio kuro siurblio-kuro purkstuku konture, taigi pirma reikia issiaiskinti pagal parametrus kur ieskoti bedos. Apibendrinant, jei nelystumet kur nereikia ir netvarkytumet pas "burtininku/eksperimentatoriu" pradinio gedimo remontas nebutu toks brangus  ;)

Saulius SSS

Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai